Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten välinen kokeilu

Vierailija
20.10.2014 |

Olen 37v hyväkroppainen pitkä vaalea naimisissa oleva mies. Perhe-elämä on muuten ihan tyydyttävää, mutta viimeaikoina minua on alkanut kiinnostaa miesten välisen seksin kokeilu. Minulla on aika voimakas fetissi nahka-asuihin ja huomaan yhä useammin haaveilevani istumassa nahkahousut tai nahkahame päälläni tummaihoisen tiukkakroppaisen miehen sylissä, jolla on jalassaan ohuet mustat nahkahousut. Haluaisin kosketella hänen nännejään, imeä niitä ja hyväillä peppua ja kalua tiukkojen nahkahousujen päältä, suudella häntä ja tuntea kuinka hänen paksu kalunsa suurenee peppuni alla. Nämä kuvitelmat tuntuvat vain voimistuvan päivä päivältä ja joudun välillä jopa kesken työpäivän mennä vessaan tyydyttämään itseni. Pitäisikö vaan unohtaa koko juttu, vai antaa palaa?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen poikakaverini tuli ulos kaapista jo 90 luvulla. Oltii pikkusen päälle 20. Ei oltu yhdessä sillon enää. On gay, ei bi.

Minusta hienoa. Olen nainen, jos joku miettii mun sukupuolta. Hän tajusi jo nuorena parin suhtee jälkeen, naisten kanssa, että pitääkin enemmän miehistä. Tapasikin miehensä sitten nuorena. Nostan hattua molemmille.

Olen ollut mieheni kanssa yli 30 v. Luulenpa että olisin todellakin pettynyt ensin, mutta tämä johtuu enemmänkin siintä että yhtä totuutta on syötetty yli 30 v. On siis eletty valheessa. Tota tarttis vaimona työstää. Halutaako olla yhdessä, erotaako, vai mitä tehdään. Ja jos vieläpä gay, ei bii niin tosi ikävää.

Jatkan vielä. Reiluinta olisi että se bi/gay utelias ottais eron ensin, ennenkuin alkais testaamaa miltä seksi miesten välillä tuntuu.

Tosi ikävää olis jo saisin tietää että ukkoni olis tällästä puuhannut selkäni takana. Pettämistä, mutta myös vaikeuttava tilanne toi että miesten kanssa.

Eri tietty parit jotka pelaavat avoimin kortein.

Vierailija
62/102 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin empä tiedä, vähän vanhanaikaista ajatella että toinen jotenkin omistaisi toisen halut ja uteliaisuuden ulottuvuudet. En kokisi pettämisenä jos runkkailisin jonkun miehen kans, ei siinä ole kyse mistään rakkaudesta tai suvun jatkamisesta vaan miehisen biologisen tarpeen tyydytyksestä jota tehny nuoresta asti yksin ja yhdessä. Miehet tietää. Samoin ei haittaisi jos vaimo tekisi samaa jonkun naisen kans, en kokisi uhkana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää homostelua kokeilla. Homo on homo vaikka voissa paistaisi

Vierailija
64/102 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapsa12345 kirjoitti:

Niin empä tiedä, vähän vanhanaikaista ajatella että toinen jotenkin omistaisi toisen halut ja uteliaisuuden ulottuvuudet. En kokisi pettämisenä jos runkkailisin jonkun miehen kans, ei siinä ole kyse mistään rakkaudesta tai suvun jatkamisesta vaan miehisen biologisen tarpeen tyydytyksestä jota tehny nuoresta asti yksin ja yhdessä. Miehet tietää. Samoin ei haittaisi jos vaimo tekisi samaa jonkun naisen kans, en kokisi uhkana.

Näin varmasti monet bi uteliaat ukkomiehet asian selittävät. Koska eivät mielestään petä, ja jättävät kertomatta vaimolleen.

Tapsa, kyllä toi vaan on pettämistä. Ota ero ensin niin voit sitten hyvällä omallatunnolla testata. Monethan vaan pitävät kulissit pystyssä, sen takia vaimoa jymäytetään ja rumasti.

Vierailija
65/102 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa että jos se kiinnostaa niin anna palaa. Itse olen ollut antava puoli ja kyllä se on ok kun olet kiihottuneessa tilassa ja tunnet pakaroitten välissä pikku pikkuhiljaa ohkaisen sisälle työntyvän  miehen elimen liukasteen kera ja ja hetkenpäästä tulee verkkaiset vedot ja työnnöt. Sen jälkeen se on aaaaaah

Vierailija
66/102 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa että jos se kiinnostaa niin anna palaa. Itse olen ollut antava puoli ja kyllä se on ok kun olet kiihottuneessa tilassa ja tunnet pakaroitten välissä pikku pikkuhiljaa ohkaisen sisälle työntyvän  miehen elimen liukasteen kera ja ja hetkenpäästä tulee verkkaiset vedot ja työnnöt. Sen jälkeen se on aaaaaah

Saunan takana nimittäin

Vierailija
67/102 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä oli sovittu tapaaminen pariskunnan kanssa hotellille. Yhteen tällaiseen tilaisuuteen tartuin, ja tämä on niinkin vanha juttu, että näitä ilmoituksia oli luettavissa vain lehdistä. Minulla ei ollut itselläni varsinaisesti mitään tavoitteita, jos hieman toki jännitin toisen miehen läsnäoloa. Rouvan aviomies ei itse riisuutunut, mikä sai minut tuntemaan itseni kaksin verroin alastomaksi, outo tunne, joka nosti ihon ikään kuin sisäänpäin kananlihalle. Mies kysyi, saisiko hän kosketella minua selästä ja pakaroista. Pidin ja edelleen pidän itseäni umpiheterona, mutta annoin luvan, kokemushan sekin olisi. Ja yllättävää kyllä, ainakin minulle siinä, että se vasta kiihottavaa olikin, varsinkin kun mies reisien välistä varovasti kosketti myös kiveksiä. Se aiheutti minulle seisokin, josta voisi käyttää luonnehdintaa rautakanki.

Vierailija
68/102 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh... kumpa sitä juuri tämän aaaaaah-kokemuksen ja tunteen saisikin... ei vain ole helppoa löytää sopivaa kaveria jonka kanssa voisi tämän kokea...

Vierailija
69/102 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu myös tuo kaverin löytäminen missä iässä olet ,mitä vanhemmaksi porukka tulee niin kaikki haluaa vain antaa, pässit löytyvät keski ikäisistä ja he eivät laukea ensityönnöllä !!

Vierailija
70/102 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileehan moni hirttosilmukkaakin. Kohtalokkain seurauksin...

Homoilu on tuhon ja turmion tie

Vierailija
71/102 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zig Hui kirjoitti:

Kokeileehan moni hirttosilmukkaakin. Kohtalokkain seurauksin...

Homoilu on tuhon ja turmion tie

En usko näytä mallia ensin niin uskon, zig hui !!

Vierailija
72/102 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 homoa vastannu peukkua alasanaaliin. kuvottavaa. ollaan heteroiden vauvapalstalla.

Tämä on Vauvalehden palsta, ei heteroiden vauvapalsta. Jos täällä on aloitus joka ei kiinnosta tai josta et pidä, tee kuin sivistyneet fiksut ihmiset ja ohita se, jatkaen elämääsi.

Vierailija
73/102 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus kiehtoo ja kiihottaa, mielelläni kokeilisin ja varmaan kokeilenkin kunhan voitan itseni. Ehkä tuolla Keltsussa käyn aluksi.

Vierailija
74/102 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää! Jos näihin hommiin lähtee, kannattaa muistaa ne kuoleman taudit. Suojele itseäsi ja muita. Mikä harmittaisi enemmän, kuin AIDS???

Vierailija
75/102 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tärkeää huomata, että seksuaalinen suuntautuminen ja fantasioiminen voivat olla moninaisia ja yksilöllisiä. On täysin normaalia, että ihmisten fantasioissa voi esiintyä erilaisia elementtejä ja tilanteita, jotka eivät välttämättä heijasta heidän päivittäisiä toiveitaan tai käytöstään. Fantasiat voivat olla yksityisiä ja eivät välttämättä vaadi toimintaa tosielämässä.

Jos olet kiinnostunut kokeilemaan miesten välisiä seksuaalisia kokemuksia, on tärkeää harkita tätä päätöstä huolellisesti ja avoimesti keskustella siitä puolisosi kanssa, koska olet naimisissa. Rehellinen ja avoin keskustelu on tärkeää, jotta kumppanisi voi ymmärtää tunteitasi ja tarpeitasi. On myös tärkeää pitää mielessä, että kaikki eivät ole kiinnostuneita avoimista tai monisuuntaisista suhteista, ja päätös tulee tehdä yhdessä kunnioittaen toistenne rajoja.

Jos olet kiinnostunut kokeilemaan tällaisia kokemuksia, voit harkita kesku

T. ChatGPT

Vierailija
76/102 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis ottamaan kalusi anukseeni jos annat.

Vierailija
77/102 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun kannattaa kokeilla jos enenevästi tekee mieli ja ajatukset siitä pyörii sitkeästi päässä. Itselläni sama ajatus. 

Vierailija
78/102 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekee mieli ja ajatukset on jatkuvasti siinä.heti annan kunhan löytyy mies antamaa.

Vierailija
79/102 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko työntyä sisääni niin voitais kokeilla miten onnistuu.

Vierailija
80/102 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin liikut ? Voisko tänään nähdä ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi