Miesten välinen kokeilu
Olen 37v hyväkroppainen pitkä vaalea naimisissa oleva mies. Perhe-elämä on muuten ihan tyydyttävää, mutta viimeaikoina minua on alkanut kiinnostaa miesten välisen seksin kokeilu. Minulla on aika voimakas fetissi nahka-asuihin ja huomaan yhä useammin haaveilevani istumassa nahkahousut tai nahkahame päälläni tummaihoisen tiukkakroppaisen miehen sylissä, jolla on jalassaan ohuet mustat nahkahousut. Haluaisin kosketella hänen nännejään, imeä niitä ja hyväillä peppua ja kalua tiukkojen nahkahousujen päältä, suudella häntä ja tuntea kuinka hänen paksu kalunsa suurenee peppuni alla. Nämä kuvitelmat tuntuvat vain voimistuvan päivä päivältä ja joudun välillä jopa kesken työpäivän mennä vessaan tyydyttämään itseni. Pitäisikö vaan unohtaa koko juttu, vai antaa palaa?
Kommentit (102)
Hei. Samanlaisia fantasioita oli minullakin. Siitä se sitten lähti. Ensimmäinen kerta oli pelkkä suihin otto, se kiihoitti jo niin kovasti että meinasin itse laueta kun imin miehen kullia. Sitten tuli häpeä,en tiedä miksi? Homoksi leimaamtuminen? Mutta vähän ajan kuluttua kiima miehiin palasi vieläkin kovempana. Nyt noin 10 eri miehen harrastanut seksiä, olen imenyt loppuun saakka,minua on naitu takaapäin, sivusta, päältä,olen ratsastanut isolla kullilla ja lauennut koskematta omaan kulliin. Ollaan pantu kortsun kanssa ja ilman,lauettu suuhun,peppuun. Ja voin sanoa että on ollut mahtavaa. Nykyään olen parisuhteessa naisen kanssa ja menee hyvin joka saralla. Nämä mies kokeilut olivat ennen parisuhdetta.
Mutta kyllä vieläkin silloin tällöin haluttaa miestä.
En kai ihan umpi homo oo( tai en tiedä)mutta vahvasti kyllä bi
Kerran kokeilin ja tuntui ihan kivalta, suosittelen.