Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krooninen vauvakuume/ pohdintaa neljännestä

30.03.2010 |

Tilanteemme lyhykäisyydessään (ihan sillä riskillä että joku tunnistaa). Kärsin ilmeisesti kroonisesta vauvakuumeesta. Kun kolmas lapseni n. 3 v sitten syntyi tuntui pitkään että nyt riittää. Tämä on tässä. Olin aika pitkään kotona ja nyt syksyllä palasin työelämään. Olen nauttinut töistäni ja lapsilla on hyvät hoitopaikat. Esikoiseni aloittaa syksyllä koulun ja elämä on mallillaan. Vauvan vaatteet ja tarvikkeet on myyty pois ja elämä on helppoa. Nyt kuitenkin ihan puskan takaa on vauvakuume jälleen nostanut päätään ja mikä pahinta (tai parasta, riippuu miten sen ottaa) mies kuumeilee enemmän kuin minä. Hän höpöttää ihan jatkuvasti vauvasta ja yrittää yllyttää heittämään ehkäisyn romukoppaan. Ja minä en tiedä olenko innoissani vai kauhuissani.

Kotiin mahtuisi hyvin vielä vaikka montakin lasta. Autoon taas ei. Auto menisi TAAS vaihtoon. Ja mitä ympäristö sanoisi? Niin voimaakkasti tuli puhuttua sen puolesta, että kolme riittää meille ja nyt taas! Entäs työt? Olen juuri taas palannut töihin ja päässyt hommiin sisälle ja sitten taas uudestaan kotiin. Pomo varmaan repisi pelihousunsa. Mutta sitten taas...ajatus pienestä kasvamassa vatsassa, synnytyksestä, vauvavuodesta ja neljännestä taaperosta kipittämässä toisten perässä. Tämä on ihan kauheaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiltä palstoiltakin olen pysytellyt pari vuotta poissa kokonaan ja nyt taas täällä :) Oli sentään vanha nimimerkki elossa vaikka salasanan olivat muuttaneet.

Vierailija
2/3 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on todellakin arvokkaampi asia elämässä kuin pomon tunteet!

Ja jos ympäristöä mietit, niin Suomessa ei kyllä ole mitään liikakansoitusongelmia, ja mun on vaikea nähdä että tulisikaan. meidän ilmasto, epävieraanvaraisuus yms hoitavat sen, ettei maailman kansat tänne ole rynnistämässä. Ajattele ennemmin eläköityviä suuria ikäluokkia, niin alkaakin näyttää siltä, että meidän isänmaallinen velvollisuushan on jatkaa Suomen kansan säilymistä maapallon pinnalla. Meitä ei ole liikaa, ja meitä mahtuu neliökilometrille moninkertainen määrä nykyiseen nähden.

Jos hankit lapsen, et ikinä ikinä ikinä voisi katua sitä.

Jos et hanki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tartuin liian hanakasti tohon "ympäristö" -sanaan. Tarkoitit selvästikin ihmisiä ympärilläsi ja niiden mielipiteitä? :)

No, en mä tota poistamaankaan lähde...

Mut loppukaneettini pidän voimassa. Jos et lasta hanki, mietit loppuikäsi että mitä jos kuitenkin olisin...