En halua verorahoistani maksaa Linnan juhlia
Maksakoot juhlansa omasta pussista ja järjestäkööt juhlansa yksityisesti. Eliitti pröystäilee ja irstailee köyhien kansalaisten verorahoilla. Etovaa.
Kommentit (21)
Et ilmeisesti ole päättäjä, joten et voi päättää verorahojen käytöstä.
Toki omalla kohdallaan voi mittiä, mihin ne verorahansa haluaisi laittaa. Mm. minä laitan ne mielessäni vanhan sukulaiseni eläkkeeseen.
Minäkään en haluaisi maksaa lapsiperheiden tukia ja kustannuksia, mutta en valitettavasti saa valita.
Oletan ettei teiltä venäläisiltä trolleilta tuohon montaakaan veroruplaa mene. Varsinkaan kun venäjän edustajia ei edes kutsuta paikalle 😂
Vierailija kirjoitti:
Oletan ettei teiltä venäläisiltä trolleilta tuohon montaakaan veroruplaa mene. Varsinkaan kun venäjän edustajia ei edes kutsuta paikalle 😂
Heko heko ku sä olet hauska.
Vierailija kirjoitti:
Olen kantasuomalainen enkä ole trolli enkä venäläinen. Ei kaikki eri mieltä sinun kanssasi ole venäläisiä tai trolleja.
En mäkään halua rahoittaa elitistien irstailua ja mässäilyä. Kuvitella että hölmö kansa katsoo ihaillen telkkarista näistä irstailua ja syömisiä.
Enkä minä halua elättää sinua.Kalliiksi tulet
Ei ne sitä sinulta ap sitä kysy Juhlivat siitä huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kantasuomalainen enkä ole trolli enkä venäläinen. Ei kaikki eri mieltä sinun kanssasi ole venäläisiä tai trolleja.
Tämä yksi täällä metsästää vauva palstalla "putinin kätyreitä", sekä skitso luulee että kaikki venäläiset osaa puhua ja kirjoittaa täydellistä Suomen kieltä
Oletko kokeillut heittäytyä itsenäisyyspäivänä maahan linnan edessä ja huutaa kurkku suorana ja potkia ja hakata maata?
Omituinen tuo ajatus että joku maksetaan juuri sinun veroistasi. Ajatteletko myös että kauppiaan elämä tai vuokranantajan ulkomaanmatka maksetaan sinun rahoistasi?
Saapa nähdä paljonko saadaan tänä vuonna pakkoruotsitusta stuppilta.
Nyt kun he jotka Suomen itsenäisyydestä taistelivat ovat kuolleet tai mieleltään jo enemmän tai vähemmän muissa maisemissa voisi nämä juhlat jo lopettaa. Jokainen juhlikoon miten haluaa omilla rahoillaan.
Tätähän voi juhlia omilla rahoilla vaikka joka päivä. Mikään ei estä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun he jotka Suomen itsenäisyydestä taistelivat ovat kuolleet tai mieleltään jo enemmän tai vähemmän muissa maisemissa voisi nämä juhlat jo lopettaa. Jokainen juhlikoon miten haluaa omilla rahoillaan.
Ei nykyisessä maailmassa edes ole mitään itsenäistä valtiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIten joistain tuista perittävällä verolla määrittelet itsesi maksajaksi? Eiköhän ne työssä käyvät keski- ja hyvätuloiset ole se oikea makasaja, älä otat kunniaa kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ole päättäjä, joten et voi päättää verorahojen käytöstä.
Toki omalla kohdallaan voi mittiä, mihin ne verorahansa haluaisi laittaa. Mm. minä laitan ne mielessäni vanhan sukulaiseni eläkkeeseen.
Eikö joku tämän tyyppinen järjestelmä voisi olla tai jopa pitäisi olla olemassa?
Minusta pitäisi olla vaikka oikeus rajata esimerkiksi 1-3 asiaa pois, mihin juuri minun verovaroja ei saa käyttää.
Tällöin ihmisellä olisi oikeus siihen, ettei hänen työllä tueta juuri hänen arvojen vastaista toimintaa.
Voi jestas kuin kateellista kansaa Suomessa on. Ihana presidentti ja häntäkin nimitellään. Siitä pitäisi saada rangaistus.
Suomessa maksetaan tuloveroa vuodessa noin 46 miljardia euroa. Laske, että kuinka mones osa tuosta summasta on sinun maksamaasi. Jos juhlien hinta on vaikka 100 000 euroa, niin osuutesi on oma verosi jaettuna 46 miljardilla kertaa 100 000 euroa.
Veikkaan, että osuutesi on siellä puolen sentin nurkilla. Toivottavasti ei jää perjantaipullo siitä kiinni.
Niistäkin on tullut varsinainen friikkisirkus.