Neuvolan tätsy yritti painostaa mua keittämään itse puurot lapselle.
Vauva syö Mikrolämmitä vesi-> lisää jauhe-puuroja ja se saa välttää myös neuvolalle.
Kommentit (69)
kumminkaan käyttäis, vaan lastenvaatteisiin tai omaa elokuvalippuuni. Eli olen jo päättänyt.
Asuinmaassamme puurohiutaleita ei ole - ehkä jossain reformikaupassa jotain kaurahiutaleita. Maidonjuontikin jää yleensä korvikevaiheen jälkeen.
Eikä ole onneksi mitään neuvolojakaan käyrineen, lastenlääkäri seuraa lapsen kehitystä.Paljon rennompi meininki kuin Suomessa ja yllätys yllätys, lapsetkin normiterveitä.
Missä ihmeen ugabuga maassa ei kaurahiutaleita löydy kaupasta.
Mun kokemus kyllä ei yllä etelä-amerikkaan, afrikkaan eikä trooppiseen aasiaan, mutta muuten kyllä on kaurahiutaleita löytynyt.
Ok Kiinakin uupuu listalta.
Euroopan maista joissa olen aikaa viettänyt on iso-britanian kaupat ollet surkeimpia ja niistä en ole ihan varma.
Kummia käsityksiä täällä ihmisillä.
Asuinmaassamme puurohiutaleita ei ole - ehkä jossain reformikaupassa jotain kaurahiutaleita. Maidonjuontikin jää yleensä korvikevaiheen jälkeen. Eikä ole onneksi mitään neuvolojakaan käyrineen, lastenlääkäri seuraa lapsen kehitystä. Paljon rennompi meininki kuin Suomessa ja yllätys yllätys, lapsetkin normiterveitä.
Missä ihmeen ugabuga maassa ei kaurahiutaleita löydy kaupasta. Mun kokemus kyllä ei yllä etelä-amerikkaan, afrikkaan eikä trooppiseen aasiaan, mutta muuten kyllä on kaurahiutaleita löytynyt. Ok Kiinakin uupuu listalta. Euroopan maista joissa olen aikaa viettänyt on iso-britanian kaupat ollet surkeimpia ja niistä en ole ihan varma. Kummia käsityksiä täällä ihmisillä.
Tavallisissa, hyvin varustetuissa supermarketeissa ei sellaisia löydy -enpä ole yli 10 vuoden oleskelun jälkeen löytänyt enkä ole kyllä etsinytkään. Kerran muissa asioissa näin reformikaupassa kaurahiutaleita muttei ne mitään varsinaisia puurohiutaleita ole
Kyseessä ei muuten ole mikään ugabuga-maa, vaan ihan sivistynyt Keski-Eurooppalainen maa.
Täällä kun vaan ei puuroja syödä. Ei kaikki asiat ole muualla siten kuin Suomessa.
Käsitykseni voi olla mielestäsi kumma, mutta minä täällä asun - et sinä. Joten turha viisastella asioista, joista ei mitääön tiedä.
yhdenkään lapsen kanssa pitänyt tarpeellisena tukea lastenruokateollisuutta.
Puuron saa keitetettyä mikrossa huomattavasti halvemmalla itse ja joukkoon pakastettu äidinmaitokuutio.
keskellä "keskieurooppalainen". Keski-Eurooppa on sitten toinen juttu.
ihan sivistynyt Keski-Eurooppalainen maa. Täällä kun vaan ei puuroja syödä. Ei kaikki asiat ole muualla siten kuin Suomessa. Käsitykseni voi olla mielestäsi kumma, mutta minä täällä asun - et sinä. Joten turha viisastella asioista, joista ei mitääön tiedä.
kamalan sairaita... mulla on se käsitys, että Suomi pärjää lastenterveystilastoissa hyvin. Aikuiset on sitten eri asia.
Paljon rennompi meininki kuin Suomessa ja yllätys yllätys, lapsetkin normiterveitä.
Tavallisissa, hyvin varustetuissa supermarketeissa ei sellaisia löydy -enpä ole yli 10 vuoden oleskelun jälkeen löytänyt enkä ole kyllä etsinytkään. Kerran muissa asioissa näin reformikaupassa kaurahiutaleita muttei ne mitään varsinaisia puurohiutaleita oleKyseessä ei muuten ole mikään ugabuga-maa, vaan ihan sivistynyt Keski-Eurooppalainen maa.
Täällä kun vaan ei puuroja syödä. Ei kaikki asiat ole muualla siten kuin Suomessa.
Käsitykseni voi olla mielestäsi kumma, mutta minä täällä asun - et sinä. Joten turha viisastella asioista, joista ei mitääön tiedä.
Saksasta, Itävallasta, Sveitsistä, Lichensteinistä ja Ranskan alpeilta olen ainakin oatmealejä ostanut.
Ne kattos myös käytetään leipomiseen.
Samoin noiden maiden hoteilleissa, ainakin suurimmassa osassa, on ollut puuroa aamulla tarjolla.
ei Sparin, Eurosparin, Intersparin ja Billan (suurimmat ketjut) valikoimasta löydy kaura- tai muitakaan hiutaleita. Olen niitä joskus tiedustellutkin. Samoten esim. ruisjauhot on mahdottoman hienoa jauhoa, josta ei ruispuuron teko onnistu. Kyllä noita varten on mentävä erikoisliikkeeseen tai hommattava maatilalta.
Se mitä Alpeilla tarjotaan turisteille on taas eri juttu. Tosin en kyllä lukuisilla alppilomilla ole puuroa aamiaisella nähnyt.
Vauvoille on toki jauhepuuroa vauvanruokahyllyssä.
ketjussa valitat, että ei ole rahaa palkata lapsenvahtia siksi aikaa, kun sulla on aika MT-toimistossa, ja tässä ketjussa ylpeilet, että voit syöttää noita puuroja lapselle, koska ei oo rahasta kiinni.
Koita nyt päättää.