G: paikkakunnat, jotka Suomen persereikiä?
Nivala, Pieksämäki, Kouvola. Juu ja en tajua miten hitossa olen yleensä päätynyt kokemaan nuo kaikki kolme.
Kommentit (70)
on todella ahdasmielinen ja kauhea paikka, todellinen persereikä!
Oletteko kuulleet sitä, että kun pieraisee tai röyhtäisee, sanotaan "terveisiä Kemistä"
ja Kouvola varsinainen peräpukamapersereikä!
ankee ryssälähiö ja kommunistipaikka.
joka vaan alenee koko ajan. Olen tamperelainen itsekin (pois muuttamassa) ja uskon, että tulevaisuudessakin tulen käymään usein Tampereella, teatterissa, ravintolassa, ostoksilla, kesällä ulkoilemassa yms yms, mutta en kyllä halua asua täällä. Lisäksi ihmiset ihmeellisen sisäänpäin kääntyneitä juntteja, ei minkäänlaista suvaitsevaisuutta tai avarakatseisuutta, ei minkäänlaista sosiaalisuutta jota voisi odottaa jo tämän kokoisen kaupungin asukkailta.
t tuleva ex-kaupunkilainen
on niin ruåtsalaista että! Olevinaan paljon parempia ihmisiä kun muut. Minkkiturkkieukkoo riittää katukuvassa.
Tuo Närpiö tulee hyvänä kakkosena , sisäsiittosta porukkaa siellä ja kukaan ei osaa suomea.
Tamperelaiset oikeesti elää jotain Kummeli-todellisuutta, ja se on niiden mielestä vielä jopa hauskaa..
t 28
Varakkaita kotirouvia, joiden miehillä vaikka mitä seksisekoiluja milloin alaikäisen, milloin jonkun toisen kotirouvan kanssa. Pienet, sisäänlämpiävät piirit. Kieli vaihtuu ruotsiksi heti yleisellä paikalla ja hyvä ettei suomea puhuvaa päin sylkäistä.
saa täältäkin kannatuksen.
Asuin siellä jonkun aikaa ja kaupungista ihmisineen muodostui niin vastenmielinen kuva, että tulee ihan fyysisesti huono olo, jos siellä joutuu käymään tai kulkemaan sen läpi.
Pieni kärpäsen paska kartalla vai miten se nyt jossain Kummeli leffassa todettiinkaan.
sori kaikki nokialaiset. Ei millään pahalla.
vaikka oltais vain läpi ajamassa. Asuin siellä 2 vuotta ja edes lähin esimies ei tehnyt sinukauppoja, vaikka työskenneltiin samassa huoneessa.
vaikka oltais vain läpi ajamassa. Asuin siellä 2 vuotta ja edes lähin esimies ei tehnyt sinukauppoja, vaikka työskenneltiin samassa huoneessa.
Bussikuskillekin huudetaan kiitos, kun poistutaan väliovesta pysäkillä=) Toista on Rovaniemellä, täällä on Suomen epäystävällisimmät ihmiset. Olen asunut vuosia enkä edelleenkään ole päässyt sisään rovaniemeläiseen ajatusmaailmaan. Onneksi pääsen pois.
joskus 70-luvulla?
Pääkieli siellä on ollut pitkään jo suomi..
Sehän on aivan oikealla kohdallakin vielä.
Miten niin Jyväskylä?! Sehän on maailman napa! ;) En tosin asu siellä enää itse (valitettavasti). Mun pisteet menee myös Kemille.
Voiko ollaan mitään ankeampaa kuin vantaalaiset elementtitalolähiöt tällaisella harmaalla loskakelillä? EI VOI!