G: paikkakunnat, jotka Suomen persereikiä?
Nivala, Pieksämäki, Kouvola. Juu ja en tajua miten hitossa olen yleensä päätynyt kokemaan nuo kaikki kolme.
Kommentit (70)
Tämä on jälkeenjäänyttä seutua! Nuoret opiskelevatkin täällä, ettei tarvitsisi äidin helmpista irtaantua. SÄÄLITTÄVÄÄ!
t.äskeinen
mä tuuletin kenkiäni loimaalla nuorena, hyvä paikka kun paljon muualta tulleita. mut muuten paikkakuntalaiset ja lähi porukka aika junttia! ja sikiää kuin kanit jo nuorena!!
Ruma harmaa radanvarsikaupunki, koko keskusta yhden kadun varressa. Täällä jostain syystä paljon juntteja wt porukoita ja pikkurikollisia.
Muutettiin kuukausi sitten Hyvinkäälle ja täytyy sanoa, että ankeempaa kaupunkia saa kyllä hakea. Siis ihan kivoja ihmisiä oon tavannut, mutta toi keskusta on vaan niiin RUMA. Siis kattokaa joskus niitä keskustan taloja jos joudutte Hyvinkäälle! Eikä siellä näy missään mitään puistoo tai vettä tms. viihtyisää. Tästä on kaupunkikulttuuri kaukana! ;)
mun on vaan jotenkin tosi vaikea ymmärtää sitä ajattelumaailmaa. Älytöntä nokkimisjärjestyksen hakemista koko ajan kaikkien ihmisten kanssa, vaikka luulis et noilla paikkakunnilla ihmiset ois suvaitsevaisia, rentoja ja itsevarmoja, kun ilman koulutustakin on saanut teollisuudessa hyvät työpaikat. Kun tapaa jonkun jota selvästi kovasti askarruttaa, että onkohan toi toinen ihminen mua alempana (jolloin sitä voi yrittää pompottaa) vai ylempänä (jolloin sitä täytyy mielistellä) niin voi jo arvata että jompi kumpi kaupunki on se jossa tyyppi on kasvanut herkät vuotensa.
nimimerkillä 3 v siellä pakottavista syistä asunut
vaikka kartan perusteella suomineidon takamus olisi itä-Suomessa. Loimaa ja Forssa on revennyt persuus.
Siellä ei ole oikein mitään muuta kuin se junapysäkki. Moni köyhempi muuttaa Mäntsälään ok-taloon, koska heillä ei ole varaa asua lähempänä stadia.
Jestas mikä rupsahtanut pikkuvenajä nykyään.
Kiireellä muutin pois lukion jälkeen enkä takaisin muuta.
Valkeakoskelta pois, enkä ole käynyt kuin vanhemmillani siellä tämän jälkeen. Huh, mikä paikka.
Sehän on aivan oikealla kohdallakin vielä.
ja Pohjois-Pohjanmaalta löytyy muitakin persreikiä.
En vaan tykkää. Oon sieltä kotoisin, ja asun itse asiassa nykyään suht lähellä Lapuaa, mutta mikään mahti maailmassa ei sais mua asumaan SIELLÄ.
on niin syvältä, ettei valoa enää näy!
Niin per..stä, niin pers...stä kuin olla voi.
Mitä vikaa Forssassa?
Kaakkois-Suomi on helmaa ja persereikä, pimppa ja pissupaikka ovat sielä missä sitä ummetusta on eli Helsinki-Vantaa-Espoo, saatte tapella mikä on mikä!
Merimaisemat kesällä saattavat hieman kohentaa tilannetta.
Asuisin edelleen, jos se olisi mahdollista. Kehittyvä yliopistokaupunki, paljon nuoria. Ei liian iso paikka ja kätevän kokoinen keskusta ym.