Pojastaan huolestunut äiti
Olen 39-vuotias kahden lapsen äiti. Viime aikoina olen tehnyt muutamia havaintoja, jotka ovat saaneet minut huolestumaan 16-vuotiaan poikani kehityksestä. Kuukausi sitten pyykkiä pestessäni huomasin, että pyykkikorissa olleissa pikkupöksyissä oli kuivanutta spermaa. Ja se ei ollut minusta itsestäni ulos valunutta, koska en ole tällä hetkellä suhteessa. Koska aloin epäillä asiaa, päätin tutkia poikani huoneen seuraavana päivänä. Järkytys oli suuri, kun löysin poikani sarjakuvalehtien takaa piilosta yhdet pikkupöksyni ja muutaman printatun valokuvan minusta, jotka oli otettu ehkä 5 vuotta sitten lomamatkalla. Kuvissa olen bikineissä uimarannalla.
Nämä löydöt ovat jääneet vaivaamaan minua suuresti, mutta en ole osannut ottaa asiaa puheeksi poikani kanssa. Löytäessäni kuvat ja pöksyt jätin ne samaan paikkaan, ettei poika tajuaisi minun löytäneen niitä. Olen mietttinyt olenko tehnyt jotain väärin poikani kasvatuksessa vai onko kyse vain normaalista kehitysvaiheesta. Onko muilla äideillä jotakin neuvoja, kuinka toimia tässä hankalassa tilanteessa?
Kun olimme olleet saunassa vielä puoli tuntia (noin viisi tölkkiä per henki), alkoi stondikseni piilotteleminen olla mahdotonta. Silloin puhe meni jostain kumman syystä seksiin.
Siitä onkin aikaa, kun viimeksi sain miestä, sanoi tätini.
No niin minullakin. Ei sitten sen kun erosin Petrin isästä, vastasi äiti.
Tätini katsoi minuun:
Entäs sinä, Petri? Millois olet viimeksi saanut pillua?
Hätkähdin suoraa kysymystä ja yritin vastata niin luonnollisesti kuin stondiksen peittävässä etukenossa pystyin:
Mä oon vielä neitsyt.
Tätini katsoi minua ja naurahti.
No sullahan onkin huonoiten mennyt. Mutta mä meen nyt suihkuun.
Tätini alkoi kävellä lauteiden astinlautaa pitkin, mutta liukastui. Hätkähdin juuri ajoissa liikkeelle ja sain tätiäni kainaloista kiinni ja sain hänet hidastamaan vauhtiaan ennen kuin hän kaatui minun jalkoihini. Polveni tukivat häntä hänen kainaloistaan ja hänen päänsä nojasi lantiotani vasten.
Oleks sä kunnossa? kysyin.
Joo, olenhan mä, tätini vastasi, mutta samalla hän alkoi tuijottaa 25-senttistä mulkkuani, joka sojotti hänen päänsä vieressä. En saanut sanaa suustani.
Petri, sähän sanoit, että sä oot neitsyt.
Joo, vastasin hermona.
Eikös me voitais tehdä sille jotain? tätini kujersi.
Annika, et sä voi. Sä oot Petrin täti. Se olis insestiä, sanoi äitini.