Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten onnistutte ??

Vierailija
28.12.2009 |

.saamaan vaimonne ottamaan suihin ja nielemään lastin ?? Pitkän suostuttelun ja vonkaamisen jälkeen onnistuin saamaan homman hyvälle alulle, noin niinkuin joululahjaksi. Vaimo imi ja imi ja hyvin imikin. Kulli sykähti ja lasti lähti liikkeelle. Pari annosta meni suuhun, sitten se tapahtui. Vaimo puklasi koko satsin mahalleni. Siinä tuli spermat ja tuli vähän muutakin. Ei ollut mitenkään herkullista tämä näkymä, ei ollut herkkua hajukaan. Mikä pahinta, vaimo sanoi, että se homma jää siihen. Toista yritystä ei ole eikä tule. Helskutin helskutti.....

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuosta syystä jotkut naiset yksinkertaisesti ei ota suihin - en minäkään. Onneksi mun mieheni on niin fiksu, että tajuaa jo pelkkää puhetta, ettei oikeasti tarvi oksentaa päälleen, että uskoo.

Vierailija
2/17 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ei oo koskaan tarvinnut: mä hoidan hommat alakerrassa ilman eri pyyntöä. Mukavaahan se on. Ei mua ällötä, kun mies huolehtii hygieniastaan ja on muutenkin ihan ok, terve tapaus. Naiset taitaa tässä suhteessa olla vaan erilaisia.

Mies sitten vastaavasti nuolee mua riittävän pitkään - ja jessus miten taitavasti. Ei valittamista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eri miehetkin on sitten tosi eri makuisia... Vaikka hygieniasta pitäisi huolen jne niin jollain ne paikat ja lasti on 'raikkaamman' hajuisia / makusia ja jolloin ällömmän. Itsellä eka avomies oli aina tosi freesin tuoksuinen alapäästään ja spermakin ok makuista, tai oikeastaan aika mautonta. Nykyinen valitettavasti on sitten näiltä ominaisuuksiltaan huonompi eli ei juuri tule otettua suihin.

Vierailija
4/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein päivittäin otan mieheltä suihin ja nielen kaiken. Ei okseta, tosiaankaan! Taannoin mies pyysi, jos imisin häntä oikeen syvälle kurkkuun. Sopihan se, joskin tekniikassa taitaa meillä olla vielä treenaamista, sillä oksennusrefleksi tuli voimakkaana (vrt sormet kurkkuun). Tuntui kuitenkin hyvältä miehen mielestä, joten mikäs siinä :)

Vierailija
5/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..minun laittaa vaimo selälleen ja sitten yrittää ??? Mutta kun se saakutti ei oikein tahdo enää edes koemielessä yrittää. Pitäiskö koko kalu olla sisällä suussa, vai ihan siitä huulilta lennättää...

En minä vielä luovuta, pitää jostakin alesta katsoa jotakin kiinnostavaa...

Vierailija
6/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat vaimos totutella pikkuhiljaa makuun ja näytät ensi sille, vaikka noiden muiden naisten kirjoitukset tuossa ylempänä. Ja tarpeen tullen juotat hänet pikkaisen humalaan, jotta estot poistuu, ja sitten yrität saada houkuteltua naisestasi sen tuhmemman puolen esiin. Voi viedä hieman aikaa, mutta yhtään oikeasti kilttiä tyttöä taida olla olemassakaan ja kuka niitä edes kaipaa?

Vierailija
7/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaimon maistamaan ja silleen totutella, kun ei saakutti anna edes suun lähettyville ruiskauttaa. Ei siinä muutama siideri auta, se nainen on sen suhteen melko ummessa. Olen nimittäin kyllä sitäkin kokeillut, mutta jotenkin se vaan osasi ajoissa lopettaa imemisen ja runkutti lastin käteensä.

Vierailija
8/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se homma meni toisin päin: olin itse utelias maistamaan, mutta mies vetäytyi vikkelästi aina just ennen kuin tuli, vaihtoi tavalliseen yhdyntään tai tuli muuten vaan ulkopuolelle. Ihan siksi, että halusi kuulemma säästää mut siltä koettelemukselta. Minusta se oli erittäin huomaavaista ja samalla kiihottavan haastavaa: jouduin tekemään töitä tosissani, että sain sen kerran tulemaan niin äkkiä, ettei ehtinyt suustani pois. Mitäs, eihän se maistunut juuri miltään. Mieskin oli selvästi tyytyväinen, ja palkitsi mut omassa alakerrassani monin verroin :D

Jos nainen selvästi pelkää sperman makua, niin kannattaa edetä varovasti. Oksennusreaktio ei ole tahdonalainen. Kokeile maistaa lastiasi ensin ite, ja kuvaile sille sitten, miltä se maistuu. Koita saada sitä ensin totuttautumaan makuun vaikka ihan tippa kerrallaan. Ja jos se ei millään halua edes yrittää, niin älä tee hommasta kynnyskysymystä: ei hyvä seksi pelkästään siitä ole kiinni. Toistan vielä: yrjöreaktio EI ole tahdonalainen...

Vierailija
9/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut jonkinlainen pakkomielle siitä, että vaimon pitäisi ottaa lasti suuhun ja maistaa..Itse en kyllä ala omaani maistelemaan, jotakin muuta pitäisi keksiä. Olisiko liian rankkaa, jos olisi 69:ssä ja puristaisin vaimon pään jalkojen väliin nalkkiin, ja sitten päästäisin suuhun, ja syvään ???

Vierailija
10/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut jonkinlainen pakkomielle siitä, että vaimon pitäisi ottaa lasti suuhun ja maistaa..Itse en kyllä ala omaani maistelemaan, jotakin muuta pitäisi keksiä. Olisiko liian rankkaa, jos olisi 69:ssä ja puristaisin vaimon pään jalkojen väliin nalkkiin, ja sitten päästäisin suuhun, ja syvään ???

Ai itse et ala omaas maistelemaan? Mutta vaimon pitäis, vaikka väkisin? Tyhmähän sä oot. Jos eroon vaimostas haluat, niin toi sun kuvaama menetelmä on oikke hyvä keino siihen. Ja vaimokin säästyy paljolta pahalta kun susta pääsee. Joten joo, kokeile vaan.

Vierailija
11/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee, niin saatan saada tilalle sellaisen, joka suostuu. Näissä ketjuissa on ollut niin paljon siihen suostuvia ja sillä hekottavia naisia, että niitä pitäisi olla aikas paljon. Ja kävi niin tai näin, niin tämän vuoden aikana ruiskaan johonkin suuhun, vaikka pitäisi samppapullo uhrata.

Vierailija
12/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ NYT HELVETISSÄ sitä mene tykemään. Sen jälkeen saat varmaan vetää käteesi lopun elämääsi. Vaimosihan voi vaikka tukehtua jos saa lastisi henkeen, varmaan leikkaa sinulta pallit irti, jos siitä pakkolastista selviää hengissä. Ja onko se nyt ehdottomasti saatava ne mällit suuhun??? Ruilauta vaikka tisseille. Kiitä luojaasi että vaimosi ottaa kullisi edes suuhunsa kun sen oikea paikka on pillussa. Jos mulle joku yrittäisi tehdä samaa, että pakolla pitelisi päätä ja ruuttaisi lastin suuhun niin purisin kullin poikki, eipä enää tekisi koskaan samaa.

Vierailija
13/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku puristais mun päätä väkisin jalkojensa välissä, niin purisin leuat yhteen kaikin voimin. poikki koittaisin saada. jälkeenpäin, kun miestä vietäis paareilla sairaalaan, mä selittäisin feikkitippa linssissä, että jouduin paniikkiin pakkotilanteessa ja kramppasin.

ei tosiaan mies enää tunkis kulliaan yhtään mihinkään.

Vierailija
14/17 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pilata kaikki. En saakeli soikoon sitten ruiski suuhun. Ei sitä tosiaan tiedä, vaikka olisi purrut. Mutta jos silleen kuitenkin kasvoille, edes yksi pisara suuhun tai huulille. On se vaan niin kummaa, että toiset sillä hekumoi, ja toiset ei edes maista. On se niin väärin. Tissien väliin olen kyllä ruikauttanut montakin kertaa.

Vierailija
15/17 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihjaisee. Tai ettei mene vaikeaksi jos pyydän. Minusta sperma on todella kiihottavaa ja olen onnistunut löytämään miehen joka ei kauheasti innostu suihinotoista. Tahtoisi mielummin rinnoille, pakaroille tai ihan pimpsaan... Miten voi olla näin huono tuuri?

Vierailija
16/17 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pilata kaikki. En saakeli soikoon sitten ruiski suuhun. Ei sitä tosiaan tiedä, vaikka olisi purrut. Mutta jos silleen kuitenkin kasvoille, edes yksi pisara suuhun tai huulille. On se vaan niin kummaa, että toiset sillä hekumoi, ja toiset ei edes maista. On se niin väärin. Tissien väliin olen kyllä ruikauttanut montakin kertaa.

Ihmekään jos vaimosi ei ole innostunut tekemään mitään vain sinun mieliksesi... Pakotatko sitä muuallakin kuin sängyssä?

t edellinen. (nyt harmittaa että kirjotin edellisen viestini, en ollut lukenut kuin aloituksesi. Yritä vähän kunnioittaa vaimos oikeuksia niin se voi alkaa tekemään palveluksia sinulle)

Vierailija
17/17 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vihdoinkin. Aamulla kun heräsin, minulla oli karmea seisokki. Pyysin vaimoa nuolasemaan pari kertaa ja sen hän tekikin. Ensin kielellä lipaisi ja sitten otti ihan sen kärjen huuliensa väliin, silleen pussasi sitä. Minulta tulee yleensä viitisen sykäystä/lasti, mutta nyt taisi olla niin kova odotus päällä, että se eka ruiskaisu lähti pitkänä ja paineella, suoraan syvälle suuhun. Onneksi vaimo on niin laiska pyykinpesijä, että ei sylkenyt lakanoille, vaan piti kaiken suussaan. Nopeasti etsi tyynyn alta paperipyyhkeen ja puklasi kaiken siihen. Nyt vaan en ymmärrä, että mitä hohtoa tuossa hommassa oikein on. Minusta tuntuu paljon paremmalta, kun vaimo esim. runkkaa käteen. Vaimokin sanoi, että vaikka ei lastia niellyt, niin kuitenkin sai siitä maun selville, eikä se mikään hääppöinen ollut, happaman imelä. No, nyt tämä juttu on poissa päiväjärjestyksestä. Seuraavaksi yritän peppuun....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä