Pojastaan huolestunut äiti
Olen 39-vuotias kahden lapsen äiti. Viime aikoina olen tehnyt muutamia havaintoja, jotka ovat saaneet minut huolestumaan 16-vuotiaan poikani kehityksestä. Kuukausi sitten pyykkiä pestessäni huomasin, että pyykkikorissa olleissa pikkupöksyissä oli kuivanutta spermaa. Ja se ei ollut minusta itsestäni ulos valunutta, koska en ole tällä hetkellä suhteessa. Koska aloin epäillä asiaa, päätin tutkia poikani huoneen seuraavana päivänä. Järkytys oli suuri, kun löysin poikani sarjakuvalehtien takaa piilosta yhdet pikkupöksyni ja muutaman printatun valokuvan minusta, jotka oli otettu ehkä 5 vuotta sitten lomamatkalla. Kuvissa olen bikineissä uimarannalla.
Nämä löydöt ovat jääneet vaivaamaan minua suuresti, mutta en ole osannut ottaa asiaa puheeksi poikani kanssa. Löytäessäni kuvat ja pöksyt jätin ne samaan paikkaan, ettei poika tajuaisi minun löytäneen niitä. Olen mietttinyt olenko tehnyt jotain väärin poikani kasvatuksessa vai onko kyse vain normaalista kehitysvaiheesta. Onko muilla äideillä jotakin neuvoja, kuinka toimia tässä hankalassa tilanteessa?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus.
Olisko mun poika ollu joku 14v kun hän sai erektion kun oltiin kahdestaan saunassa. Koskaan ei silloin kun mukana oli muita. No, tietenkin hän häpeili ja yritti peitellä.
Kerran kun taas oltiin kahdestaan ajattelin avata pelin, sanoin että anna sen seisoa, ihan komea peli siitä on tulossa. Puhuttiin myös sooloseksistä, tytöistä ja sen sellaisesta.
Ja tähän ei siis liittynyt muuta kuin asiallista keskustelua.
Toki tiesin että kiihottumisen aiheutti minun alastomuus 😀… ja pidin sitä varsin normaalina.Tämän jälkeen muistan yhden vastaavan saunatapauksen jossa erektiota ei todella peitelty.
Ihan sama mun 14v pojan kans... Pari kertaa yllättänyt vahingossa pojan kun omaa kivaa... Epäilyt on kans että on mun ja isosiskonsa pöxyillä käyny. No puhuttiin itsetyydytyksestä ym... Sanoin et huolehtii että tekee nin ettei kukaan näe tai tuu keskeyttään. Ja siivoo sotkut... Paperirullan roskiksen vein huoneeseen ja harjoitteluu on ahkeraa kun katsoo tollomäärää korissa siivotessa😊 Ja mitä jutellut muidenkin kans niin tuo pikkari juttu on ohimenevää... Eikä liity suoraan äitiin vaan yleisesti naisiin... Ja siihen jatkuvaan jöpötykseen....
Mitäpä suotta moralisoimaan,ehkäpä Oidipus löytää oman tyttöystavän ja äipän sloggit ei enää kiinnosta...
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus.
Olisko mun poika ollu joku 14v kun hän sai erektion kun oltiin kahdestaan saunassa. Koskaan ei silloin kun mukana oli muita. No, tietenkin hän häpeili ja yritti peitellä.
Kerran kun taas oltiin kahdestaan ajattelin avata pelin, sanoin että anna sen seisoa, ihan komea peli siitä on tulossa. Puhuttiin myös sooloseksistä, tytöistä ja sen sellaisesta.
Ja tähän ei siis liittynyt muuta kuin asiallista keskustelua.
Toki tiesin että kiihottumisen aiheutti minun alastomuus 😀… ja pidin sitä varsin normaalina.Tämän jälkeen muistan yhden vastaavan saunatapauksen jossa erektiota ei todella peitelty.
Aikaslailla samankaltainen saunakeskustelu käytiin meillä tässä syksyn aikana. Mun mies ei näistä poikansa kanssa pysty puhumaan.
Käytiin siis todella asiallinen keskustelu, yllätyin oikeastaan siitä kuinka helposti sain aikaan tilan jossa ei tarvinut jännittää eikä hävetä.
Ja uskon että näistä ei kuitenkaan kovin monen kotona puhuta, varsinkaan äiti, poika-akselilla.
Vierailija kirjoitti:
[
Ja uskon että näistä ei kuitenkaan kovin monen kotona puhuta, varsinkaan äiti, poika-akselilla.
Mä luulen, että enemmän äidin. Mulla on 3 jo aikuista poikaa. Kukaan ei ole mun kanssa avautunut näistä asioista, mutta äidin kanssa on. Vaimo joskus jotain mulle avautunut, mutta pitänut toki keskustelut poikien kanssa luottamuksellisina. Me on vaimon kanssa keskusteltu seksistä kaikesta aina, on aina ollut seksiäkin.
Tuota tilannetta ei saa olla huomaavinaan. Mitään puhuttelua ei asiasta pitää. Tämä kaikki kuulu nuorten kehitykseen. Vahingoitat nuoren seksuaalista kehitystä alkamalla selitellä mikä on väärin, mikä oikein. Olen 5 lapsen isä kolme pojan , ja kahden tytön. Määrätyssä iässä pidimme heidät mahdollisimman paljon erillään. Tuo ns. puberteetti-ikä mene kehityksen mukaisessa kasvussa ohi. Me kaikki teemme sitä, ja se on täysin normaalia, mutta siihen puuttumalla, ja alkamalla "kasvattamaan lasta ohi oman mielikuvan." Asia saattaa mennä pahasti kieroon.
Mitä väliä sillä on jos pikkarit on menossa pyykkiin muutenkin?
Anna haistella vaan, tätä tuli itsekin nuorempana harrastettua kun ei ollut pääsyä muiden pikkareihin. Itse haaveilin myös äidistä mutten todellisuudessa olisi kuitenkaan halunnut mutta pikkareiden kautta pääsi tutustumaan pillun tuoksuun ensikertaa
anna haistella ja runkkailla, kotona äidin pikkareita parempi touhuta kotona kun touhuilla kylillä ja joutua pilkatuksi.
Sen verran epäilyttävästi kyllä kirjoitettu tuo tarina, että taitaa olla ihan keksitty satu vaan
Olisin huolestunut vasta, jos poika vuodattaisi siemenensä isänsä kalsareihin.
Sanoisin että aika tavallista tuon ikäisillä pojille mut tuo kiihottuminen liittyy ylipäätään naisiin ei siis omaan äitiinsä.
Tavallaan hävettää kirjoittaa tätä. Murrosikäisenä poikana tuli tottakai erektioita ja äitikin sen huomasi.
Minä huomasin, että äiti huomasi. Lopulta liikuin talossa saunaan tai suihkuun mennessä äidin nähden alasti kalu pystyssä.
En ikinä unohda erästä tilannetta. Äiti kokkaili jotain keittiön lieden äärellä ja kääntyi katsomaan minua kohti, kun olin menossa saunaan. Katse oli vain hetken silmissä, ja suuntautui jalkoväliin. Nauliutunut katse ja kieli lipoi muutaman kerran huulia.
Voi luoja sitä katsetta ja huulien lipomista.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan hävettää kirjoittaa tätä. Murrosikäisenä poikana tuli tottakai erektioita ja äitikin sen huomasi.
Minä huomasin, että äiti huomasi. Lopulta liikuin talossa saunaan tai suihkuun mennessä äidin nähden alasti kalu pystyssä.
En ikinä unohda erästä tilannetta. Äiti kokkaili jotain keittiön lieden äärellä ja kääntyi katsomaan minua kohti, kun olin menossa saunaan. Katse oli vain hetken silmissä, ja suuntautui jalkoväliin. Nauliutunut katse ja kieli lipoi muutaman kerran huulia.
Voi luoja sitä katsetta ja huulien lipomista.
Älä puhu silkkaa paskaa!
Lapsettomana vastaan, etten puuttuisi asiaan mitenkään. Vasta sitten, jos vaihe kestää pitkään ja/tai mukaan tulee jotakin muutakin. Tällaisessa tilanteessa tekisin selväksi, että naiset ja miehet (näillä termeillä) luovat suhteita ja, että itselläni on suhde vaikka pojan isän kanssa ja se on aikuisten suhde. Poika hoksaa ehkä silloin, että hän ei saa vastakaikua äidiltään, koska äidin kiinnostus kohdistuu isään ja, että hänen on kohdistettava fantasiansa ja kiinnostuksensa johon kuhun toiseen, ikäiseensä naispuoliseen henkilöön.
N46
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa minunkaan mielestäni mitään ihmeellistä ole. Minun 15v poikani käyttää myös pikkihousujani ja rintaliivejäni. Hän pukee niitä päälleen ja runkkaa innokkaasti penistään.
Mistäkö tiedän tämän? Olen tullut pari kertaa oletettua aikaisemmin kotiin ja poika on ollut täydessä hommassa pukeutuneena rintsikoihini ja pikkuhousuihini. Toisella kerralla olivat jopa housuliivinikin hänen päällään.Ensimmäisellä kerralla ihmettelin juttua, mutta poika ei osannut antaa mitään selitystä, miksi hän tekee niin. Toisen kerran jälkeen annoin hänelle luvan käyttää alusvaatteitani, kunhan ei sotke niitä spermaansa.
Hyvin on mennyt sen jälkeen. Välillä näen hänen paitansa läpi, että hänellä on rintsikat päällä, mutta mitäpä siitä, eivät ne siitä kulu ja poika on ollut iloinen ja tyytyväinen elämäänsä.
Netillä on miehille tarkotettuja rintsikoita ja alushousuja. Kupit noissa rintsikoissa olemattomat.
Aah.teinivuosien niitä parhaimpia muistoja!
Kulli, äidin pikkarit, ja mahtava runkku.
Äidin pikkareissa oli se mitä mahtavin seksin haju!
Loistavia muistoja
Vaikea sanoa. Mutta ains voi miettiä osaltaan.
Oletko sinä oikeasti tosi hyvä keksimään mielelle korvaavaa puuhaa, kun oikeasti olet vaan puutteessa? Hyvä silloin, sun täytyisi osata sanoa omille tunteillesi ja tarpeilleni vain kyllä. Tai miettiä asiaa, esim. onko polyamoria sulle siihen tosi näppärä väylä? Ehkä. Kenties vaikka ei ole kokemusta - Kannattaa kokeilla.
"Jokaisen ihmisen voima lähtee nautinnosta."
Seksuaalinen ja jokainen sensuaalinen nautinto on superruokaa kehollesi, hermostolle ja soluille. Se saa sinut säteilemään ja se maadoittaa sinut omaan voimaasi - Kannattaa miettiä sitä.. olitpa sitten a-seksueeli, lesbo- tai homoseksuelli?
Vierailija kirjoitti:
Ai että. Anne Kukkohovi pillu pillussaan! Olisi ihana nainen seksiä
Okei...
Meillä on 13-vuotias poikani alkanut yht äkkiä valtavan hellyyden kipeäksi, haluaa halailua, suukottelua ja äidin läheisyyttä. Poika myös sanoo, että äiti on söpöin ja kaunein nainen maailmassa ja että haluaa samanlaisen tyttöystävän kuin äiti. Nuuhkii minun tukkaa ja tyynyä ja sanoo, että äiti tuoksuu hyvältä.
Välillä annan pojan tulla syliin, välillä en. Olen puhunut pojalle, että hän alkaa olla nyt hormoonimyrskyissä ja isompana alkaa vieraat tytöt kiinnostamaan äidin sijaan ja että hyvä niin. Todella hämmentävää näin äitinä, mutta ajattelen, että tämä on jokin ohimenevä vaihe. Ja missään nimessä en anna tämän tilanteen jatkua kun poika vielä tuosta kasvaa. Ja siis pojalla on hyvä ja läheinen isä, mutta poika ei kalastele hänen hellyyttään samalla tavalla. Ja en itse äitinä ole mikään läheisriippuvainen vaan aika itsenäinen ja pyrin lastenkin itsenäisyyteen. Välillä ahdistaa pojan hellyyyskohtaukset ja sanon silloin, että äiti haluaa nyt olla hetken rauhassa. Uskon, että on jokin kehitykseen liittyvä vaihe, joka menee ohi
Kiihotuitko kun näit poikasi erektion? 🤔