Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista on työskennellä Nokialla?

Vierailija
29.03.2010 |

Onko ihan tappotahtia? Kannattaako sinne hakea töihin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut siellä keskijohdon tehtävissä ja pidin työpaikasta. Olin neljä vuotta ulkomaillakin Nokian leivissä eikä ollut valittamista. Palkka ja työsuhde-edut olivat hyviä, mutta toki niiden eteen sai paiskia kyllä töitäkin. Kahdeksan Nokia-vuoden jälkeen mut rekrytoitiin nykyiselle työnantajalle, sillä halusin enemmän koulutukseni mukaiselle alalle. En siis missään vaiheessa ollut Nokiaan tyytymätön, vaan lähtöni oli seurausta pikemminkin siitä pelosta että jämähdän liian nuorena samaan paikkaan.

Vierailija
2/9 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osastoja. Itse en pitänyt aikanaan Nokialla työskentelystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvia organisaatiomuutoksia, projektien terminointi, pompottelua ja yh-uhkaa niin mikäs siinä.. Ja omia duuneja saa myös kokoajan perehdyttää intialaisille tai kiinalaisille..

Mä jaksoin sitä reilut 10 vuotta ja sen jälkeen totesin että saa riittää. Noususuhdanteen aikaan Nokialla oli suorastaan riehakasta mutta viimevuosina työkavereita tippu saikulle jatkuvasti kun pää ei kestäny sitä painetta mikä oli kokoajan päällä :-(

Vierailija
4/9 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika keskeisellä paikalla oli, väsyi ja sai burnoutin ja vaihtoi firmaa.

Vierailija
5/9 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on ekonomi ja taloushallintopuoli kiinnostaa. Onko tällä puolella mahdollista lähteä viideltä kotiin, laittaa puhelin kiinni illaksi ja jättää työläppäri toimistolle?

ap

Vierailija
6/9 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloushallintopuoli kiinnostaa. Onko tällä puolella mahdollista lähteä viideltä kotiin, laittaa puhelin kiinni illaksi ja jättää työläppäri toimistolle?

ap

Vierailija
7/9 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä kertaa vuodessa ihan ok, mutta pääsääntöisesti voi siis lähteä kotiin "hyvällä omallatunnolla"?

ap

Vierailija
8/9 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on talouspuoli, missä nimenomaan säästetään, palkkojen lisäksi myös työvoimassa.

neljä kertaa vuodessa ihan ok, mutta pääsääntöisesti voi siis lähteä kotiin "hyvällä omallatunnolla"? ap

Vierailija
9/9 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin tuolla vajaat kymmenen antoisaa vuotta ja talouspuolella. Firma on globaali ja se kannattaa ottaa huomioon, puh.palavereita oli iltaisin ja aikaisin aamusta, raportointi ja closing kerran kuussa heti lukujen tultua. Riippuu tietty minkä tasoisiin tehtäviin haet. Jos haet päällikkötasolle, niin kannattaa ottaa myös matkapäivät huomioon ja nuo iltapalaverit. Toisaalta itse pystyi aika hyvin vaikuttamaan työaikoihin ja etänä pystyi tekemään tosi paljon. Ei siis tarvinnut istua toimistolla iltaisin, vaan kokoukset hoitui kotoa käsin netmeetingillä. Tietty matkapäiviä oli aika paljon.

Minut rekrytoitiin ihan toisenlaiseen firmaan ja välillä kyllä kaipaan tuota hektistä kvartaalitaloutta, on kuitenkin talouspuolen töissä antoisampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi