Naiset: annatteko yhden yön jutun laueta paljaalla sisääsi?
Tämä on enemmän kysymys niille joilla on pillerit tai muu ehkäisy. Kun olet yhden yön jutussa miehen kanssa paljaalla, annatko hänen tulla lopuksi sisääsi?
Jos et, niin tiedätkö tekeekö joku tuntemasi nainen näin?
Kiinnostaa tietää kuinka yleistä tämä on, koska omien kokemusten mukaan tämä on yleistä ja mietinkin onko tämä ihan normaalia…
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan ennen nykyistä parisuhdetta oli kuusi yhden illan juttua. Näistä naisista viisi halusi ilman kumia ja kolme halusi spermat pilluun. Kaikki saivat haluamansa.
Tämä on ihan deittailukulttuurin todellisuutta, vaikka keskusteluissa muuta vakuutellaankin, kun ei olla kiimaisena itse valinnan edessä.
Herrasmies toteuttaa naisen pyynnöt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan ennen nykyistä parisuhdetta oli kuusi yhden illan juttua. Näistä naisista viisi halusi ilman kumia ja kolme halusi spermat pilluun. Kaikki saivat haluamansa.
Tämä on ihan deittailukulttuurin todellisuutta, vaikka keskusteluissa muuta vakuutellaankin, kun ei olla kiimaisena itse valinnan edessä.
Ja herrasmies maksaa laskun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viidelle naiselle maksanut jälkiehkäisyn. On se sisään ruiskiminen ollut sen arvoista <3
M43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viidelle naiselle maksanut jälkiehkäisyn. On se sisään ruiskiminen ollut sen arvoista <3
Tulee ainakin halvemmaksi kuin laskut elatusmaksuista.
Vierailija kirjoitti:
Olen tänä vuonna nussinut kahdeksaa eri naista, jotka olen saanut matkaani. Näistä 1 vaati käyttämään kumia. Muita ei tuntunut kiinnostavan, enkä itsekään kännissä viittinyt alkaa kumia virittelemään, koska ilman kumia nussiminen tuntuu paljon paremmalta.
Mitä olen puhunut miespuolisten kavereideni kanssa asiasta, niin tämä on hyvin yleistä. Hyvin harva nainen kuulemma vaatii kumia. Tauteja toki hieman pelkään, mutta olen luottanut siihen ettei 20-30v yliopistopiireissä ole niitä kaikkein tautisimpia katuhuoria.
Niin ja ei se herpes tai kondyloomat terveeseen pilluun tartu. (Eihän)
Minulla on kuparikierukka, eli sisään tuleminen on ok.
Taudit on se suurin riski paljaalla panemisessa (myös parisuhteessa, koska pettäminen on suht. yleistä).
Minulla ei ole onneksi ollut koskaan mitään tauteja, pilluni on jostain syystä sellainen ettei siihen tule edes hiivaa tai pissatulehdusta.
Valikoin toki miehet tarkkaan ihan vaan energian ym. perusteella, vaikka ns. helppo olenkin.
Joskus olen tunnistanut jo kauempaa takaapäin, että tuo mies on mies jolta minun täytyy saada seksiä.
Ja oli.
Annan. Se vain tuntuu niin ihanalla saada spermat sisään. Saan itse orgasmin samalla kun mies laukeaa sisälleni. Jos mies ei laukea sisälle niin en saa orgasmia sillä hetkellä. Olen multiorgasmikko, laukean helposti.
Annan. Käyn heti panon jälkeen pieraisemassa eritteet pönttöön.
M
N48 kirjoitti:
Aina, seksi kumin kanssa on kuin karkkia söisi paperit päällä. Koskaan ei tauteja ole tullut ja aika monet vieraat spermat pilluuni olen ottanut.
No toivotaan, että osuu kohalle! 😂
Vierailija kirjoitti:
Jep jep, kyllä vain. Olen niin vanha etten tule enää raskaaksi. Olen elänyt villin nuoruuteni 80-luvun alussa, jolloin ei taudeista murehdittu. Olen palannut takaisin siihen moodiin. Jos jotain tulee, hoidetaan, ja jos ei voi hoitaa, olenhan mä jo aika vanha.
Way to go!
Annan kyllä. Tuntuu vai yksinkertaisesti paremmmalta....ukkomiehiä metsästän :)
Vierailija kirjoitti:
40 vuotta seksuaalisesti aktiivinen. Tasan kerran on nainen vaatinut kortsua. Pari kertaa oon itsesuojeluvaiston vuoksi laittanut varalta itse. Klamydia kerran, ei muuta.
Kutakuinkin noin just. Kyllä naiset antavat. Ja hyvältähän se tuntuu. Nekin harvat jotka ei anna ekana iltana paljasta, antaa kuitenkin jo seuraavalla viikolla. Eikä mitään testejä siinä välissä. Logiikka?
Annoin paljaalla tulla spermat sisään kolmansilla Tinder-deiteilla. Sitä ennen kumi. Mutta olen jo 50+nainen. Mies vaikutti ja vakuutti olevansa terve. Suihinotto paljaalla kuitenkin eka treffeillä. 😊
Ps Ja spermat tuli suuhuni ja nielin ne, oli upeaa.
En ikinä ole antanut, enkä antanut suuseksiä paljaalla edes tuhannen humalassa. Suojauksesta huolehtimatta jättäminen on minulle turn off ja ällöttävää. Ikinä nautinto ei ole jäänyt kummallakaan osapuolella kiinni kondomista. Paitsi kerran törmäsin tämmöseen "ei tunnu missään kumilla" ja "ota nyt edes suihin"- itkupilliin ja meni kyllä fiilikset ja jätin hänet kiukuttelemaan. Terveys ennen kaikkea ja nautinto parasta silloin kun tietää toisen olevan puhdas. Ei oo sellaista seksin jumalaa olemassa, jonka kanssa pelaisin terveydestäni.
Minä taas tykkään siitä kun saan miehen laukeamaan sisälleni. Jotenkin se vaan tuo niin upean fiiliksen kun mies antaa kaiken tulla sisälle. Tiedostan, että vähän riskillä välillä vieraan kanssa mennään, mutta silti....rakastan sitä tunnetta kun toinen himoitsee miuta. Olen vähän ns tuhmanainen ja niin edelleen, mutta silti. Ei tartte haukkua.
Rouva47
Vierailija kirjoitti:
Annan. Se vain tuntuu niin ihanalla saada spermat sisään. Saan itse orgasmin samalla kun mies laukeaa sisälleni. Jos mies ei laukea sisälle niin en saa orgasmia sillä hetkellä. Olen multiorgasmikko, laukean helposti.
Niin minäkin.
Yhden illan jutusta raskaaksi tuntemattomalle
50+ lienee tilastoharhaa?