Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

seurustelu paljon nuoremman miehen kanssa,onnistuuko?

Vierailija
28.03.2010 |

Olen tapaillut itseäni 13v nuorempaa miestä,hän tulee hyvin toimeen lasteni kanssa.

Onko meillä liian suuri ikäero?

Kellään vastaavaa kokemusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä siis olette? Miehet kyllä yleensä kypsyy hitaammin kuin naiset... Mutta iät on vaan numeroita, unohtakaa ne ja tutustukaa toisiinne, sillä selviää onnistuuko. :)

Vierailija
2/5 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olleet yhdessä nyt 5,5 vuotta ja ovat kuin vastarakastuneita. Mies kohtelee naista kuin kukkaa kämmenellä. Asuvat erikseen, koska nainen erityisesti haluaa omaakin rauhaa. Mies ei ole koskaan halunnut lapsia, joten ikä ei siinäkään ollut ongelma. Naisella on 30v lapsi. Nainen ei halua enää mennä naimisiin ja miehelle se ei ole mikään kynnyskysymys.

Tästä parista näkee kilometrin päähän kuinka vakka on löytänyt kantensa. Heillä on samanlaiset kiinnostukset töissä (IT) ja vapaa-ajalla (hevi/goottimusa, kauhuleffat). Mikä tärkeintä, he haluavat elämältä samoja asioita: leppoisaa yhdessä oloa, ei toisen sitomista vaan kunnioitusta.

Jos sun 13v nuoremmalla miehellä on samat haaveet tulevaisuudessa, samat arvot ja samat mielenkiinnon aiheet, ja olette samaa mieltä lapsien hankinnasta, en näe mitään syytä, miksette tekin voisi onnistua :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsivat toisensa jo aiemmin, mutta nainen epäröi. Sitten hän sairastui rintasyöpään ja leikkauksen jälkeen lopetti hannaamisen. Ovat olleet siitä lähtien yhdessä, ja onnellisia.

Vierailija
4/5 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei todellakaan ole kynnyskysymys!

Vierailija
5/5 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse menossa naimisiin itseäni 12 vuotta nuoremman miehen kanssa.

En ole koskaan ollut näin onnellinen kenenkään kanssa, kukaan ei ole koskaan kohdellut minua näin hyvin, kaikilta osin.

Ja minulla on elämää elettynä, lapset tehtynä.

Miehelle ei ole kynnyskysymys saada omia biologisia lapsia, ja hän tulee hienosti toimeen minun lasteni kanssa.

En osaa selittää tätä tunnetta sen paremmin, me vain kuulumme yhteen, olemme toisillemme ne kuuluisat oikeat :)