Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjat 2010

28.03.2010 |

Taidan olla ensimmäinen innokas joka on plussannut jouluvauvalle :) Toivottavasti pian tulee muita mukaan!

Kommentit (103)

81/103 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vicchio: Kuin paljon teillä tulee lapsille ikäeroa? Varmaan tuolla aiemmin lukee, mut en muista ja jaksais koko viestiketjua käydä uudestaan läpi. Laiskuus... Meillä on tulossa ikäeroa 1 v 4 kk.

VBJ: Mua kanssa tuo keskenmeno pelottaa. Tai tällä hetkellä myös mietityttää, et onko tuol masussa ylipäätään mitään. Esikoisesta oli niin selkeä pahoinvointi, nyt ei. Tosin kohta valitan, jos se alkaa. Ja nyt lähipiirissä on ollu pari ikävää tapausta, jossa molemmat menettäneet lapsen rv 20+, et nekin mietityttää...

Ei sais murehtii turhaan. Raskausoireita ei oo kummemmin muuta kuin mahaa nippailee kuten oli tuon esikoisenkin kanssa. Ja väsyttää.

Neuvolaan en oo soitellu viel. Loppuviikost on tytöllä neuvolakäynti, joten samalla vois varata ajan itelle. Tääl eka käynti rv 8-9.

Vierailija
82/103 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaudun minäkin mukaan vaikka vasta alkumetreillä mennään,

mutta kun meitä joulukuisia jo iso pino.

la n.13.12.2010 eli kuudes viikko juuri alkanut.

meillä lapsi on neljäs. pojat 2002,2005 ja 2007.

onnea ja hyvää oloa, sekä voimia kaikille odotukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esikoinen täytti maaliskuussa vuoden ja ikäeroa tulee semmoiset 1v 9kk. Toivoinkin että alle kaksi vuotta tulisi ja yllätyksenä kylläkin tärppäsi ihan heti :) Aika paljon on tullut mietittyä, että mihin sitä sitten joutuu kahden pienen lapsen kanssa :D Ei varmaan tuu vapaa-ajan ongelmia, heh.

Vierailija
84/103 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelin tänään aikaa neuvolaan ja sainkin sen jo ensi viikoksi. Käski varata 1,5h aikaa sinne! Mitenköhän selviäin siellä kahden "riiviön" kanssa :) Ei tosiaan olla vielä kerrottu tästä raskaudesta, enkä siksi voi viedä poikia hoitoon mihinkään neuvolakäynnin ajaksi.

Kertokaa nyt tyhmälle, että miten sinne facebook yhteisöön pääsee??

Minäkin keskenmenoa pelkään. Toisaalta en ole jaksanut kovasti stressata asiaa. Nyt kun kolmas raskaus menossa, niin toivon rentoutta ja leppoisuutta asioihin :)

Mulla ei vielä oo ollut ihmeellisiä mielitekoja. Esikoisesta oli irtokarkit, niitä piti saada joka päivä ja ne piti itse valita hyllystä. Kakkosesta olikin suklaa mitä tuntuu vieläkin uppoavan liiankin hyvin :D

Vierailija
85/103 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitähän on täällä jo monta! Täällä menossa rv6+jotain eli hyvin alussa ollaan... Oireet on selkeät, jatkuva kuvotus johon auttaa vain jatkuva syöminen eli kiloja on varmaan tullut jo ainakin viis. Esikoisen kanssa oli sama juttu, paino nousi aluksi ihan älyttömästi mutta tasaantui onneksi sitten kun kuvotus loppui ja kiloja tuli edellisessä raskaudessa yhteensä "vain" 12 - jotka kaikki lähti parissa kuukaudessa varmaankin onnistuneen imetyksen ansiosta. Niin esikoispoika on nyt vajaa 11kk vanha, itse olen 32 ja mies on 40. PHKS eli Päksi olis ilmeisesti synnytyssairaala (esikko syntyi Tammisaaressa ja sinne oltaisiin menty ihan ehdottomasti uudestaankin...) ja LA olis 6.12. Ruoka maistuu joo, tänään oon syöny ruisleipää, fetasalaattia, leipäjuustoa, rahkaa, lohta, karkkia,jäätelöä :D

Vierailija
86/103 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on osoite, jonne laittamalla sähköpostia pääsee ns. "salaryhmään" :)

"Öklöä siellä, öklöä täällä!" oli tämän päivän teema. Kauppaan meno oli "hiukan" hankaluuksia tuottavaa :) Noh, selvisin kunnialla.

Edelleen nipistelee, ja olen vahvasti sitä mieltä, että odotan kaksosia. Siihen malliin nipistelee mahaa ja kohdunpohja on selvästi jo tunnettavissa :o

Mielihalujakin on havaittavissa, mutta lieviä sellaisia. Onneksi ovat terveellisiä, liittyivät lähinnä salaatin aineksiin! :)

Ja sitten voin hiukan kehua itseäni: Tupakoimaan en ole sortunut testin jälkeen. Kummasti "himo" lähtee, kun ajattelee jotain tärkeämpää :)

VBJ jälleen, poika 5/2004, rv5+5

87/103 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjat 2010

Ester/1.12.

kuutti/2.12.

niila/2.12.

elena/2.12.

Sandie/3.12.

vicchio/3.12.

anneh/4.12.

äippä-86/5.12.

Kaala/6.12.

Twinkle/7.12.

Tiitu79x/7.12.

emo.poikanen/9.12.

haizuli/9.12.

viljatar/9.12.

aotearoa/13.12.

kati86/13.12.

Tinja/13.12.

Marie-Helena/13.12.

happines/13.12.

silveri/14.12.

äityli-85/14.12

Strawberry2010/15.12.

Jellona84/16.12.

Timantti76/17.12.

Sabriina/18.12.

cucciola

arktinen ampiainen

nennula

normutin

88äiti

VBJ

VanillaSky

CornflakeGirl

88/103 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tuossa nyt listata tätä porukkaa ja laittaa lasketunajan mukaiseen järkkään!:) Olen pahoillani jos joku on väärin ja noilla joilla ei LA näy, niin voi lisäillä omansa:) Tai laittaa niin, että mä lisään!:)

Täällä on porukkaa tullut kiitettävästi mukaan!:) Onnea kaikille uusille plussanneille ja pahoittelut niille jotka ovat unelmastaan joutuneet luopua!!Jaksuja!

Mä olen ollut taustalla aika paljon, mutta jos sitä aktivoituisi vähän... :) Facebook-ryhmä kiinnostaa jos se todella on niin ettei sitä kukaan muu mistään näe...sen verran salaisuus on ettei facebookissa viitsisi vielä julistaa... ;)

Täällä väsymystä ja ajoittaista kuvotusta ollut liikenteessä...Mutta kun muistaa syödä tasaseen, niin menee ihan hyvin. Onneksi tuo esikoinen on alkanut nukkumaan nyt öitä paremmin, niin saa itsekin kunnon yöunet alle niin jaksaa päivisin touhutakin jotain:)

Neuvola olis viikon päästä torstaina, jee..vaikka eipä se eka kerta mikään ihmeellinen on kun käydään niitä papruja läpi vaan...kovasti tahtois jo et ois niin pitkällä et pääsis ultraan kurkkimaan et onko siellä masussa joku!!:)

Mut nyt kotihommat kutsuu...

anneh 6+3 :)

ps. mietin et pitäiskö aloittaa viikkopinot...ei tulis niin pitkää ketjua aina?!

Vierailija
89/103 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ester/1.12.

kuutti/2.12.

niila/2.12.

elena/2.12.

Sandie/3.12.

vicchio/3.12.

anneh/4.12.

äippä-86/5.12.

Kaala/6.12.

Twinkle/7.12.

Tiitu79x/7.12.

VBJ/8.12/KYS

emo.poikanen/9.12.

haizuli/9.12.

viljatar/9.12.

aotearoa/13.12.

kati86/13.12.

Tinja/13.12.

Marie-Helena/13.12.

happines/13.12.

silveri/14.12.

äityli-85/14.12

Strawberry2010/15.12.

Jellona84/16.12.

Timantti76/17.12.

Sabriina/18.12.

cucciola

arktinen ampiainen

nennula

normutin

88äiti

VanillaSky

CornflakeGirl

Vierailija
90/103 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ester/1.12.

kuutti/2.12.

niila/2.12.

elena/2.12.

Sandie/3.12.

vicchio/3.12.

anneh/4.12.

äippä-86/5.12.

Kaala/6.12.

Twinkle/7.12.

Tiitu79x/7.12.

VBJ/8.12/KYS

emo.poikanen/9.12.

haizuli/9.12.

viljatar/9.12.

aotearoa/13.12.

kati86/13.12.

Tinja/13.12.

Marie-Helena/13.12.

happines/13.12.

silveri/14.12.

äityli-85/14.12

Strawberry2010/15.12.

Jellona84/16.12.

Timantti76/17.12.

Sabriina/18.12.

cucciola/4.12 (?)

arktinen ampiainen

nennula

normutin

88äiti

VanillaSky

CornflakeGirl

Vaikkakin LA on tàllà hetkellà aikamoista arvailua epàsàànnòlisen kierron takia.

Pahoittelut Kaisamaijalle! :-( Voimia!!

Onpa meità jo paljon tààllà. Onnittelut kaikille uusille plussanneille tasapuolisesti.

Tultiin miehen kanssa takaisin reissusta ja salamatkustaja on ilmeisesti edelleen mukana. :-) Varasin ajan gynelle ensi viikolle. Kyselin samalla, milloin ensimmàiseen ultraan pààsisi ja gyne totesi, ettà viikolla 12. Eikò se ole aika myòhààn?? Keskenmeno yms. ongelmat pyòrii kyllà mielessà aika usein. Reissussa rehkin ehkà vàhàn liikaa ja muutamana iltana oli vàhàn kuukautikipu-tyyppistà jomotusta ja ihan pientà tuhruttelua. Veti kyllà mielen matalaksi. :-/

Me asutaan ulkomailla ja yritàn parhaillaan selvitellà paikallisia kàytàntòjà. Gyne on yksityinen, koska julkisella puolella olisin pààssyt lààkàrille vasta kesàkuussa. Tààllà kun ei ole tuota mainiota àitiysneuvolaa. :-( Voi olla, ettà varaan ultran yksityiseltà omin nokkineni, mutta odotan ensin tuon gynen tapaamisen.

Oireet on jonkun verran ehkà lieventyneet, eli vàsymys on vàhàn helpottanut, mutta rinnat on edelleen arat ja maha aivan sekaisin. Lisàksi tunnen edelleen sellaisen pienen painontunteen kohdun kohdalla. Pahoinvointia ei oikeastaan ole, paitsi tànà yònà heràsin neljàn aikaan huonoon oloon, joka làhti, kun sòin jogurtin. :-)

Onpa mukava lukea teidàn muiden ajatuksia ja tuntemuksia. Kaikki on itselle vielà niin uutta ja ihmeellistà! :-)

Mukavaa pàivàn jatkoa!

Cucciola, rv 6 + joitakin pàivià

Vierailija
91/103 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olitpa touhukas :)! Kiitos listasta, näin jää ehkä paremmin mieleenkin ketä kaikkia täällä on :).

Se fb-ryhmä on tosiaan salainen, ei näy muille kavereille. Muuten siellä vois olla pikkasen hiljaista :).

En muista olenko pahoitellut KaisaMaijaa keskenmenosta, toivon kaikkea hyvää teille ja voimia suruunne! Jokainen sitä varmaan kohdallaan näin alussa miettii.

Suurin osa näyttää pahoinvoinnista kärsivän, ehkä se täälläkin kohta iskee..

Timantti rv 4+4

Vierailija
92/103 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki mieli tulla tänne kurkkimaan ;) Tarkempia tietoja omasta puolestani osaan antaa varmaan ensi viikon alussa...

Tsemppiä kaikille odottajille!

Vierailija
93/103 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden keskenmenon jälkeen ajattelin, että seuraavan plussan saadessani en takuulla uskalla heti sännätä odotuspuolelle.......... Mutta täällä sitä ollaan, eilen kp32 ja plussa ruutuun. Sitä sitten piti varmistella, joten tilasin eilen netistä pikana Clearbluen viikkonäyttöisen digitestin, joka tulikin jo tänään ja kädet vapisten sulkeuduin vessaan.... Tuomio: RASKAANA 2-3, eli uskottava on!

Eli ilmottaudun varovaisesti tänne odottajiin....

Katjalah, la 16.12 ja vitonen tilauksessa. Entuudestaan pojat 1/97, 12/02 ja 1/09 sekä tyttö 1/05, eli vuodenvaihteen vauvoihin olen ilmeisen erikoistunut.

Onnittelut kaikille pinoon liittymään päässeille ja pahoittelut menetyksen kohdanneille.

Vierailija
94/103 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä lukaisemaan, miten täällä menee.

Ne kaksi edellistä km:ää olivat jotenkin paljon raskaampia (vähän pidemmillä viikoillakin toki olivat), nyt on oikeastaan ihan ok mieli. Harmittaa tietenkin kovasti, niin minua kuin miestäkin. Mutta uutta yritystä vaan.

Juttelin maanantaina pitkään terveydenhoitajan kanssa puhelimessa enkä nyt ainakaan vielä mene mihinkään tutkimuksiin. Niin usein kuitenkin syy jää joka tapauksessa löytämättä ja tämä kevät on muutenkin älyttömän kiireinen, ei tarvitsisi enempää stressitekijöitä.

Lohduttava fakta on se, että vielä kolmannenkin km:n jälkeen 60-80%:lla naisista seuraava raskaus on onnistunut. 80% on aika paljon. :D

Mukavaa kevättä kaikille!

KaisaMaija

Vierailija
95/103 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ester/1.12.

kuutti/2.12.

niila/2.12.

elena/2.12.

arktinen ampiainen/2.12.

Sandie/3.12.

vicchio/3.12.

anneh/4.12.

äippä-86/5.12.

Kaala/6.12.

Twinkle/7.12.

Tiitu79x/7.12.

VBJ/8.12/KYS

emo.poikanen/9.12.

haizuli/9.12.

viljatar/9.12.

aotearoa/13.12.

kati86/13.12.

Tinja/13.12.

Marie-Helena/13.12.

happines/13.12.

silveri/14.12.

äityli-85/14.12

Strawberry2010/15.12.

Jellona84/16.12.

Timantti76/17.12.

Sabriina/18.12.

cucciola/4.12 (?)

nennula

normutin

88äiti

VanillaSky

CornflakeGirl

Lisäilin itseni tuohon listaan. Hitsinvitsi, tulin juuri rullaluistelemasta. Upea, upea keli! Saas nähdä, miten pitkään pystyy elämään liikunnallisesti aktiivista elämää, ennen kuin pieni kaveri rupeaa rajoittamaan. Lievittää öklöpahaoloakin mukavasti tuo liikkuminen. Moottoripyöräkortti taitaa jäädä kyllä tälle kesälle ajamatta, vaikka suunnitelmissa olikin.

Vierailija
96/103 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joululahjat vko15" ;)

Vierailija
97/103 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisi mieli tulla sinne fae-ryhmään, mutta näyttääkö he jotka ovat jo omasta raskaudestaan kertoneet sivuja kavereille??? Kun jos me odottajat ei keskenään tunneta niin siellä joku aina kavereista jonkun tuntee... maailma on TODELLA pieni... sen olen saanut liiankin usein huomata :) Että onko se salainen myös oikeesti sitten sellainen sopimus salainen ettei niitä ystäville näytetä vaikka omasta raskaudesta olisikin jo jollekulle kertonut?? Maillä raskaudesta tietää minun ja mieheni lisäksi neuvolatäti kun ensimmäinen aika tuli varattua juuri :)

rv 7+5

Vierailija
98/103 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisi mieli tulla sinne f-bookryhmään, mutta näyttääkö he jotka ovat jo omasta raskaudestaan kertoneet sivuja kavereille??? Kun jos me odottajat ei keskenään tunneta niin siellä joku aina kavereista jonkun tuntee... maailma on TODELLA pieni... sen olen saanut liiankin usein huomata :) Että onko se salainen myös oikeesti sitten sellainen sopimus salainen ettei niitä ystäville näytetä vaikka omasta raskaudesta olisikin jo jollekulle kertonut?? Meillä raskaudesta tietää minun ja mieheni lisäksi neuvolatäti kun ensimmäinen aika tuli varattua juuri :)

rv 7+5

Vierailija
99/103 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuisin muukaan tänne odottajiin.

Ensimmäinen olisi toivottavasti tulossa, miehelle toinen. Viikkoja on jo kertynyt 9+3 ja piiitkältä on tuntunut. Neuvolassa ja ultrassa on jo käyty.

Meillä edellinen meni kesken viime vuoden lopulla, ensimmäiseen ultraan menin rv12+4, pikkunen oli menehtynyt 11+.

Nyt jännittää kovasti miten käy, oon yrittäny olla ajattelematta liikaa asiaa, mutta ei se helppoa ole. On vaan mentävä päivä kerrallaan ja olla onnellinen että täällä sisällä onkin jotain pienen pientä.

100/103 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuhan kirjottelee tuonne viikkopinoon Joululahjat viikkoon 18!!

Anneh