Harrin vaimo!
Oletko oikeasti noin sokea? Hän oli taas eilen luonani. Toivottavasti karu totuus selviää pian sinullekin, kun otan Harrin kokonaan itselleni. Suunnittelemme kovaa vauhtia yhteistä kotia.
Kommentit (67)
...muistutatko mihin aikaan? Oletsä se aamupäivän, iltapäivän vai alkuillan salapano?
t.Harri
yritys 9. Aplodit sinulle! Ei, sulla taitaa olla väärä Harri nyt kierroksessa. :) Tällä minun Harrilla on 2 lasta. Poika ja tyttö. Niillä penskoilla ei ole sitten asiaa meidän uuteen kotiin (Ollaan käyty jo pankissa neuvottelemassa asuntolainasta). Kohta saat akka eropaperit läskin naamasi eteen! Ehkä sitten teet sille isolle ahterillesi jo jotain?! :)
Älä vaimo yhtään urki meidän panoaikataulujamme!
T:Harrin salarakas
missä on luvannut anopin hoitaa kotonaan, kunnes aika hänet korjaa. Että kelles se luu jäi kurkkuun:DMulle jää sentään vaan lapset
-vaimo
Mehän ei olla eilen harrastettu seksiä, ne on ollut joitain muita. Meidän viime kerrasta on jo viikko. Ens viikolla lapset on taas isällään, niin minulle passaa mikä päivä tahansa.
Textaile ;)
Ja kaunis vaimo. Mutta silti vaan aina jaksaa käydä lämmittämässä minunkin sänkyäni. Enkä ole ainoa...
Voi teitä, Harrit... :/
Luu menee sun kurkkuun ja vielä poikittain! Kirjallista hoitosopimusta ei ole.
T:Harrin salarakas, joka jättää anoppinsa tulevalle ex-vaimolle.
Tiistai on jo varattu Paulille, mut muut illat käy ;)
T: Viestin nro.8 kirjoittaja alias Harrin (ja Paulin) salarakas
Mehän ei olla eilen harrastettu seksiä, ne on ollut joitain muita. Meidän viime kerrasta on jo viikko. Ens viikolla lapset on taas isällään, niin minulle passaa mikä päivä tahansa.
Textaile ;)
Mä nostan kytkintä ja muutan Svedulaan. Adios!
- Harri
mukaan ennen kuin lähet.
terkuin äiti
yritys 9. Aplodit sinulle! Ei, sulla taitaa olla väärä Harri nyt kierroksessa. :) Tällä minun Harrilla on 2 lasta. Poika ja tyttö. Niillä penskoilla ei ole sitten asiaa meidän uuteen kotiin (Ollaan käyty jo pankissa neuvottelemassa asuntolainasta). Kohta saat akka eropaperit läskin naamasi eteen! Ehkä sitten teet sille isolle ahterillesi jo jotain?! :)
tiedän tarkoitatko minua. Eli mistä päin Suomea? Täsmää aika lailla minuun.
Harri, vaimo, lapset ja minä asutaan etelä-suomessa. En viitsi tarkemmin paljastaa. Kannattaa kysyä Harrilta itseltään, jos luulet että olet se tuleva ex.
T:Harrin salarakas
että tässä olisi kyse minun Harri-miehestäni. Sen verran rupes sen naama vituttamaan, että ajattelin että olisipa hyvä jos se itse tajuaisi häipyä, vaikka sitten salarakkaansa kanssa.
Mutta ei, ei tää tainnutkaan olla mun Harri josta puhuttiin.
T: Harrin vaimo
Hartsa pitkä selkäinen, persjalkainen ja pienimunainen?
t.vaimo