Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te, joilla saa virpoa vain tietynlaiset virpojat!!! HUOMIO!!!

Vierailija
27.03.2010 |

Osalla saa virpoa vain ne, jotka ovat pukeutuneet. Osalla vain ne, jotka eivät ole pukeutuneet. Osalla saa virpoa vain ne, joilla on kauniisti koristellut oksat. Osalla saa virpoa vain ne, joilla on ihan minkälaiset oksat vaan. Osalla saa virpoa kaikki oli minkänäköisiä lapsia vaan. Osalla saa virpoa aikuisetkin.

Voisitteko olla kilttejä, ja leikata kaksi halkaisijaltaan 15 cm kokoista ympyrää ja piirtää toiseen sellaisen virpojan ja oksan, joka on teille tervetullut. Toiseen ympyrään piirrätte sellaisen, joka ei ole tervetullut ja tämän ympyrän päälle vedätte vielä ruksit. Ripustatte ympyrät vielä kotinne ulko-oveen ja voitte olla varmoja, että tulee oikeanlaisia virpojia!

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostalo pk-seudulla! naapureilla ei näy vielä noita ympyröitä.

meille saa virpoa molemmat sukupuolet mutta oksat pitää antaa meille. virpojat saa jokainen yhden kindermunan, piirsin sen kuvan.

Vierailija
82/146 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen omieni kanssa kyllä joka paikkaan, ja raportoin sitten naapurustoon laajalti vittunaamat, jotka lyövät lapsille ovea nenään.

Siinähän se maine kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maine tärkeämpää kuin kunnia, näköjään :D

Minä menen omieni kanssa kyllä joka paikkaan, ja raportoin sitten naapurustoon laajalti vittunaamat, jotka lyövät lapsille ovea nenään.

Siinähän se maine kasvaa.

Vierailija
84/146 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä yllättävästi huomattavasti parempi kuin sekopäihin, jotka mouhuvat näille lapsille - ihan tiedoksi vain. :D

Vierailija
85/146 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ettet tuu toista kertaa. Ja maineella ei väliä- se on jo mennyt. T. Mt-potilas

Vierailija
86/146 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksi onneksi olemme asuneet täällä jo sen verran kauan, että tiedämme tarkasti minne kannattaa mennä. Onhan noita mt-potilaita nähty, osa on jopa parhaita virvottavia, ja odottavat kovasti. :D

Taitaa johtua kokemamme ystävällisyys siitä, että emme asu Kontulassa.

Vierailija
87/146 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli asiasta ei ole sovittu etukäteen. Mikäli lahjon jokaisen virpojan täällä isolla kerrostaloalueella, tarvitsisi ostaa lähikaupan suklaamunalevyt tyhjiksi. Meillä siis kyläillään huomenna, turha soitella ovikelloa.

Vierailija
88/146 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kuvaillaan sanallisesti tervetulleet virpojat ja ei-toivotut? Ehdin jo viedä sellaisen tuonne kerrostalomme summeritaululle.

En osaa piirtää, mutta en haluaisi toisaalta vääränlaisia virpojia talomme rauhaa häiritsemään.

Vierailija
89/146 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi pysyy kiinni.

Vierailija
90/146 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi kans kerran pari jotain 12v jätkää, oksa oli mikä oli ja tavallisissa vaatteissa olivat. Oikeasti teki mieli sanoa että etteköhän ole hiukka liian vanhoja tähän.. No virpoivat kuitenkin ja annoin palkaksi semmoset pienet munat. Tupisivat poislähtiessään että "vittu miten köyhää" ! :D Hehhehh, noloja jätkiä. :)

Vierailija
91/146 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ette avaa ovea niin postiluukusta voi tulla epämiellyttäviä tervehdyksiä O_o

Vierailija
92/146 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti meni. Käytiin kymmenessä paikassa, ja jokaisessa paikassa vastaanotto oli mahtava. Kukaan ei kiukutellut, lyönyt ovea jne.

Kiitos kaikille.

Lapsille jäi todella hyvä mieli, ja lopussa muistivat jo lorunkin. :D

Vierailija
93/146 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tullut tähän asti vain oikeanlaisia virpojia, kiitos tuon taulun!!!! Vain pukeutuneita ja vain lapsia.

Vierailija
94/146 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meille olisi saaneet tulla kaikki,jotka haluavat virpoa.

vaan eipä käynyt ketää. :(

Vierailija
95/146 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin moni onkin jo todennut, niin virpomiseen ei alunperin (Itä-Suomi) kuulunut noita-asut.

Jos joku lapsi ei ole pukeutunut noidaksi tai muuksi niin sehän on musta vaan ihan ok.

Toki on suotavaa, että vähän kattoo mitä päälleen laittaa, ettei ihan niitä karmeimpia kotirytkyjä.

Ja oksat koristeltuja (iän ja kyvyn huomioonottaen). Ettei tule tunne, että kerjääminen on se pääjuttu.

Vaan eipä noita virpojia juurikaan oo näkyny. Ei ees naapurin lapset. En kyllä tykkäis, jos koko ajan ovi kävisi, mutta muutama ois ihan kiva siitä naapurista.

Oma 11v käy kaverinsa kanssa kiertämässä tuttavia.

Vierailija
96/146 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama vaikka tulis kakarat yöpuvussa virpomaan, kunhan jokainen virpoja antaa oman oksansa. Vituttaa ne ahneet kakarat jotka tulee porukalla virpomaan, mutta vain yksi antaa oksan. Kaikki kyllä ottaa iloisena vastaan karkit. Millaisia vanhempia näilläkin tulevilla kitupiikeillä oikein on, kun ei opeta lapsilleen mitään tapoja. Lisäksi ne varvut on ihan samperin rumia, suurinpiirtein jeesusteipillä liimattu sellaiseen kymmenen sentin pituiseen oksaan kaks höyhentä ristiin. Miten ne edes kehtaa sellaisilla virpoa?? Toista se oli 90-luvulla kun olin itse virpomassa...

Ja joo, ei ole suuri ongelma mun elämässä nää virpojat, vaikka siltä vaikuttaisikin, kunhan vaan puran vitutustani tänne...

haaahaaaaa :DDDDDD

Vierailija
97/146 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole kyllä moneen vuoteen ketään näkynyt. Ei taida olla kahean yleistä täällä Järvenpäässä?

Minä annan kaikille palkkion. Varaudun varmaan kahden tasoisilla palkkioilla. Niille joilla on vaatteet ja vähän nähty vaivaakin vitsojen eteen, niin saavat munan ja jotka tulevat normi vaatteissa tai kämäsen oksan kanssa, niin saavat sit jotain tosi pientä. karkin ehkä.

Mutta taitaa käydä samanlailla kuin joka vuosi, joudutaan miehen kanssa kaksin syömään kauhea kasa herkkuja illalla. Mulla munaa suu täynnä koko ilta :)

Vierailija
98/146 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut lapsena pääsiäisnoitana ja hauskaa oli. Samoin saa meille tulla, säilytetään kiva perinne!

Vierailija
99/146 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
100/146 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ottaa päähän, jos lapset tulee porukalla kerjäämään rahaa eikä olla edes pukeuduttu ja oksakin on tempaistu suunnilleen meidän pihalta eikä koristeista ole kuultukaan. Vähän pitää lastenkin panostaa, eikä vain juosta karkin ja rahan perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi