Mies ryypännyt 5 päivää putkeen ja huomenna töihin klo.4.00
Tänään ottanut 0,5l suomiviinaa, 6 0,33 olutta ja 3 lonkeroa. Juo kuulemma vielä viimeiset 2 lonkeroa ja sanoo että selviää kyllä aamuksi postia jakaan.
Näyttää aika selvältä, voiko muka olla ajokunnossa aamulla?
Kommentit (44)
Helposti selviää jos aloittanut aamulla juomisen.
Juuh...Kyllä ammattimies itse tietää onko kunnolla vai ei. Älä ressaa.
Menee siis varhaisjakeluun vai perusjakeluun?
Oma ongelmansa! Miksi naiset ottavat vastuuta miestensä ongelmista? Siinähän ajaa ja kantaa seuraukset. Ihan oma valinta.
Kyllä se selviää. Itse vedin perjantaiaamusta lauantayöhön asti 1,5 litraa Vodkaa, 3 litraa punkkua ja 9 keppanaa. Sunnuntaina heräsin yhdeksältä ja lämmitin saunan. Ei ollut krapulaa. Tuli syötyä välillä hyvin ja terveellisesti kalaa, kasviksia, kanaa ja grillivartaita.
Miulla on jo kuudes päivä menossa, eikä näemmä tarvitse enää elämässäni pelätä/toivoa/kaivata/haluta työpäivää pilaamaan hyvää juopotteluputkea. Toisaalta Kelan tuilla ne raittiit päivät ovat nopeasti myös nälkäpäiviä, joten myönnän kaipaavani työsuhteesta ainakin palkkaa.
Huomista lukuunotamatta seuraavat kolme viikkoa kärsin janosta, vaikka Simo Salmisen Rotestilaulussa väitettiin, ettei jano ollut vielä päässyt yllättämään.
Tuo on noin 20 annosta. Onhan se hennolle naiselle ehkä ihmetyksen määrä, mutta miehesi kuulosta sellaiselta hapolta, että eiköhän se aamuun selviä, jos menee kohta unten maille.
Kyllähän tuo siis alkoholismia selvästi on etenkin jos ei tule krapulaa.
Ei selviä, kun on jo neljä päivää alla. Puhallus lienee jotain 1,5 promillen luokkaa. On tullut kokeiltua, tosin en rattiin mennytkään.
Kokemusasiantuntija M52
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se selviää. Itse vedin perjantaiaamusta lauantayöhön asti 1,5 litraa Vodkaa, 3 litraa punkkua ja 9 keppanaa. Sunnuntaina heräsin yhdeksältä ja lämmitin saunan. Ei ollut krapulaa. Tuli syötyä välillä hyvin ja terveellisesti kalaa, kasviksia, kanaa ja grillivartaita.
Niinhän se on. Terveellinen ruoka ja liikunta kuittaa alkoholismin. Eiku..🤭
Epäilen nyt kyllä tuollaisten määrien jälkeen että ehtiikö klo 4 asti nollille. Ei se välttämättä motoriikassa näy alan miehillä. Onko joku 130+ kiloa? Semmoieilal elopainoilla voi vetää kuin sieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on. Terveellinen ruoka ja liikunta kuittaa alkoholismin. Eiku..🤭
Ei tässä ole alkoholismia vaan toleranssia ja vuosikymmenien harjoittelu ja painoa enemmän kuin peruskukakkepeillä. ;)
Pitääkö ajaa autoa? Ei taida olla ajokunnossa.
Mielestäni oikea paikka mihin huomenna mennä on katkasuhoito.
Ei kyllä ole nollilla neljän aikaan vielä.
Minä se kerran otin muutaman päivän viinaa ja lopetin aamukolme, koska aamulla piti mennä kuuteen töihin. Iltapäivä yhdeltä puhalluttivat - ja hönkäisin 1.55 promillea. Paljonkohan olisi ollut aamulukema? Ruoat tuli tehtyä ja vieläpä ihan oikean päivänkin vielä.
Mitä järkee vetää myös vika päivänä pää täyteen? Sen olis pitänyt katkaista se jo eilen ja ottaa tänään loiventavat ja syödä hyvin.
Niinpä tietenkin.