Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä väliä amkilla ja yliopistokoulutuksella
26.03.2010 |
koulutukseeni pari vuotta lisää ja olisin maisteri. Olisi käytännössä vain tittelin tavoittelua eikä siis niin mitään merkitystä.
Kommentit (3)
No jos sillä ei ole sulle väliä, niin mitä sä siitä vaahtoat? Lue maisteriksi jos on alemmuuskompleksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos haluaa. Ei tarvitse käydä edes lukiota.
Alue: Aihe vapaa
tarvitaan myös vain ammattikoulun käyneitä, sekä amk:n käyneitä. käsittämätöntä lapsellisuutta niitä vertailla.