Oletko kateellinen Minna Haapkylälle?
Minusta hänen elämänsä uusimmassa Anna-lehdessä kuulosti ihanalta..
Kommentit (20)
sellaisia joita kukaan muu ei huoli. Onneksi ovat löytäneet toisensa, kaksi samanlaista :)
mutta en kadehdi.
En kadehdi kyllä ketään muutakaan. Mulla on mukava mies, ihana lapsi, toinen tulossa, kiva kerrostaloasunto ja hyvä taviselämä. Kauniimpi tietysti voisin olla, mutta jos mut laitettas kuvauskuntoon, ehkä mustakin saisi hyviä kuvia.
Oon oikeastaan iloinen sen puolesta - ja kaikkien joilla menee hyvin. Tiedän niin paljon ihmisiä, joilla ei menen hyvin, että on lohdullista ajatella, että Suomessakin voi pärjätä.
mutta arvostan häntä. Taitaa olla aika outo lintu näyttelijäpiireissä: älykäs ja kultturelli.
Hän olisi saanut minkänäköisen miehen tahansa, mutta valitsi (varmastikin) sisältä kauniin HP:n.
Hän on ihminen, johon haluaisin tutustua ja jonka kanssa käydä pitkiä keskusteluja. Samoin kuin Anni Sinnemäen kanssa.
Hänen elämänsä on varmaan hyvällä mallilla ja niin on minunkin.
Annaa en ole lukenut, mutta vaikeaa kuvitella että Haapkylän elämässä olisi juuri tapahtunut jokin aivan valtava ja nimenomaan kateutta herättävä käänne.
Ihan vaan siitä pinnallisesta syystä, että hän on ulkonäöltään minun mielestäni aika vaatimaton, ja miehensäkin on kaukana omasta miesihanteestani. En ole erityisen tarkkaan seurannut hänen elämäänsä, mutta toki itselleni kelpaisi omakotitalo meren rannalla, elokuvatähteys, onnellinen avioliitto jne, mutta ulkonäönkin pitää olla hyvä, jotta tuntisin kateutta. Jos Minna näyttäisi vaikka Kiira Korvelta ja olisi naimisissa Tommi Korpelan kanssa, niin sitten tod näk kadehtisin.
mutta ihanalta vaikuttaa: kaunis nainen, ihana ura, upea mies, lapsi ja koti. Mukavasti ovat asiat, ainakin näin ulkopuolisen silmin. Kateellinen? No en ainakaan tunnista itsestäni tätä tunnetta. Eihän se minulta ole pois, ja omalta kohdaltani voisin luetella ihan vastaavat asiat joista olen kiitollinen (vaikka tietysti ihan eri alalla olenkin).
Minäkin haluaisin asua keskustassa omakotitalossa meren rannassa.
Minäkään en ole lukenut uusinta Annaa, mutta jos siinä puhutaan urasta, miehestä, lapsista ja kodista, niin minulle on myös ne kaikki. Teen juuri sitä työtä mitä haluan, minulla on upea aviomies ja ihanat lapset. Sekä ihana omakotitalo Helsingissä (joskaan ei ihan merenrannassa). Miksi olisin kateellinen, kun oma elämä on ihan yhtä ihanaa :).
Miksi olisin? En ole erityisemmin osannut arvostaa hänen ammatillista uraansa ja yksityiselämä ei kiinnosta.
Oma elämäni on mukavasti & mallillaan. Asun lämpoisessä maassa, on tarpeeksi suuri talo ja passelit kulkupelit, hienot lapset ja hieno mies. Ei ole tarvetta kadehtia. Yritän iloita omasta elämästäni.
noista miehistä,lapsista ja urasta mutta ilmainen asunto sijainnilla,isovanhempien apu,siivooja ja matkat neljä kertaa vuodessa. Tuntuisi niin huolettomalta tuo
en edes muista miltä koko ämmä näyttää.
Tai no hiukan ehkä kielitaidosta, jos jotain pitää kadehtia.
Vaikuttavat tosi tasapainoiselta ja onnelliselta perheeltä.
En ole lukenut lehtiä viime aikoina.
En ole kade, en pidä sen naamasta. Fiksu ihminen, hyvä näyttelijä.
kadehtisin tuota ilmaista ihanaa kämppää ja isovanhempien joustavaa lastenhoitoapua :-)
Muuten olen kauniimpi ja mieheni on komeampi - vaikkakin hyvin samalla tavalla herkkä ja empaattinen niinkuin HP ;)
Elämä on ihan helevettiä kun en voi lopettaa kadehtimistani.
Ärsyttää myös, että se Jani otti sen lehtipihvin ja pepsin.
Pitäiskö?
En ole lukenut Anna lehtä ja muistan hatarasti että tämä Minna on joku näyttelijä.
Mutta miksi sitä pitäisi kadehtia? Kait se siinä lehdessä esittelee tietenkin vaan parhaat puolensa.
Niinhän esim. Mikko Leppilampikin teki, ja oli ah niin ihanaaa!
Mutta emme voi tietää minkälaista heiden elämänsä on oikeasti, ja kannattaako sitä oikeasti kahdetia.