Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten harrastusryhmän valmennuksesta

Vierailija
26.03.2010 |

Olen jo pitempään ihmetellyt, kun lapsi tulee pahalla mielellä pois harrastusryhmästä. Ohjaaja kuulemma haukkuu lapsia pukuhuoneessa kirosanoin perkele, jumalauta ja te olette ihan surkeita... Jokainen saa vuorollaan tuta ohjaajan raivon. Monet vanhemmat kuitenkin ylistävät tämän ohjaajan ylivertaisuutta, vaikkakin joskus myöntävät tämän sortuvan ylilyönteihin. Onko tämä harrastusryhmissä normaalia vai olenko vaan yliherkkä äiti?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen törmännyt tuollaiseen valmentajaan. Hän itse oli sitä mieltä että tarjosi kerrankin kunnon miehenmallia äitien ylisuojelemille nössykkä-lössykkä-pojille, karaisi heitä elämää varten. Vastenmielinen tyyppi. Oma lapsi ei siis ollut valmennettavissa, jouduin kuuntelemaan tuota äksyilyä ja meuhkaamista muusta syystä. Kumma ettei vanhemmat enemmän reagoineet, vaikka osa lapsista suorastaan pelkäs tuota valmentajaa.

Vierailija
2/3 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taitolajissa vaativa valmentaja, joka on jo harrastusryhmissä 4-5 vuotiaiden kanssa vaatinut sellaisia tapoja, että harjoitukset alkavat yhteiselä "hyvää huomenta/päivää" toivotuksella ja harjoitusten päätteeksi niiataan (kuuluu lajiin) ja sanotaan kiitos. Jos harjoituksista myöhästyy, pitää mennä sanomaan valmentajalle "anteeksi että olen myöhässä" vaikka harvemmin se tuon ikäisillä kai lapsesta on kiinni :)

Silti ko. valmentaja on erinomaisen lempeä ja mukava lapsille ja joka harjoituksessa tuntuu kehuvan jokaista jostain.

En sietäisi jotain haistattelua ja mollaamista ikinä. Vaativa saa olla, muta vastapainoksi pitää kannustaa ja kiittää hyvästä suorituksesta.