Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: pahin ulkonäköäsi koskenut loukkaus, joka yhä sattuu?

Vierailija
25.03.2010 |

Mulle yksi parikymmentä vuotta vanhempi mies sanoi 10v sitten baarissa, että sun jaloilla ei pitäis käyttää hametta. Sen jälkeen en olekaan pitänyt lyhyitä hameita. Että ihan kiva "harmiton" kommentti. Toki elämäntapani ovat hurjan liikunnalliset siihen aikaan verrattuna, mutta jotenkin se kommentti jätti jäljet.

Kommentit (226)

Vierailija
101/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äitis oli nuorena kaunotar ja sää oot äitis näkönen muuten, mutta rumempi vaan"

Vierailija
102/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja milloinka tuttujen puolelta, aina se sattuu mutten tiedä miksen halau tehdä asialle mitään. Ei ehkä olisi varaaknaa, ne ova epäjärjestyksessä, se on totta. Mutta olen myös saanut kehuja ulkonäöstäni, nuorena olin muuten kyllä ihan kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "sulla on tommonen laatikkoperse". Olen nyt 36 vuotiaana alipainoinen ja pidän aina pepun peittäviä paitoja. Ihan hullua miten toi jäin alitajuntaan!!!!

Vierailija
104/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen lihonut.. peppu on suuri, tissit pienet.

olen pahimmillani ollut 172/78kg

joten välillä on tuntunut kohtuuttomalta.

tällä hetkellä kuitenkin laihdutan.

Vierailija
105/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen lihonut.. peppu on suuri, tissit pienet. olen pahimmillani ollut 172/78kg joten välillä on tuntunut kohtuuttomalta. tällä hetkellä kuitenkin laihdutan.

että serkkuni on hoikempi kuin minä, olimme siis molemmat läsnä. Vihasin häntä pitkään

Vierailija
106/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski, lehmä, pizzanaama... Mulla oli akne ja olin 172/68 kg. Lukiossa sairastuin anoreksiaan, kun halusin laihtua, että musta pidettäis enemmän. Nyt olen parantunut, mutta edelleen harmittaa se järjestelmällinen kiusaaminen (jatkui koko peruskoulun ja mukana oli aina vähintään 10 ihmistä) sekä se, ettei siihen puututtu, vaikka apua pyysinkin.

Baarissa yks mies sanoi "ihmeen ohuet reidet sulla on kun muuten oot aika tuhti" ja joo, se oli hiukan parantumiseni jälkeen ja painoa oli ehkä 55-56 kg... Silloin kyllä vaan nauroin sille päin naamaa ja käskin kattoa peiliin :).

Vierailija
107/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin käynyt kampaajalla ja menin kouluun. Yksi poika sanoi:" Kai se kampaaja otti likasen työn lisää?" Ja aina sai kuulla niitä "hyi vittu" kommentteja, kun poikaporukat tulivat vastaan.

Positiivista sitten... Rumuudestani huolimatta uskaltauduin sellaiseen esilläoloharrastukseen kuin koiranäyttelyt (koiraahan siinä katsotaan ei esittäjää...) Olin 18-vuotias ja edesmenneen piskini kanssa liki ekaa kertaa kehässä, kun kehän laidalla seissyt äitini kuuli parin miehen siinä juttelevan, kun koiria juoksutettiin. Toinen sanoi:" Tuo musta on kyllä kaunis ja liikkuu hyvin." Mihin toinen kommentoi ettei esittäjänkään liikkeissä tai muutenkaan mitään vikaa ole. Kummasti hiveli itsetuntoa, kun äiti tuosta kertoi... Koira sittemmin saavutti FIN MVA-tittelin, minusta ei missiä saisi tekemälläkään, mutta ehkä sittenkin ihan suht normaalin näköinen olin silloinkin ulkopuolisten silmiin, koulussa aikanaan vain jostain syystä silmätikkuna ja haukuttavana.

Vierailija
108/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei ole sanonut mitään, mutta kyllä itsekin tiedän ettei enää ole kovin kauniit rinnat minullakaan, eikä mies niihin edes koske tai katso. minkäs teet, sellaiset niistä tuli kun niillä joutu töitä alkaa tekee :) leikkausta olen suunnitellut.

ennen oli niin kiinteet ja nyt roikkuu. (9kk vauva) Oon muutenkii harmitellu mun rintoja koska ne on muuttunu, mutta vielä kauheemmalle tuntui kuulla se omalta mieheltä.:/

mä kans otan silikonit/rintojen kohotuksen/korjausleikkauksen, heti kun on saatu lapset tehtyä ja kaikki imetettyä. Peli menetettiin jo ekan kohdalla, ni millanenkohan on rintavarustus kolmannen tai neljännen jälkeen..

Vierailija
109/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamat koulutoverit haukkuivat nenääni niin ilkeillä nimityksillä, etten edes halua niitä tässä toistaa... ja ne jotka eivät haukkuneet, nauraa höröttivät tai virnistelivät vieressä muuten vaan. Se ei todellakaan tehnyt hyvää itsetunnolle siinä vaiheessa, kun olisi pitänyt hyväksyä murrosiän muokkaama ulkonäkönsä :/ Jos mulla joskus on jonkin verran ylimääräistä rahaa, niin käytän sen varmasti nenäleikkaukseen.

Vierailija
110/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin helvetin ajattelemattomia, tyhmiä ja julmia!Mua on myös luultu tiineeksi (165cm/60kg)joitain kertoja.Äitini mielestä olin sairaalloisen lihava kun painoin 65kg (eipä ihme mistä teini-iän syömishäiriöni oli peräisin...).Pohkeiden paksuudesta on huomauteltu,paksuista hiuksista jne.Ite oon IHAN TYYTYVÄINEN!(pakko oli huutaa.)

Vierailija
111/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta parhaiten mieleen on jäänyt opiskeluajoilta jostakin 20 vuoden takaa, kun ex-mieheni kaveri sanoi jossakin juhlissa mulle, että ota sä lisää (jotakin pullaa/leipää syötiin), kun sussa se näkyy! Tuolloin olin kooltani jotakin 166/68kg, eli pullea mutta ei nyt mikään hirveän lihava.

Jännää sinänsä, että noita kommentteja kuulevat juuri vähän vähemmän ylipainoiset. Sitten, kun on oikeasti lihava, ei kukaan enää sano mitään. Isänikin kyseli säännöllisesti minulta olenko raskaana, kun painoin 20 kiloa vähemmän kuin nyt. Nyt, kun olen tosi iso, ei kukaan enää edes ehdottele raskautta. Lienevätkö tottuneet?

Vierailija
112/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

havaitsee selvästi, miten naisten alistaminen alkaa jo lapsuudesta ja nuoruudesta.

Opettakaa tyttönne vastaamaan nasevasti tällaisille haukkujille ja opettakaa poikanne tavoille. En ymmärrä miten voi olla yleistä, että sanotaan "hyi vittu" toisesta ihmisestä.

Vierailija
113/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini katsoi asiakseen huoritella mua nuorena. Hänelle olin huora, lunttu, persettä pyörittävä lehmä. Kerran hän ajoi autolla mun ohitseni ja pysäytti auton sanoen: "Jo kaukaa näkee, missä sinä kuljet. Kukaan ei heiluta persettään niin kuin sinä."

Muutoinkin hän arvosteli ulkonäköäni ja pukeutumistani. En oikein ikinä ole päässyt siitä yli, vaikka oon jo lähemmäs nelikymppinen eikä minusta huoran näköistä saa millään.

tuollainen äiti olisi ansainnut tulla muuratuksi vintille pimeään...

Vierailija
114/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuntaan tai toiseen, mutta kyllä se tuntui pahalta kun oma äiti ollessani teini-iässä arvosteli. Sen muistan kyllä edelleen, eikä tunnu hyvältä, vaikka välimme ovatkin muuten mitä parhaimmat.

Vierailija
115/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinustakin meikillä saisi ihan hyvän näköisen.

Oltiin työpaikan juhlissa ja olin tehnyt kasvoilleni KAIKEN mitä meikillä voi tehdä. Oli korostukset, varjostukset ja ihan kaikki kohdallaan ammattilaisen opastuksen mukaisesti.

Vierailija
116/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta parhaiten mieleen on jäänyt opiskeluajoilta jostakin 20 vuoden takaa, kun ex-mieheni kaveri sanoi jossakin juhlissa mulle, että ota sä lisää (jotakin pullaa/leipää syötiin), kun sussa se näkyy! Tuolloin olin kooltani jotakin 166/68kg, eli pullea mutta ei nyt mikään hirveän lihava.

Tuo lausahdus tarkoittaa että olet puhujan mielestä hoikka! Sinussa näkyy siis se jos pääset lihomaan vähän.

Vierailija
117/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(yllätys yllätys). Mies totesi jälkeenpäin että se olisi uponnut yleisöön paremmin jos sun nätti sisko olisi ollut vetämässä sen.

Vierailija
118/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kylläpä XX on hyvän näköinen! Kyllä meikillä ja kampauksella saa ihmeitä aikaan!

Minua lohduttaa kyllä se että uskon hänen puhuneen vilpittömästi, ei ilkeyttään, sanat vain menivät hassusti.

Vierailija
119/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran päin pläsiä, kun lukee näitä teidän nini tulee mieleen etteivät nuo ole edes hirveen pahoja. Arvatkaa mitä minä olen saanut kestää..

65.

Vierailija
120/226 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovaan ääneen, että tuossa on niin ruma nainen, ettei sen kanssa kehtaisi liikuua. Kadulla keski-ikäinen mies työnsi päänsä ihan lähelle omaani ja huusi, että ruma, ruma! Onkohan muissa maissa tällaista naisvihaa ja väkivaltaa (henkistä) kuin Suomessa. Minäkin olin tuolloin nuori ja kaunis, ehkä siksi ärsytin.