Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: pahin ulkonäköäsi koskenut loukkaus, joka yhä sattuu?

Vierailija
25.03.2010 |

Mulle yksi parikymmentä vuotta vanhempi mies sanoi 10v sitten baarissa, että sun jaloilla ei pitäis käyttää hametta. Sen jälkeen en olekaan pitänyt lyhyitä hameita. Että ihan kiva "harmiton" kommentti. Toki elämäntapani ovat hurjan liikunnalliset siihen aikaan verrattuna, mutta jotenkin se kommentti jätti jäljet.

Kommentit (226)

Vierailija
201/226 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin murrosiässä: "kyllä toi xxx tulee meidän sukuun: lyhyt ja isoperseinen"

Vierailija
202/226 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puliukolta tämä kommentti. Muilta vastaavaa kommenttia en ole saanutkaan, vaikka purentavirhe tosiaan löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/226 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noilla tisseillä ei kyllä voi edes imettää".

(ihan kun olisi ollut silloin ajankohtaistakaan...)

ps. kuppikoko on edelleen sellainen niukka A, mutta hyvin näillä on omat lapset imetetty vuoden ikään saakka. Myös liuta keskosia/pikkuvauvoja ovat saaneet maitoani, jota luovutin kuopuksen imetyksen lomassa hieman vajaat 30 litraa!!!

Vierailija
204/226 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tule tonnikeiju!" Olimme menossa jonnekin.

Olin 143cm ja n 40kg.

Tuosta jäi sellaiset jäljet, että aloin ahmia suruuni ja itkuuni -> minusta tuli ylipainoinen yläasteiässä.

Vierailija
205/226 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi minun olevan Tanja Poutiaisen näköinen. =(

T. Eräs brunette

Vierailija
206/226 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella luokkamme pojat riekkuivat kaikenaikaa ja huutelivat ja kiusasivat lähes kaikkia, myös toisiaan, mutta heiltä kuulin, että olen:

-Rumarumaruma, miten joku voi olla noin RUMA? Vastaa mulle!!

-lauta

Vähän myöhemmin olin apina ja anorektikko ja levähtänyt lehmä.

Mieheni äiti ja täti innostuivat kerran kertomaan, että kun he olivat nuoria niin silloin tytöt olivat kauniita ja näkivät vaivaa ulkonäkönsä eteen. Kaikki olivat kauniita silloin. Ja mieheni sisko on juuri tällainen kaunotar nykyaikana ettei varmasti joudu ikinään tekemään työtä, kun on niin kaunis. Siis otin tämän epäsuorana viittauksena ja erotuksena minuun.

Vierailija
207/226 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin olevani kiusattu ja pilkattu koko peruskoulun ajan. Olin mä ehkä vähän reppana, ja ylipainoinen. Yläasteella lihoin paljon, olin yli 80 kg. Lukiossa myös, mutta se ei ollut yhtä suoraa. Ennen lukiota sain laihdutettua 10 kg.

Parhaiten jäänyt mieleen kutosluokalla luokkaretki. Oltiin pari luokkaa odottelemassa pääsyä johonkin museoon tms ja yksi poika (joka vinoili ja heitti ilkeitä kommentteja koko 9v) sanoi ettei pääse eteenpäin "kun tässä on v*tun vuori edessä". Sitä muistelen vieläkin.

Nyt olen normaalipainoinen 161/60, vähän pyöreä mutta henkisesti yhä lihava. Vähän helpottaa jo, esim tänä vuonna kävin uimassa ja saunassa muiden kanssa ensimmäistä kertaa 4 vuoteen.

Vierailija
208/226 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmäni karsastavat vaikka ne on leikattu kahdesti. Kerran vastasin että minkä minä sille voin niin tyyppi sano et mikset ole oikaissut. Olen 25v ja mua haukuttu koko ikäni asiasta. Onneks on ihana mies.

Vierailija
209/226 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmäni karsastavat vaikka ne on leikattu kahdesti. Kerran vastasin että minkä minä sille voin niin tyyppi sano et mikset ole oikaissut. Olen 25v ja mua haukuttu koko ikäni asiasta. Onneks on ihana mies.

Vierailija
210/226 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaa kuin marilyn monroe, mutta edestä kuin esa pakarinen

tuntui tosi pahalta

Vierailija
211/226 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini letitti hiuksiani tunnilla. Opettaja sanoi että lopettakaapa tytöt nyt ne kauneushommat ja keskittykää. Siihen yks jätkä tuumas että "tuosta nyt ei saa kaunista tekemälläkään". Hirveät röhönaurut päälle.

Laudaksikin yläasteella 9-luokan pojat haukkuivat. Nyt muutama vuosi sitten kun olin lenkillä, ohi meni pyörillä muutama jätkä. Yks tuijotti mua tosi åitkään ja sanoi sitten yhdelle kaverilleen että " näikkö miten iso nenä tuolla akalla oli?" Häpeän nenääni ja leikkauttaisin sen heti jos olisi varaa.. :/

Vierailija
212/226 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungilla perjantai-iltana amerikkalainen nuori mies tuli avautumaan sanoen: " Your eyes look swollen like you have just cried." Joo, en tainnut vastata amerikkalaista kauneuskäsitettä :D Sen tyypin suomalainen kaveri pahoitteli tilannetta nolona, minua asia vain nauratti.

Vierailija
213/226 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin isoveljeni istuvan kahden minulle vieraan nuoren naikkosen kanssa ja ajattelin mennä moikkaamaan. Kun käppäilin pöytää kohti kuulin kun toinen naisista ivailee veljelleni: "Oho, joku rumilus meinaa tulla iskeen sua". Ja toinen nainen tuumas: "Sen kannattas vaan kiertää tää pöytä kaukaa!".

Kyllä kirpas, mutta onneksi isoveljeni oli ihana; hän nousi ylös ja ilmoitti naisille, että hän jatkaakin iltaa mielummin siskonsa kanssa, otti mut kainaloon ja vaihdoimme pöytää.

Olen muitakin heittoja toki kuullut ulkonäöstäni, mutta toi on kamalimpana jääny mieleen. En ole mikään kaunis, mutta miehelleni kelpaan näinkin. Ja hänen mielestään olen kaunis ja ihana juuri näin! ;)

Vierailija
214/226 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin isoveljeni istuvan kahden minulle vieraan nuoren naikkosen kanssa ja ajattelin mennä moikkaamaan. Kun käppäilin pöytää kohti kuulin kun toinen naisista ivailee veljelleni: "Oho, joku rumilus meinaa tulla iskeen sua". Ja toinen nainen tuumas: "Sen kannattas vaan kiertää tää pöytä kaukaa!".

Kyllä kirpas, mutta onneksi isoveljeni oli ihana; hän nousi ylös ja ilmoitti naisille, että hän jatkaakin iltaa mielummin siskonsa kanssa, otti mut kainaloon ja vaihdoimme pöytää.

Olen muitakin heittoja toki kuullut ulkonäöstäni, mutta toi on kamalimpana jääny mieleen. En ole mikään kaunis, mutta miehelleni kelpaan näinkin. Ja hänen mielestään olen kaunis ja ihana juuri näin! ;)

Vierailija
215/226 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se homma hoidetaan.

Vierailija
216/226 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex avokki (mies) sanoi mulle 2 vuotta seurusteluamme  että" 2-kymppinen ei voi olla tuossa kunnossa." Tarkoittaen löysää vatsaani. Siis pihtasi seksiä muutenkin, 5kk tauot, ei koskaan tehnyt itse aloitetta/ tyydyttänyt minua. Pahinta se että olin sihteessa vielä 3 vuotta sen jälkeenkin, viimeset 2 vuotta oli seksitöntä. Se sattuu. Sen takia käynyt psykologilla. Sen takia en pysty uudessa ihanassa suhteessa seksuaaliseen kanssakäymiseen lainkaan. Peittelen itseäni, en anna koskea. Aika ehkä parantaa joku täälläkin sanoi, mutta aika ei anna periksi ehkä niin paljon kuin olisi tarvis.

Vierailija
217/226 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena sain kuulla, kylläkin ihan aiheesta, hörökorvistani. Ne leikattiin ollessani ala-asteella, mutta päivittäinen haukkuminen jatkui vielä leikkauksen jälkeenkin pari vuotta.

Ensimmäinen poikaystäväni haukkui usein "leikkisästi" läskiksi mutta kun sitä kuuli riittävän usein, alkoi siihen itsekin uskomaan. Olin tuolloin 160cm/50kg.

Ei nuo kommentit enää satuta, mutta jälkensä ovat jättäneet.

Vierailija
218/226 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena tosi laiha ja kasvot olivat hyvin kapeat. Jotain12-13 vuotiaana yks poika luokaltani totesi, että näytät ihan siltä kuin ottaisit suihin. Ja aina toi kommentti tulee mieleen kun ollaan mieheni kanssa niissä puuhissa. Ja edelleen tulee inhottava olo. Vaikka tapauksesta on jo kakskyt vuotta.

Vierailija
219/226 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaisteini-iässä äitini sanoi ottaessani lisää jauhelihakeittoa: "Älä nyt enää ota lisää, tissiskin vaan kasvavat enemmän." Ja olin siis todella alipainoinen silloin, ne tissitkin kasvoivat lopulta vain B-kuppiin (äidilläni itsellään tosin pienemmät). Äiti siis muutenkin vahtasi syömisiäni ja antoi ymmärtää minun olevan jotenkin isompi kuin ystävieni, vaikka olin oikeasti kaikkein hoikin (olen tajunnut sen vasta nyt jälkikäteen valokuvista ja kavereiden kanssa aiheesta keskustellessa).

Seuraus: minulle tuli jonkinasteista syömishäiriötä ja ikuinen huono itsetunto vartalostani. Äitini seurassa yritän edelleen "peitellä" tissini löysillä vaatteilla. Muutenkin alitajuisesti vedän vartaloa huonoon ryhtiin, jos vaatteet paljastavat tiukempina rintamuksen muotoa, vaikka haluaisin olla ryhdikäs. Häpeän tissejäni ja niiden "näkymistä", vaikka ihailen muiden ylväitä ryhdikkäitä rintoja ja tavallaan kaipaisin itsekin isompia. Ristiriitaista.

Rakas poikaystävä vinoili teininä: "Sulla on tollaset söpöt viikset.. Onneks mää tykkään viiksekkäistä naisista." Minulla siis EI ollut mitään viiksiä vaan normaalia väritöntä nukkaa ylähuulessa, joka sattui silloin valoa vasten näkymään.

Seuraus: aloin silloin heti vahata ylähuultani, minkä seurauksena se väritön lyhyt nukka on alkanut kasvaa tummempana ja pidempänä karvana. Olen siitä asti ollut ikuisessa vahauskierteessa, eli jo 20 vuotta.

Vierailija
220/226 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...teini-ikäisenä muutaman kerran olevani "lauta". Se satutti todella paljon. Aloin inhoamaan vartaloani niin paljon, etten enää sen jälkeen käynyt julkisissa (esim. uimahallien) saunoissa. Olin vakuuttunut, ettei kukaan voisi koskaan pitää vartaloani kauniina, minkä vuoksi olin reilusti yli kaksikymppinen ennen kuin menetin neitsyyteni. Silloinkin pidin todennäköisenä, että kumppanini pitäisi minua vastenmielisen näköisenä. En edelleenkään pidä vartalostani, mutta olen tottunut elämään sen kanssa. Muilta ihmisiltä saan paljon positiivisia kommentteja ulkonäöstäni, mutta itse pystyn vain harvoin pitämään itseäni hyvännäköisenä.