Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: pahin ulkonäköäsi koskenut loukkaus, joka yhä sattuu?

Vierailija
25.03.2010 |

Mulle yksi parikymmentä vuotta vanhempi mies sanoi 10v sitten baarissa, että sun jaloilla ei pitäis käyttää hametta. Sen jälkeen en olekaan pitänyt lyhyitä hameita. Että ihan kiva "harmiton" kommentti. Toki elämäntapani ovat hurjan liikunnalliset siihen aikaan verrattuna, mutta jotenkin se kommentti jätti jäljet.

Kommentit (226)

Vierailija
181/226 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi äiti noin sanoa omalle lapselleen. Jotain aivan käsittämätöntä... Sinä olet kaunis ja ihana!

Vierailija
182/226 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti haukkui amatsoniämmäksi. En ollut hoikka tyttö enkä ole edelleenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/226 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihosin esikoista odottaessani 25kg eli kiloja oli kertynyt ihan kiitettävästi jo siihen mennessä kun kerroin raskaudestani työpaikalla. eräs naispuolinen työkaverini tokaisi "joo mä olenkin katellu että sun perse on levinny".

olen lisäksi ollut jokaisessa raskaudessa tosi isovatsainen ja suurinpiirtein jokainen vastaantulija katsoi oikeudekseen huomautella minulle kuinka jättimäinen vatsani on. "kolmosetko sulla on tulossa?" "no tulithan säkin sieltä kulman takaa, ekaks näky maha, sitten nenä ja viimein tuli loputkin" jne.

Vierailija
184/226 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on pitkät hiukset ja keskijakaus

Vierailija
185/226 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli juttua tästä, taisi olla Anna, kattelin jossain kahvilassa sitä lehteä.

On jonkinlaista "narsismia" - on kait jotenkin vaikea sietää tyttären kasvamista naiseksi...

Vierailija
186/226 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli luokkajuhlissa kuva minusta jonka alla oli teksti "tuleva narkkari",minulla on silmäluomet ns,surulliset alaspäin menevät ja opiskeluaikana hain viereisetä huoneesta tytön puhelimeen ja sen äiti oli siellä ja tyttö kertoi myöhemmin ,että äiti oli kysynyt käytänkö huumeita??

En ymmärrä miten huumeet liittyy tähän koska muuten normaali tavallinen iloinen ihminen ,mutta saanut vaan ikävät silmäluomet.Ikävää,ettei ole varaa leikkaukseen...Ikuinen arpi on jäänyt kummastakin.

Vierailija
187/226 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua on sanottu rumaksi ja rupisammakoksi

Vierailija
188/226 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt alkaakin sitten kunnon purkautuminen, ellei vauva herää kesken kaiken.

isä ollessani jotain 10-11v, aukasin vahingossa "hänen" mehupurkkinsa: saatanan läski lehmä, pitää toisten mehupurkit aukasta!

isä ollessani 16v "ota pankista laina ja muuta pois, mulla ei oo vara sua elättää" no ei ollu tosin ulkonäköön liittyvä asia

mummo, ollessani jotain 20, tuli puristelemaan mun mahaa ja hoki "läskiä, läskiä, läskiä". tuolloin olinkin pullea 153/70. tuolloin ollessa ton painonen niin noin 10 ihmistä kysyi että oletkö sä raskaana, kerran baarissa yks äijä tulikin mulle sanomaan että miten sä kehtaat olla baarissa kun sä oot raskaana. ei "uskonu"kun sanoin etten ole.

13v kaupassa joku akka kilju mut ja kaverit nähdessään et kauheen näkösiä penikoita!

niin ja kotona ja koulussa on haukuttu koko elämän ajan läskiksi, aina olen ollut vähän pullea, mutta vain vähän aikaa läski. pahimmat haukkumiset koulussa ja kotona kun olin 153/53.

ja sitten noin 16v yks jätkä otti perseestä kiinni ja sano et ihana kinkku sulla. ja laulo mulle leevin sopivasti lihava piisiä.

voi näitä riittäs ku viittis vaan muistella.

Vierailija
189/226 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystäväpariskunnan (+ ystäväpariskunnan miehen outojen kavereiden) kanssa baarissa ja mentiin sitten hesburgeriin sen jälkeen. Nää oudot tyypit alko sit jotain, että "iske tuosta muija ens yöksi" ja tarkoittivat mua. Noh, tää jätkä jolle se joku noin sanoi tokas sitte jotain, että "hyi vittu, että kukaan ton kans alkas oleen" ja katsoi mua samalla silmiin. Ei kovin kiva kommentti oudolta ihmiseltä ja mielestäni olen ihan normaalin näköinen ja kokoinen nainen :( Noh, nykyään koenkin itseni rumaksi, vaikka minulla on mies ja lapsi yms ;(

Olen myös usein saanut kuulla etuhampaistani pilkkaa, kun niiden välissä on rako. Helppohan se on muita haukkua..

Vierailija
190/226 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin juuri harrastanut kotibileissä seksiä yhden ihastukseni kanssa, poika meni ovi auki parvekkeelle tupakalle ja joku hänen kavereistaan soitti hänelle perään kysellen, kuulin kun poika vastasi että "olen täällä yläkerrassa maijan kanssa" , pojan kaveri ei kai tiennyt minua nimeltä joten poika selvensi "no se on se valas mut pidin silmät kiinni" ja nauraa räkätti päälle. Tuntuipa kivalta tuossa tilanteessa alastomana pojan sängyssä. Olin normaalipainoinen mutta aloin tuon seurauksena laihduttamaan ja sairastuin syömishäiriöön.

Itse olen oikeasti valas, mutta kukaan muu ei ole kommentoinut kun uusi mies työpaikalla, joka halusi minut laiturin painoksi. Harmitti pitkään mutta tuosta miehestä ei kukaan tykkää, joten olkoon!

Vierailija
191/226 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus 165, paino 60. Pömppömahasta johtuen raskausutelut ovat niin arkipäivästä etten jaksa edes niitä laskea.

Vierailija
192/226 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski olla?! Minulla täysin samat mitat ja olen enemmänkin hoikka. Vaatekokoni on 34/36.

pituus 165, paino 60. Pömppömahasta johtuen raskausutelut ovat niin arkipäivästä etten jaksa edes niitä laskea.

Vierailija
193/226 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokas, kun mentiin kylään (alle 6kk synnytyksestä), että "ET kai sä taas oo raskaana" heti, kun istumaan sohvalle päästiin :o Imetys oli vienyt painoni jo miinuksellekin tuolloin ja olin jotain 172cm/54kg, mutta maha luonnollisesti oli hieman pömppö :( Toi kyl oli aika ikävästi sanottu..

Vierailija
194/226 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella "kömpelöä" käytöstä tuolta ihmiseltä. Mutta luulisin että on mahdollisuuksien rajoissa, että tuo oli jonkinlainen puolustautumisreaktio, että oikeasti tykkäsi sinusta, mutta pelkäsi torjuntaa tai muuten vain piti esittää toisille, kun joku alkoi "painostaa"...

Vierailija
195/226 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua 15 cm pidempi ex mies alkoi sukujuhlissa kovaan ääneen taivastella huomiotaan, että me näytämme hänen kanssaan saman pituisilta, kun istumme. Hänellä oli tosi pitkät jalat, itsellä lyhyemmänpuoleiset. Tämän jälkeen olen alkanut aina istua kumarassa :(

Vierailija
196/226 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuli krapulassa kaverinsa kanssa ja kaveri tokas "kyl sun jotain pitää tolle mahalles tehdä!"Olin 24v ja suht hoikka vaikka mahaa olikin kun sattumoisin olin synnyttänyt 6h sitten.

Muistan tuon aina ja ikuisesti ja väleissä en ole tuohon kaveriin ja hänen vaimoonsa vieläkään. Mielessäni hihittelen miten mahtoi vaimon maha roikkua kun oli yli 30 ekan lapsen tullessa eikä mikään missi...

Vierailija
197/226 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan tunnilla juostiin urheilukenttää ympäri ja siinä radan reunalla istui yleisöpenkellä pieni joukko poikia ylemmältä luokalta. Siinä niitä sitten ohitellessa se silloinen parhaimman näköinen, johon olisin voinu olla vähän ihastunutkin, huudahti "tollahan on isompi vatsa kun tissit!" ja kauhee räkätys päälle koko porukalta.

Kyllä tissit oli pienet ja ovat edelleen, AA. Mutta iso tai läski en ollut, koska olin aina pienin koko luokasta.

Toinen, positiivinen kommentti joka on jäänyt mieleen on myös ala-aste ajoilta. Olin ystäväni kanssa leikkimässä ja nurkan takaa kun juostiin kadulle meinasin törmätä yhteen nuoreen aikuiseen mieheen. Tein äkkijarrutuksen hänen edessä, ja siinä vähän hölmistyneenä kai molemmat katsoi toisiaan. Sitten hän totes "susta tulee vielä kaunis nainen!" ja jatkoi matkaa :)

Vierailija
198/226 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koska oli melko komea ja muutenkin ihan jees, meikä heittää takaisin flirttailevia katseita. Jossain vaiheessa mies sukeltaa viereeni ja kaulaani tuijottaen kysyy: "Oletko sä käynyt näyttämässä tuota sun kilpirauhasta kenelläkään? Mä olen käsikirurgi mutta sinuna menisin kyllä sisätautien erikoislääkärille koska tuo melkein muistuttaa struumaa".

Ja mulla EI siis ole struuma, mutta kaula on muhkurainen ja kilpirauhanen kieltämättä iso

Vierailija
199/226 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaus oli metrossa, kun vastapäätä istui ulkomaalaissyntyinen mies, joka esitteli ystävällisesti itsensä ja pyysi kahville. Kun kerroin olevani varattu ja kieltäydyin kutsusta, alkoi mie huutamaan rajuja syytökisä rasismista ja solvasi ulkonäköäni. Kaikki metrossa olijat katsoivat minua, ja muista sen nöyryytyksen.. Jäin pois seuraavalla asemalla, vaikka matkaa olisi pitänyt vielä jatkaa..

Vierailija
200/226 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilanne kehittyi itkustasi eteenpäin, reagoiko opettaja siihen mitenkään?

Meni miten meni, niin tuo opettaja ei kyllä ollut kyseisessä tilanteessa lainkaan ammattilainen, vaan puhdasverinen kiusaaja.

Meidän piti itse ostaa tarjoiluvaatteet ja seuraavana päivänä vaatteet piti esitellä luokalle. Minun kohdalla opettaja kommentoi; "Ei noin lihava voi pitää tuollaisia housuja."

Itku tuli.

Meidän piti itse ostaa tarjoiluvaatteet ja seuraavana päivänä vaatteet piti esitellä luokalle. Minun kohdalla opettaja kommentoi; "Ei noin lihava voi pitää tuollaisia housuja."

Itku tuli.