Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenenkään muun miesväki tällaista:

Vierailija
25.03.2010 |

Astianpesukoneeseen ei voida katsoa, vaan lautaset ym. jätetään tiskipöydälle, jos siinä ennestään on vaikka yksi lasi. Eli oletetaan tarkistamatta, että astianpesukone on täysi. Tai avataan luukku ja kysytään, että ovatko nämä puhtaita vai likaisia..argh!

Ja toinen asia on vaatteiden/tavaroiden etsiminen. Suunnilleen seisotaan vaatekaapin edessä ja odotetaan että se etsitty vaate sieltä hyppää esiin. Kun näin ei käykään, niin kysytään minulta, missä se ja se on...

Kiitos kun sain avautua!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko tarkka lastenkasvatuksesta. Ovat joutuneet kotona tekemään kotihommia jne lapsena. Itse opetan kans oman huoneen siistinä pitämistä, omien jälkien korjaamista jne mutta jotenkin tuo vanhin poika on tuollaiseksi päässyt ;D Miestä en jaksa enää opettaa, mäkätän kyllä asioista joskus.. ;)

Vierailija
22/26 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton lisäks roskat (esim. tyhjät maitotölkit) jätetään tiskipöydälle (siis ihan siihen roskiksen lähelle), eikä vahingossakaan roskiin. Sitäpaitsi mikään ei oo ärsyttävämpää kuin tuo ettei löydä mitään! Argh. Mä olen jo heittänyt toivoni tuon suhteen, että tavat muuttuis.

Koska ne huuhdellaan ja litistetään ja kerätään pahvinkeräykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa suuresti se kun mies ei meilläkään pyyhi tasoja ikinä! Ei korjaa ruokia syönnin jälkeen pois vaan läsähtää sohvalle samantien. Jättää tyhjät pullot ja muoviroskat tiskipöydälle vaikka muovinkeräyspussi on 30cm päässä roskakaapissa ja pullokaappikin ihan vieressä. Aaargh, raivostuttavaa!!!

Vierailija
24/26 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas vaatteet heitetään lattialle vaikka olis vielä puhtaita, likaset ei mee ilman mun avustavaa handua pyykkiin. Ja sitten urppii kun vaatteissa on koirankarvaa!

Vierailija
25/26 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astianpesukoneeseen ei voida katsoa, vaan lautaset ym. jätetään tiskipöydälle, jos siinä ennestään on vaikka yksi lasi. Eli oletetaan tarkistamatta, että astianpesukone on täysi. Tai avataan luukku ja kysytään, että ovatko nämä puhtaita vai likaisia..argh!

Ja toinen asia on vaatteiden/tavaroiden etsiminen. Suunnilleen seisotaan vaatekaapin edessä ja odotetaan että se etsitty vaate sieltä hyppää esiin. Kun näin ei käykään, niin kysytään minulta, missä se ja se on...

Kiitos kun sain avautua!

Vierailija
26/26 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun sain avautua!

Ja sit vielä kaikki purkit esim. maito jätetään täysinäisenä pöydälle kun sitä on ensin laitettu kahviin..ja mehuissa sama juttu..aina korjaan ne siitä takas jääkaappiin ettei ehdi pilaantua.Ja sanottu on miljoona kertaa samasta asiasta!!