Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään jolla itsellä tai läheisellä epilepsia?

Vierailija
25.02.2010 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi erittäin lievä sellainen, en ole esim. kertaakaan kouristanut.

Vierailija
2/5 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi erittäin lievä sellainen, en ole esim. kertaakaan kouristanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä lähimuisti pätkii ja joskus "pään sisällä" vilistää yksi tietty tapahtumasarja (muutaman sekunnin ajan kerrallaan), jota en kuitenkaan pysty tarkemmin erittelemään. En siis muista jälkeenpäin sitä näkemääni, mutta aina, kun tuo kuvasarja lähtee käyntiin tiedän nähneeni sen ennenkin. Muutamat tapahtumat menneiltä vuosilta ovat myös kadonneet lopullisesti mielestäni :(

EEG:ssä näkyy hidasaaltopurkauksia, mutta muuten neurologinen status on normaali.

Lääkityksenä mulla on karbamatsepiini ja syön sitä 300mg/vrk.

Vierailija
4/5 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä lähimuisti pätkii ja joskus "pään sisällä" vilistää yksi tietty tapahtumasarja (muutaman sekunnin ajan kerrallaan), jota en kuitenkaan pysty tarkemmin erittelemään. En siis muista jälkeenpäin sitä näkemääni, mutta aina, kun tuo kuvasarja lähtee käyntiin tiedän nähneeni sen ennenkin. Muutamat tapahtumat menneiltä vuosilta ovat myös kadonneet lopullisesti mielestäni :(

EEG:ssä näkyy hidasaaltopurkauksia, mutta muuten neurologinen status on normaali.

Lääkityksenä mulla on karbamatsepiini ja syön sitä 300mg/vrk.

Miehelläni paljon paljon voim.lääkitys ja silti tulee oikein kouristus kohtausia ja muisti hänelläkin huonontunut:(

Vierailija
5/5 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä valitakaan! Mun kohdalla epilepsia on lähinnä ärsyttävä juttu, kun muisti pätkii välillä "väärään aikaan"...

Mahdollisimman hyvää vointia miehellesi!