Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isi kyllästyi ....

Vierailija
28.05.2008 |

Isi kyllästyi, muutti (avoliitto), tyhjensi pankkitilin johon yhteisin voimin kertynyt ylinmääräistä (tili hänen nimissä). Aloitti uuden suhteen mun entisen työkaverin kanssa. Lapset (4 ja 6) eivät vielä ole tietoisia tästa uudesta. Itse olen hulluksi tulossa tästä kaikesta: toi nainenko äitipuoleksi MUN lapsille? EI IKINÄ!

Uhkaan että lapset menettävät äitinsä, sinä päivänä kun tulevat kertomaan että ovat tavanneet sen noidan.

Onko kokemuksia? Miten tästä järkytyksestä selviää.........apua!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhkaatko lastesi isää vai lapsiasi että lapsesi menettävät äitinsä jos tapaavat miehen uuden vaimon? Siis oikeastiko olisit valmis hylkäämään lapsesi kun miehesi on löytänyt uuden naisen? Voi lapsi raukkoja.

Vierailija
2/4 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lisää turvaa heille eron jälkeen, plus että antaa sinusta ihanan kuvan äitinä.

Jeesus Kristus, mistä näitä draamakuningattaria oikein sikiää???

Ihan sama, kärsivätkö lapset, kun oma paha olo on etusijalla. :((((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehä kyllä saat ap

Vierailija
4/4 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita olla lastesi aikana rauhallinen äläkä näytä vihaasi heille, anna lasten pitää välinsä isänsä kanssa.

Se sika ei ole itkemisen arvoinen, kohta se jättää sen uuden muijansakin. Saattaa vongata takas, mut älä ota. Paska mikä paska.

Ei sun sitä mimmiä tarvi nähdä. Olet kuin sitä naista ei olisikaan.

Elämä voittaa ja saattaa tuoda kohdallesi jotain aivan ihanaa. Ihanampaa kuin osaat nyt kuvitella. Tsemppiä, tiedän tuon sattuvan. Usko mua että pian se jo helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi