Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en enää kestä tätä sotkua!

Vierailija
19.05.2008 |

Mä oon jo ihan hermoromahduksen partaalla kun noi kakarat ei tee muuta kun koko ajan sotkee!!! voi perkele

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tuntuu ettei noi muuta osaakkaa. Just aamulla siivosin, ja nyt on taas talo ku pyörremysrskyn jäliltä.

Vierailija
2/7 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista et joskus lapset lähtee mut tomut jää eli nauttikaamme kun lapset pieniä turhaan nipottamatta pikku sotkuista..voithan uhkailla kerätä kaikki lelut roskiin mitkä ei löydä paikkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin so what. Mutta muualle ei saa sotkua perässään jättää, jos leluja tuo.

Vierailija
4/7 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo ihan hermoromahduksen partaalla kun noi kakarat ei tee muuta kun koko ajan sotkee!!! voi perkele

sillä erotuksella, etten edes ole jaksanut imuroida. olen pahasti pölyallerginen ja nyt mulla on nuha. :(

ei jaksa siivota....

Vierailija
5/7 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista et joskus lapset lähtee mut tomut jää eli nauttikaamme kun lapset pieniä turhaan nipottamatta pikku sotkuista..voithan uhkailla kerätä kaikki lelut roskiin mitkä ei löydä paikkaa...

Kai se täytyy taas koko päivä olla kotona ja siivota...

Vierailija
6/7 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä helpotti paljon kun karsin lelut tosi vähiin - loput on kellarissa - ja minusta lasten leikkikin tuli paljon paremmaksi ja kiinnostavammaksi.

Vierailija
7/7 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että jos karsisi leluja ihan kylmästi. Veisi kellariin laatikoita ja sitten vaihtelisi.

TUntuu muutenkin olevan lapsen leikit "yksipuolisia". Saisi ehkä luovuutta peliin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi