Aitolehden ukko otti vauvan mukaan Maria!-ohjelmaan!
Satuitteko näkemään tänään, kun Aitolehden ukko (Eerikäinen?) oli roudannut pienen vauvansa mukaan Maria-ohjelmaan? Näin vain pikku pätkän (onneksi, niin paha mieli tuli!) ja käsitin, että rouva itse oli risteilyllä ja ukko kyllä oli miettinyt, että hiukka myöhäinen aika tulla ohjelmaan vieraaksi kun vauvan pitäisi jo olla nukkumassa, mutta tuli silti. Vauva itki ihan hysteerisesti isänsä sylissä, joka yritti lisäksi tukehduttaa vauvan maitopulloon. Tyhmä Maria keksi, että annetaas vauva Jani Toivosen syliin rauhoittumaan! Ja ääliö, epävarma iskä tekee juuri niin, antaa lapsen ventovieraalle ihmiselle. Oli toisella vieraalla, Päivi Räsäsellä, varmaan tekemistä, että pysyi itse hiljaa. Olisi kyllä voinut pari valittua sanaa sanoa. Voi lapsi parka, minkälaiset vanhemmat: tosi-tv-sarja, jota en onneksi ole nähnyt ja nyt vielä tämä. Voiko julkisuushakuisempaa olla ja nyt lapsen kustannuksella?
Kommentit (36)
monestakin syystä.
Ensinnäkin tyhmää viedä 4kk sinne studioon. Klo 22 jälken vauva arvatenkin on jo tosi väsynyt, joten mitä muuta on odotettavssa kun huutoa. Vauva parka oli ihan kauhuissaan.
Maria on törkeä kommenteissaan. Kuka tota jaksaa katsoa? Itse käänsin kanavaa juuri kun Eerikäinen tuli studion ja jäin katsomaan vauvan takia.
Olen ymmärtänyt, että Maria yrittää olla shokeeraava ja kärjistävä koko ajan.
Paha miei tuli myös Martinan/vauvan takia. Itselläni 5kk vauva ja en millään pystyisi lähtemään Ruotsin risteilylle 2 yöksi. Toki vauvani on vielä täysimetyksellä, joten en siksikään, mutta en kyllä muutenkaan.
Tiedän, että sanotte, että vauvallahan on isä hoitamssa ja totta se onkin, että on hyvä hoitaja, mutta tunnen jotenkin sääliä sitä kohtaan, että Martinalla ja 4kk vanhalla vauvalla ei ole enää (onko ollutkaan?) niin läheistä symbioosia, että tarvisi olla lähekkäin.
Varmaan typerä syy muiden mielestä, mutta itse tunnen erilailla ja jotenkin tunnen surua heidän puolestaan.
Olis voinut Eerikäinen jättää tulematta koko ohjelmaan sen verran vois ajatella vauvaa kun ei ole mikään lapsiystävällinen paikka valoineen ja taputuksineen ja kellonaikoineeen. Ei auta kun tarvii olla julkisuudessa hinnalla millä hyvänsä. Ehkä he oppivat tästä jotain ainakin toivottavasti.
miten vauva nukahti (Maria kertoi korvanappiinsa saaman tiedon tiedon hämmästyttävän nopeasti, noin kaksi minuuttia sen jälkeen kun kannettiin pois kuvasta! No, onhan mahdollista mutta heräsi kysymys että ei kai yleisölle valehdeltu jottei tulisi kohujuttua? Mitä luulette?
miten vauva nukahti (Maria kertoi korvanappiinsa saaman tiedon tiedon hämmästyttävän nopeasti, noin kaksi minuuttia sen jälkeen kun kannettiin pois kuvasta! No, onhan mahdollista mutta heräsi kysymys että ei kai yleisölle valehdeltu jottei tulisi kohujuttua? Mitä luulette?
Omat vauvat, jos ovat jostain saaneet noin hysteerisin vaihteen päälle eivät varmasti ole parissa minuutissa nukahtaneet. Ja yleensä äiti vaan silloin kelpaa.
muka nukutti kahdessa minuutissa?
Eli ei se nyt niin JÄRKYTTÄVÄN myöhä ollut. Ja itse olen vienyt vauvaa mukanani vaikka minne, huvipuistoja, kahviloita, kerhoja, ostoskeskuksia, leikkipuistoja ja vaikka minkälaisia paikkoja myöten.
Pakko, kun on isompiakin lapsia emmkä ole voineet/halunneet hautautua vain kotiin.
On ollut meteliä ja melskettä, myöhäänkin ollaan joskus liikuttu esim. sukujuhlista tultaessa. Ja hyvin on vauva pärjännyt, välillä on jossain tullut tietysti itku ja väsykin, mutta mitä sitten? Se on vaan elämää, eikä siltä välty kotona istumalla.
Kun kuulee laivalle tapahtuneesta kuitenkin ! millanen äiti sallii tuollasen pelleilyn !? ja missä äiti on oli pienen vauvan hätä koko ajan !
julkisuutta millä hyvänsä !
olisi pitänyt isän jäädä kotiin vauvan kaa nukkumaan!
Missäs vauvan olisi pitänyt olla?
Noo, ehkä vaikka isovanhempien hoidossa, tai mikä parempaa, isi ei olisi lähtenyt haastateltavaksi hömppäohjelmaan tuossa tilanteessa. Surettaa kyllä vauvan puolesta.
t. yksi vitun hysteerinen mamma
Eli ei se nyt niin JÄRKYTTÄVÄN myöhä ollut. Ja itse olen vienyt vauvaa mukanani vaikka minne, huvipuistoja, kahviloita, kerhoja, ostoskeskuksia, leikkipuistoja ja vaikka minkälaisia paikkoja myöten.
Pakko, kun on isompiakin lapsia emmkä ole voineet/halunneet hautautua vain kotiin.On ollut meteliä ja melskettä, myöhäänkin ollaan joskus liikuttu esim. sukujuhlista tultaessa. Ja hyvin on vauva pärjännyt, välillä on jossain tullut tietysti itku ja väsykin, mutta mitä sitten? Se on vaan elämää, eikä siltä välty kotona istumalla.
Joissain tilanteissa vain on vauvan kannalta parempi istua kotona, kuin raahata yliväsynyttä ressukkaa ympäri sukujuhlia ja kissanristiäisiä. Valitettavasti kaikki vanhemmat eivät osaa nähdä asioita vauvan näkökulmasta, ja näissä perheissä vauva on se, joka joustaa ja jaksaa, kun vanhempia ei huvita, vaan ovat itse liian lapsellisia sellaiseen.
Jos sanot tummaihoisesta jotain pahaa, on se rasismia, mutta esim. tummaihoiset saavat ihan vapaasti "tykittää" meitä valkoisia ilman että sitä mielletään minkäänlaiseksi rasismiksi. Sama juttu näköjään näiden homojen ja lesbojen kanssa suvaitsevaisuus pitäisi olla myös vastavuoroista.
nämä asiat liittyvät toisiinsa? Ihonväri ja seksuaalinen suuntautuminen on vähän eri asioita kuin uraäitiys. Uraäitiys on oma valinta, ihonväri ja homous harvemmin on valittavissa. Ei sillä, että tuomitsisin uraäidit, mutta näistä asioista voi olla eri mielipiteitä. Ihonväri ei ole mielipideasia.
muka nukutti kahdessa minuutissa?
no vaikka se Martinan äiti? Tai kuka tahansa tuttu hoitaja, joka hoitaa lasta silloin kun vanhemmat ovat töissä? Kuvitelkaa, että siellä takahuoneessa voi tosiaan olla joku muukin kuin televisiossa esiintyvät henkilöt ja kameramiehet! Ja miksei muka nukahtaisi kahdessa minuutissa? Eikös sen ollut väsy? Ja mitä tuolla joku sanoi, että vauva on herätetty lähetystä varten? Mistäs tällainen tieto on peräisin?
ottaa pieni vauveli tv studioon siihen aikaan iltaa! Raukka huusi kuin mikä, ja ihmekö tuo!! kirkkaat valot, vieras ympäristö ja kauhee hälinä!! ja sitten vielä työnnetään täysin vieraan syliin....
Todella edesvastuutonta mutta mitä voi odottaa kun isänä on kyseinen herra?? ja äitinä nyt se mikä onkaan.....
huhh lapsi raukka mitä vielä pitä kestää
Siis tollasesta jutusta mistä ei varmasti oo kenellekään mitään haittaa ja se vauveli ei varmasti saanu mitään elinikäisiä traumoja..Liikkuisitte vähän enemmän maailmalla ni näkisitte miten oikeesti huonosti lapsia monissa paikoissa kohdellaan.. ei tarvis enää sen jälkeen vinkuu tollasista jutuista!!
jonka antoi Jani Toivolan sykiin, vauva nukke,O nhan ,sillä Eskolla voinut olla vauva mukana ,takahuoneessa.ja henkilökunta hoitanut sen aikaa.
Haluaisin tarkistaa oliko se vauva oikea ohjelmassa.
mutta silti mies vaikuttaa yllättävänkin järkevältä ja tasapainoiselta, ollaakseen tuollainen "kohujulkkis". Vauvasta näki ja kuuli kyllä heti studioon tuotaessa, että ei tule rauhoittumaan - itku oli jo lähes hysteerisellä asteella.