Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä suklaamunissa parhaat yllätykset?

Vierailija
23.03.2010 |

Muumeissa aika hyvät yllärit, mutta suklaa on pahaa. Kinderit parhaan makuisia, yllärit heikkoja.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salama-munissa hyvät yllärit, suklaa pahaa ainakin äidin mielestä. Lapsille kyllä maistuu:)

Vierailija
22/30 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran yllättävän hyvää. Jätti lisäksi kympin yöpöydälle ja soitti seuraavana päivänä. Suuri yllätys oli, eli ääni sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormuksia tai muuta tyttömäistä kamaa?

Vierailija
24/30 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienissä muumimunissa on hahmoja, maksaa ärrällä 1€. Isoissa on niitä magneetteja ja avaimenperiä jotka taas minusta on kivoja.

Vierailija
25/30 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoissa MLP munissa on tatskoja,pinnejä ja jotain pinssejä tms. Hello kityissä on horoskooppi- Hello Kittyjä...

Vierailija
26/30 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko cars munia tänävuonna jo näkynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyöpelinvuorimunia ei taida olla enää olemassakaan?

Vierailija
28/30 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on tykännyt Disney Planes munista. Niistä on saatu pikkulentokoneita, pyyhekumeja ja joku avaimenperä(?). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2010 klo 21:37"]

paras suklaa, ylläriä ei lainkaan :)

[/quote]Mignon ei ole suklaata, se on nougatia. Hyvää se kyllä on! :D

 

Vierailija
30/30 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

27, pikku-carseja 3 kpl pakkauksissa on ainakin Lidlin valikoimassa + jotain muita disneyn pakkauksia. Isoja Cars-yllätysmunia en ole nähnyt, lentsikat ehkä tulleet tilalle tai kaikkia ei vielä ole kaupoissa?

Lentsikat ostetaan ehkä meille tänä vuonna, jos pojille ei ole muuta kivaa uutuutta.