Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuhlaa, ei välitä ostaessaan hinnasta ja

Vierailija
23.03.2010 |

ei säästä sähköä, vettä eikä mitään muutakaan. Elää kun viimestä päivää! Alkanu ärsyttää kun on jo 15 vuotta tehny tota, on hyvissä töissä, mutta mitään ei jää käteen. Olen itse tosi säästäväinen ja nuuka, sekä saan säästöön pienemmästä palkastani osan. Onko muilla vastaavaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko täällä kaikki sellasia, joiden raha-asiat hoitaa vain ja ainoastaan mies ja saa panna haisemaan? Tietysti jokainen saa laittaa omat rahansa mihin haluaa, mutta olishan se miehenkin etu saada jotain säästöön..?

Vierailija
2/3 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti meillä ei koskaan ole raha-asiat hunningolla, eli rahat riittää vaikka mitään ei jääkään käteen. Yhteiset rahat ja yhteisesti hoidetaan raha-asiat, se maksaa laskuja kumpi ehtii jne.

Mä en ymmärrä miksi kaikkien pitäisi säästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei säästä sähköä, vettä eikä mitään muutakaan. Elää kun viimestä päivää! Alkanu ärsyttää kun on jo 15 vuotta tehny tota, on hyvissä töissä, mutta mitään ei jää käteen. Olen itse tosi säästäväinen ja nuuka, sekä saan säästöön pienemmästä palkastani osan. Onko muilla vastaavaa?

Mies ei vaan osaa säästää... Jos on rahaa, pitää keksiä jotain ostamista ;) Tuntuu, että ainoa tapa säästää on ostaa kallis asunto, jonka laina on pakko maksaa. Mies siis hyvin tienaava, joten rahahuolia ei sinänsä ole. Itse olen ollut koko elämäni säästäväinen ja tyydyn vähään. Joskus pinna kiristyy, kun pitää saada jotain turhaa (mun mielestä) esim. paremmat musiikkivehkeet yms. Yhteiseloa meillä on pian 10v. Lapsille yritän opettaa asioita toisella tavalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme