30v neitsyt vastaa kysymyksiin
Kommentit (79)
kannattaako kertoa miehelle olevansa neitsyt?
Kai se riippuu miehestäkin. On kuule paljon miehiä jotka haluavat naisen jolla ei ole kymmeniä suhteita takana.
Toisaalta kyse ehkä luottamuksesta. Koetko valehtelevasi jos et kerro?
Tai et taida ollakkaan kun hän asui poikaystävänsä kanssa vuosikausia. Heillä ei myöskään seksiä.
En kyllä käsitä moisia suhteita.
Minä menetin neitsyyteni 31-vuotiaana. Kesti niin kauan, koska en millään meinannut löytää sitä oikeaa miestä. vihdoin löysin. hänkin oli neitsyt ja omasi saman arvomaailman kuin minä. Aina ei ollut helppoa elää neitsyenä, niin seksistinen tämä ympäröivä maailma on. mutta en ole katunut päivääkää sitä, että odotin miestäni. Meillä on onnellinen perhe ja lapsia ja seksi sujuu hyvin.
Todella fiksu mies osaa arvostaa sinua ja neitsyyttäsi. se, joka sen takia pakenee, ei ole arvoisesi. Anna mennä. Ehkä sinun olisi hyvä jotenkin eheytyä noista mainitsemistasi "traumoista". Ei siihen ehkä terapeuttia tarvita, mutta jonkinlaista sisäistä eheytymistä, muuten voi olla, että et pysty ja uskalla koskaan nauttia seksistä.
Itse olen uskovainen ja tiedän,että moni muukin uskovainen pidättäytyy seksistä avioliittoon asti. "Maailman" ihmisillä se on aika harvinaista. Toivon kuitenkin, että löydät sen oikean. muista arvostaa itseäsi.
että olisi mukavaa olla ensimmäinen ja opettaa kaikki. Eiköhän ihminen luonnostaan ole seksuaalinen, kaikki tapahtuu itsestään.
Mitä haittaa siitä olisi? En ymmärrä. Jos pari ensimmäistä kertaa olisi vaikea, se olisi siinä.
Ei voi välttyä ajatukselta, että koen olevani kummajainen. Mutta aika vain menee nopeasti. Äsken olin 20v, nyt jo 30v!
Pelkään että en jaksa enää odottaa suurta rakkautta, vaan suostun elämään jonkun kanssa jotta saisin perheen ja läheisyyttä.
kun en ollut kertonut, että olin neitsyt. Ikää oli tosin vain 21, mutta eipä sen ikäistenkään ajatella enää neitsyitä olevan. Mutta on varmasti ollut positiivinen asia avioliitollemme, mies nauttii kyllä siitä, että on ainoani!
Älä nyt luovuta kun olet näin pitkään odottanut!
Olet vahva ihminen.
vahva ja vahva? Itken itseni uneen. Se vaatii ponnistelua että jaksan. Vielä 5v sitten kaikki oli suht helppoa, mutta nyt alkaa jo riittää..
Voisin mennä meren rantaan ja huutaa. Usein teenkin niin. Hankala ehkä ymmärtää..ei tämä helppoa ole.
Vai mitä tarkoitit että sinua pelottaa.
Etten enää ehdi saada perhettä ja lapsia. Minusta se on suurin asia elämässä.
Kaikki arkipäivän asiat olisi erilaisia. Olisi ihanaa tulla kotiin jossa joku odottaisi, kertoa omasta päivästään. Jakaa asioita. Jään siitä kaikesta paitsi.
Vaikutat intohimoiselta, herkältä naiselta.
Täällä olisi kainalo vapaana.
Tuskin haluat kuitenkaan deittiehdotuksia?
Aurinkoista kevättä sinulle Kirkkonummen mieheltä.
En vain pysty seksiin ilman suhdetta, en koe olevani mitenkään "parempi" ihminen sen takia. Haluaisin tosiaan jo lapsia ja miehen, perheen. Ei tämä herkkua ole.
Etten enää ehdi saada perhettä ja lapsia. Minusta se on suurin asia elämässä. Kaikki arkipäivän asiat olisi erilaisia. Olisi ihanaa tulla kotiin jossa joku odottaisi, kertoa omasta päivästään. Jakaa asioita. Jään siitä kaikesta paitsi.
Neitsyys ei ole mikään ongelma. Siitä pääsee halutessaan eroon.
laita ilmoitus kotisatama.fi. on kristillinen palsta. kaveri löysi ihanan miehen sitä kautta!
ja se nyt olisi ensiedellytys luomuvauvalle
mutta minulle seksiä ei voi olla ilman parisuhdetta. Ei neitsyys ole minulle asia "josta pitää päästä eroon".
Haluan sen parisuhteen ja seksiä, tietenkin.
Ei varmasti läheskään kaikki av-mammat.
Ei voi välttyä ajatukselta, että koen olevani kummajainen. Mutta aika vain menee nopeasti. Äsken olin 20v, nyt jo 30v! Pelkään että en jaksa enää odottaa suurta rakkautta, vaan suostun elämään jonkun kanssa jotta saisin perheen ja läheisyyttä.
laita ilmoitus kotisatama.fi. on kristillinen palsta. kaveri löysi ihanan miehen sitä kautta!
voinpa käydä vilkaisemassa..tosin minulle edellytys ei ole että mies on uskovainen.
Minä olin neitsyt 27-vuotiaaksi. En olisi pystynyt mihinkään yhden illan suhteeseen. Seurustelin joitain kertoja jo ennen tuota, kaikille en edes kertonut että olen neitsyt.
Kyllä jokaista jännittää kun on eka kerta uuden kumppanin kanssa, ei se neitsyys ole siinä mitenkään oleellinen seikka.
Itse suostuin seksiin liian aikaisin , jo 14v.
Seksi tosiaan ylimainostettua, rakastumista kannattaa odottaa.