Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö joku suht uuden auton, mihin voi vaihtaa itse ajovalon?

Vierailija
22.03.2010 |

Miten teidän autot? Mua niin ärsyttää kun auto pitää viedä huoltoon yhden lampun vaihdon takia.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota Corollassa vm 2004 ainakin onnistuu. Tiedä sitten onko se ap:lle uusi vai vanha vuosimalli, itse lasken uudeksi enemmän ku vanhaksi.

Vierailija
22/32 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on Volvo S80, siihen pystyn vaihtamaan vain minä pienemmällä kädelläni, miehen koura ei mahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta periaatteessa kaikki ajoneuvot, joissa ei ole ksenonpolttimoita.

Saattaa siellä ohjekirjassa lukea kaikkien uusien autojen osalta tuo "vie auto korjaamolle ajovalon polttimon vaihtoon" mutta järkevää perustelua tuolle ei ole, kuin ksenoneilla.

Vierailija
24/32 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli auto mihin voisi ihan omin käsin, ilman hirveitä työkaluja vaihtaa polttimot?

Vierailija
25/32 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissan Noteen. Takavalosysteemiä ei saa itse irti millään työkaluilla. Sitä ei myöskään ota irti yleishuoltoliike, eikä edes merkkihuoltoliike. Kun kysyin miksi niin molemmissa sanottiin että riski on liian suuri, se hajoaa varmasti eivätkä he ole halukkaita maksamaan. Eli kun Nissanista hajoaa takavalo on aika ostaa uusi auto. Tai sitten saman tien niin vanha auto että polttimot ovat vaihdettavissa. Tässä on hehkulamppuhuijaus viety ehdottomaan huippuunsa. Ikävä tulee Volvo Amazonia. Se oli viimeinen oikea auto, sen jälkeen kaikki on ollut xxxxxx.

Vierailija
26/32 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun hain polttimoita myyjä kertoi jostain mallista, josta pitää irrottaa puskuri lamppujen vaihtoa varten.

Olisko ollu Mondeo...?

Vierailija
27/32 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW:ssä on luukku lampun päällä, josta polttimo vaihdetaan. On suunniteltu loppuun asti itse huoltaminen;)

Vierailija
28/32 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä vienyt yhtään autoa valon vaihdon takia huoltoon, vaikka ohjekirjassa niin suositellaankin. Nyt mulla on vm 2011 Citroen C4 Coupe ja ihan itse olen vaihtanut siihenkin vaikka tosiaan ohjekirja suosittelee huoltoon vientiä. Mulla on niin pienet kädet että saan kätevästi näprättyä tuon homman vaikka onkin ahtaat paikat. Toiselle puolelle etuvaloa vaihdettaessa täytyy irrottaa akun muovikotelo että onnistuu mutta ei mitään ihmeempiä.

Vierailija
29/32 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli auto mihin voisi ihan omin käsin, ilman hirveitä työkaluja vaihtaa polttimot?

Ei ole meidän perheessä tuon takia koskaan huoltoon menty.

Vierailija
30/32 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mersu ja volvo, ihan itse lamput vaihdetaan

Vierailija
31/32 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori m39 piti laittaa yläpeukkua.

Vierailija
32/32 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissan on kahdella ruuvilla,mutta jos ei osaa niin ei osaa.

Onhan niitä huoltoasemia jossa tankkaavatkin jos et osaa,ja taksilla pääsee jos et osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi