Sinä katkera keski-ikäinen tai sitä vanhempi nainen
miksi olet niin katkera? Miksi luulet, että katkeruutesi on nuorempien naisten tai ylipäätään toisten naisten vika? Mikä elämässäsi on mennyt pieleen. rehellisiä vastauksia kaivataan.
Kommentit (33)
ei ole enää pakko olla miellyttävä jos ei huvita.
Ja jos joku kokee reippaan oman vuoron ottamisen etuiluna, niin voi voi sitten vaan.
Muuhun en ota kantaa.
Kohtelee muita yleisesti töykeästi, kiilaa kassajonossa, mulkoilee, törmäilee ostoskärryillä tahallaan muihin, tiuskii ihmisille, on "naama norsunvit*lla", ei tervehdi, valittaa ja haukkuu muiden ihmisten ulkonäköä+elämäntapaa+mielipiteitä, kaikki epäonnistumiset on muiden ihmisten syytä. Noi nyt tulee ekana mieleen.
Mä olen onnellinen, tasapainoinen ja tunnen saavuttaneeni kaiken sen, mistä nuorena haaveilin. Mistä mä olisin katkera?
Ja kun katson ikätovereitani, niin suurin osa näyttää ihan samanlaisilta. Eihän tuota tietty koskaan tiedä, mutta ainakin mä olen oikeesti onnellinen :)
Kohtelee muita yleisesti töykeästi, kiilaa kassajonossa, mulkoilee, törmäilee ostoskärryillä tahallaan muihin, tiuskii ihmisille, on "naama norsunvit*lla", ei tervehdi, valittaa ja haukkuu muiden ihmisten ulkonäköä+elämäntapaa+mielipiteitä, kaikki epäonnistumiset on muiden ihmisten syytä.
Tässähän luetellaan vain jotain huonoon käytökseen kuuluvia asioita.
katkeruus voi olla esim. sitä, etten jaksa enää kikatella työpaikan setien rasvasille jutuille vaan pidän niitä tökeröinä ja asiattomina. Sen verran on jo myös kokemusta, etten lähde enää mihin tahansa mukaan ja uskallan sanoa mielipiteeni jos jokin juttu ei mielestäni tule toimimaan. Tällä lailla katkera kyllä tunnustan olevani :D.
No en minä ainakaan pidä sinua katkerana tuollaisesta :) Ja tuskinpa muutenkaan :)
Itse nuorena naisena ihmettelen ap:n kommenttia :) Jos olen katkeraan ihmiseen törmännyt, ei se katkeruus ole kohdistunut yleensä kuin yhteen ihmiseen. Esim. omaan vanhempaan.
Itsekin olen omalla tavallani katkera juuri toiselle vanhemmalleni. Mitäs meni pilaamaan lapsuuteni. Olen hänelle katkera sen takia.
ja vain hyvin pieneen vähemmistöön miehistä. Ikävä kyllä.
Kohtelee muita yleisesti töykeästi, kiilaa kassajonossa, mulkoilee, törmäilee ostoskärryillä tahallaan muihin, tiuskii ihmisille, on "naama norsunvit*lla", ei tervehdi, valittaa ja haukkuu muiden ihmisten ulkonäköä+elämäntapaa+mielipiteitä, kaikki epäonnistumiset on muiden ihmisten syytä. Noi nyt tulee ekana mieleen.
Tuo kuvaus passaa mun mielestäni paremmin nuoriin.Mä olen onnellinen, tasapainoinen ja tunnen saavuttaneeni kaiken sen, mistä nuorena haaveilin. Mistä mä olisin katkera?
Ja kun katson ikätovereitani, niin suurin osa näyttää ihan samanlaisilta. Eihän tuota tietty koskaan tiedä, mutta ainakin mä olen oikeesti onnellinen :)
onkin mennyttä niin elän elämäni parhainta aikaa. Uskallan tehdä ja olla sitä mitä olen. Nyt myös tiedän mitä haluan.
ja kyllä hankalimpia ovat ne keski-ikäiset katkerat naiset, ja ne ovat inhottavia juuri tälläisille nuorille ja näteille naisille kuten minä!
ja kyllä hankalimpia ovat ne keski-ikäiset katkerat naiset, ja ne ovat inhottavia juuri tälläisille nuorille ja näteille naisille kuten minä!
Syy siihen,miks me ollaan inhottavia sulle, on se, että sä et osaa palvella meitä. Vaikka oisit kuinka nätti ja nuori, niin jos sulla ei ole alkeellisimpiakaan asiakaspalvelutaitoja, niinkuin monilla teistä ei ole, niin sä et kelpaa mulle myymään. Mulla on jo sellainen asema, että voin ja uskallan vaatia asiakaspalvelua, eikä mun tarvi tyytyä jonkun teinibarbin ylimieliseen palveluun. Voin jopa olla niin vittumainen, että valitan sinusta. Ja se ei ole katkeruutta, vaan aseman ja iän tuomaa rohkeutta, ettei tarvi enää kaikenlaisten pissisten koppavuutta katsella.
Syy siihen,miks me ollaan inhottavia sulle, on se, että sä et osaa palvella meitä. Vaikka oisit kuinka nätti ja nuori, niin jos sulla ei ole alkeellisimpiakaan asiakaspalvelutaitoja, niinkuin monilla teistä ei ole, niin sä et kelpaa mulle myymään. Mulla on jo sellainen asema, että voin ja uskallan vaatia asiakaspalvelua, eikä mun tarvi tyytyä jonkun teinibarbin ylimieliseen palveluun. Voin jopa olla niin vittumainen, että valitan sinusta. Ja se ei ole katkeruutta, vaan aseman ja iän tuomaa rohkeutta, ettei tarvi enää kaikenlaisten pissisten koppavuutta katsella.
olen katkera, koska kaikilla muilla naisilla on asiat paremmin. Niillä on isommat tissit ja parempi palkka.
Kohtelee muita yleisesti töykeästi, kiilaa kassajonossa, mulkoilee, törmäilee ostoskärryillä tahallaan muihin, tiuskii ihmisille, on "naama norsunvit*lla", ei tervehdi, valittaa ja haukkuu muiden ihmisten ulkonäköä+elämäntapaa+mielipiteitä, kaikki epäonnistumiset on muiden ihmisten syytä.
Noi nyt tulee ekana mieleen.