Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
ESPOOLAISET OPETTAJAT
21.03.2010 |
Näkyykö palkassanne 1.2.2010 tullut peruspalkan korotus (n. 20 euroa)?
Minulla ja kollegoillani ei näy, huomasimme asian perjantaina. Soitamme toki huomenna asiasta, mutta olisi kiva tietää jos joku nyt osaisi kertoa, miksi ei näy, miksi palkka on sama helmikuussa ja maaliskuussa, kuin ennenkin?! Kaikilla muilla tuntemillani opettajilla muissa kunnissa näkyy tuo korotus!
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos ei järkevämpää sanottavaa ole. ;)
Alue: Aihe vapaa
t. ap