Ällöttääkö muita jos joltain näkyy yläikenet
Minua on aina ällöttänyt ja on yksi inhottavimmista piirteistä mitä jonkun naamavärkissä voi olla.
Olen miettinyt etteikö niitä yläikeniä vois jotenkin kirurgisesti korjata, saada hammasta enemmän näkyviin tai jotain....
Kommentit (56)
tuli vielä esimerkkinä mieleen Neumannin ex-vaimo Diana. En löytänyt googlehaulla mitään hyvää kuvaa.
mutta yhtä ällöttävää on jos jollain on isot hampaat.
esim:Hillary Swankilla
muuten on!
Isot,ulkonevat ja kaarevat hampaat. Itse huomannut sen piirteen kanssa Hillary Swankilla.
ns. horseface tai horse`s smile :D
joo,miksi joku ei ota vaikka 20 000€ lainaa ja korjauta ikeniään, etteivät kanssaihmiset häiriinny ja menetä yöuniaan jonkun ikenien vilauttelujen takia. Voihan sitä opetella vaikka puhumaan suu supussa.
ei kukaan täällä menetä yöuniaan ienhymyn takia, jotkut asiat nyt vaan voi hieman häiritä olematta mitään sen vakavampaa. Mä kiinnitän ihmisten ulkonäössä huomiota eniten huonoihin hiuksiin, huonoon ihoon ja ienhymyyn. Ei se tarkoita, että haluaisin kaikki em. ryhmät keskitysleirille tuhottaviksi. Tulipahan vaan tästä ketjusta mieleen, että en tosiaan pidä tuollaisesta hymystä.
En ole asiaa koskaan tullut miettineeksi, mutta nyt kun mietin niin muutamalla ystävälläni ikenet näkyy hymyillessa ja kauniita ovat ihan juuri sellaisina kuin ovat!
.
[/quote]
ei kukaan täällä menetä yöuniaan ienhymyn takia, jotkut asiat nyt vaan voi hieman häiritä olematta mitään sen vakavampaa. Mä kiinnitän ihmisten ulkonäössä huomiota eniten huonoihin hiuksiin, huonoon ihoon ja ienhymyyn. Ei se tarkoita, että haluaisin kaikki em. ryhmät keskitysleirille tuhottaviksi. Tulipahan vaan tästä ketjusta mieleen, että en tosiaan pidä tuollaisesta hymystä.
[/quote]
muistikirja mukana johon laitat ruksin kun näet ienhymyn taikka huonon ihon? oletko myös huomattanut asianomaisaiselle ettet pidä hänen hiuksistaan, hymystään ja kehoittanut tekemään asian hyväksi jotain, ettei sinun tarvitsisi toiste häiriintyä mokomista kauneusvirheistä?
Minä kiinnitän aina eniten huomiota siihen mitä sieltä suuta tulee ulos, se ratkaisee, kaunis ihminen on myös fiksu.
Surullista että aikuisia ihmisiä noin iljettää :(
muistikirja mukana johon laitat ruksin kun näet ienhymyn taikka huonon ihon? oletko myös huomattanut asianomaisaiselle ettet pidä hänen hiuksistaan, hymystään ja kehoittanut tekemään asian hyväksi jotain, ettei sinun tarvitsisi toiste häiriintyä mokomista kauneusvirheistä?
miksiköhän mä näin tekisin? Juuri sanoin ettei se ole niin vakavaa.
Minä kiinnitän aina eniten huomiota siihen mitä sieltä suuta tulee ulos, se ratkaisee, kaunis ihminen on myös fiksu.
Yeah right.
ei häiritse, ajattelen vain, että onneksi mulla ei ole tuollaista hymyä, mutta miehellä häiritsee ja vaikuttaa kiinnostukseeni. Ihan samoin kuin vaikkapa runsas ylipaino.
ja olen tyytyväinen ettei omassa perheessä eikä suvussa ole ien-tyyppejä.
En tiedä mistä inho kumpuaa.
se inho tästä mielleyhtymästä:
http://images.free-extras.com/pics/s/smiling_monkey-1621.jpg
siis ikenet näkyy, minulla taas ylähampaat ei juurikaan edes näy
Minua harmittaa, että jotkin ulkonäköpiirteet ovat mielestäni niin kamalan vastenmielisiä. Ei voi mitään. Eilen telkkarissa oli joku musta suomalainen, joka venytti huuliaan pitkään eteenpäin. Sekin näytti vastenmieliseltä.
Muuten, olenkohan väärässä, mutta luulen että Hantta Krause eli nykyään Wilma Slizewski (tai jotain sinne päin) on korjannut hammaskalustonsa niin täysin, että ienhymy on täysin poistunut.
mitä monet eri rotujen edustajat kokevat toisistaan. Eli jonkun koko rodun joku erityispiirre koetaan vastenmieliseksi. Siten koko rotu on vastenmielistä.
Tämä valkeni minulle tämän keskustelun ansiosta. Olen luullut, että vain kulttuurierot ärsyttävät.
Mun tuttu kutsuu sitä ylihymyksi. Hän osaa hymyillä myös ilman ienten näkymistä, mutta kun oikein ratkiriemukas tilanne yllättää, niin lipsahtaa tuo ylihymy ja häntä harmittaa itseäänkin.
http://www.hippos.fi/hippos/hevosen_hyvinvointi/Kuvat/suu.gif