Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teenkö väärin?

Vierailija
20.03.2010 |

elikkä mitä arvon av-mammat on mieltä: teenkö väärin, jos pesen omat ja lasteni pyykit, mutten mieheni.?

nyt oikeesti rupee riittämään mulle tää siivoojan, pyykkääjän, keittäjän, lastenhoitajan, tiskaajan rooli! mies ei tee kotona mitään kotitöitä (on vuoden sisällä tyhjentänyt tiskikoneen n.5 kertaa [pyynnöstä]), tänään kysyin, että voitaisiinko siivota kunnolla koko talo yhdessä, kun on muutto tulossa. mies siihen, että "niin kai sitte" ja meni tietokoneelleen katsomaan elokuvaa. minä sitten rupesin siivoomaan ja mies ihmetteli että mikä mulla nyt TAAS on.?? no elokuva oli loppu, ei mitään merkkejä siivouksen aloittamisesta vieläkään! nyt sitten otti osan lapsista mukaansa ja lähti vanhemmilleen kysymättä minulta mitään (ei edes ilmoittanut asiasta).

nyt sitten päätin, että mulle riittää. niin kauan kun ukko ei osallistu kotitöihin niin minä en sen vaatteita pese! onko teistä kohtuutonta tai ilkeää.? kaiken lisäks mä epäilen, että jos toteutan aikeeni ni se rupee vaan kulkemaan likasissa vaatteissa. :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitte mä mietin kanssa et pitääks mun näyttää sille miten pesukone toimii vai käskenkö vaan ettimää käyttöohjeet.??

ap

Vierailija
2/4 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioista pitäisi aina ensin keskustella (ilman riitelyä) ja etenkin kun miehistä kyse niin selittää juurta jaksain mitä itse haluaa, koska ei ne osaa lukea meidän ajatuksia ja toiveita ilmeestä eikä äänensävystä. Etenkin kannattaisi keskustella, jos pelkona on kohta pahalta haiseva sohvaköriläs.

Mutta jos keskustelu on jo käyty tai se ei tuota tulosta on otettava härkää sarvista ja tehtävä juuri noin kuin suunnittelit. Itse vein roskia (siis esim. tyhjiä maitotölkkejä) ja likaisia astioita miehen vaatekaappiin, jätin hänen vaatteet pesemättä...alkoi ymmärtää, että nyt mun mittani on täynnä - oikeasti! Nykyään siivoilee välillä yksinään koko talon, kun olen vaikka kaupassa. Jaksaa tosin sitten koko illan valitella kuinka oli raskas päivä, mutta sen hälle suon...paljon kivempi on toisen siivoama koti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä tästä asiasta on keskusteltu monet kerrat. ja mies kyllä myöntää, että vois auttaa mua kotona, muttei silti koskaan sitä tee! mukava kuulla, että joku muukin kapinoi laiskoja miehiä vastaan. ;) munkin mies kyllä siivoili entisessä kodissa välillä aamuisin, kun mä olin vielä nukkumassa. mutta nyt tuntuu, että mä en muuta teekkään kun siivoo näitten äijien (meillä on kolme poikaa, joista kaksi vielä vaipoissa) jälkiä. :/ eikä mun aherrusta arvosteta sen vertaa, että ees yritettäis pitää paikat puhtaana..tulee tosi kurja olo, mutta mies ei sitä vaan näytä tajuuvan. :(

ap

Vierailija
4/4 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kaikkien muitten miehet muka oma-alotteisia tai käskykäyttösiä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi