Nyt tekis mieli kiroilla! Myyjä uhkasi tekevänsä mun vauvasta ls-ilmoituksen
Olin eilen ostamassa 2.rattaita, koska en halua ottaa matkalle mukaan 1000e maksaneita 1.rattaita, jos vaikka menevät rikki tai joutuvat hukkaan.
Vauva (kohta 7kk) oli sylissäni, (koska hän istuu jo nykyään autossa kiinteällä istuimella). Siinä häntä kanniskellessa hän sitten hukkasi toisen lapasensa liikkeessä jonnekin ja sanoinkin myyjälle, että nyt on toinen lapanen kadonnut jonnekin ja otin samalla myssyn pois vauvan päästä. Ostin rattaat - myyjä vei rattaat autoon, minä vauvani. Huomasin vasta liikkeen ulko-ovella, että pipo puuttuu päästä ja sanoin, että laitetaanpas myssy vielä päähän, johon myyjä tokaisi, että mietin juuri, että huonosti puettuna ja liian pienissä vaatteissa kuljettelet lastasi pitkin maita ja mantuja ja siinä sivussa sanoi, että mitenhän nyt pärjäät sen kanssa???
Siis mitä ihmettä tämä oli??!
Oliko myyjä joku sekopää vai menikö itseltäni ohi jotain?
Vauvallani oli päällä kokopotkari, reiman fleeceasu, reiman toppapuku, sukat, niken kengät, sellainen virkattu talvimyssy (ja ne kadonneet tumput), niin ja vauvani on 68cm pitkä, vaatteet päällä olivat 74cm, joten eivät todellakaan ole pienet ja kaikki vaatteet vielä uudenkarheita/olleet käytössä vasta muutaman kerran!
Mua ottaa niin päästä ja loukkaa, että pahaa tekee. Olen pitänyt vauvani niin hyvin, ettei paremmin voisi ja sit joku idiootti pilaa mun päivän arvostelemalla ja uhkailemalla mua, kun siihen ei todellakaan ole aihetta. Olen hyvässä työssä, rahaa on, autot on uudet, uusi talo, en käytä päihteitä, en ole kertaakaan vauvan syntymän jälkeen edes käynyt missään yksin/mieheni kanssa, eikä edes kiinnosta, rakastan vauvaani enemmän kuin mitään muuta koko maailmassa ja teen kaiken aina hänen parastaan ajatellen ja pidän aina puhtaana.
En rehellisesti sanottuna voisi tehdä mitään lapsen suhteen paremmin ja siksi loukkaakin tuon naisen käytös.
Kertokaa onko tämä ihan normaali käytöstä vai teinkö itse jotain mitä en ymmärrä?
Kommentit (46)
se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Sulla on selkeesti itselläsi jotain huolta pärjäämisestäsi tai olet epävarma, oletko hyvä vanhempi, kun tuollaisesta vedät herneet nenään. Itsevarmempi äiti olisi jättänyt asian huomiotta.
mee lääkäriin
Myyjä kenties kiinnitti siihen huomiota. Puolivuotiasta ei yleensä vielä kuljeteta kiinteässä istuimessa, kaukalo on turvallisempi noin pienelle.
Elä välitä. Kyllä vanhempana kehittyy ja voi oppia paremmaksi. Tälläkertaa myyjä oli oikeassa, mutta jokup äivä voit vielä kostaa.
Muista pitää montaa rautaa tulessa ja ole aina valmis hyökkäämään heikoimpaan kohtaan. Tuolla asenteella et äitinä pärjää kovinkaan pitkälle.
Sun on oltava peto ettet tule syödyksi. Myyjät ovat pahimpia. Seuraavaksi pahimpia ovat politiikot.
ja paikkakunta tietoon sekä firma. Minä nimittäin teen tästä valituksen. Myyjän on kärsittävä. Jos se on lähellä käyn sielä itse henkilökohtaisesti haastattelemassa tätä rouvaa!
se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Sulla on selkeesti itselläsi jotain huolta pärjäämisestäsi tai olet epävarma, oletko hyvä vanhempi, kun tuollaisesta vedät herneet nenään. Itsevarmempi äiti olisi jättänyt asian huomiotta. mee lääkäriin
Höpö löpö, ikivanha sanonta, jota ei tarvis käyttää enää. Älä, ap, usko tällaisia. Kyllä jokaisella on oikeus täällä ihmetellä saamaansa epäasiallista kohtelua.
Ei ihme jos myyjä pöyristyi.