Täällä otettais kaikki vinkit kiitollisena vastaan miten saada vauva oppimaan
pulloon/nokkamukiin tmv!
Meidän neiti on oikea tissitakiainen ja tämä äiti alkaa olla ihan kypsä tähän. Tutti ei neidille kelpaa ja tiedän, että pitää minua luultavasti välillä huvituttina. Imetys on sujunut hyvin, mutta haluaisin edes joskus päästä jonnekin ilman vauvaa, mutta en voi lähteä mihinkään kun neiti itkee nälkään joskus puolen tunnin päästä ja joskus saattaa mennä parikin tuntia ettei ole nälkä. Ongelma on se, ettei koskaan tiedä etukäteen millon on neidillä uusiks nälkä.
Ollaan kokeiltu erilaisia tuttiosia ja vain mies on antanut pullosta/nokkamukista, mutta eipä ole tähän mennessä kelvannut. On annettu sylissä, sitterissä, kävelty antaessa. Nyt lyö oma pää tyhjää enkä enää keksi mitä vois tehdä, jotta maitoa menis pullosta tai nokkiksesta. On annettu myös korviketta, mutta se on kelvannut yhtä huonosti kun lypsetty maito.
Kommentit (62)
ei huoli pulloa tai nokkamukia niin hän siirtää harrastuksensa pariin palaamista. Kannattais ehkä sinunkin lukea tarkemmin. Ei ap mielestäni ehdoin tahdoin halua saada just nyt omaa aikaa (ymmärsin viesteistä näin), mutta kaipasi uusia vinkkejä miten mahdollisesti vauvan saisi juomaan pullosta tai nokkamukista.
ole kokenut jättäväni hoitoon, koska isä on toinen vanhempi. Meillä on kuusi lasta ja osa jo lähes aikuisia ja ihan fiksuja, vastuuntuntoisia ja täysin normaaleja noista on tullut. Turha ap:ta on syylistää ja haukkua, mutta sitä te tuskin tajuatte, että äiti voi todella haluta olla välillä ihan yksin eikä se vauva siitä saa traumoja. Tässäkin ketjussa näkee, että äiti on äidille susi
sitä omaa aikaa pitää heti saada kun vauva on vielä ihan VAUVA?!?!?!
Sehän on MAHTAVAA että sä pystyt jättämään vauvan isälle hoitoon!!!!!!
Kyllä mä ainakin tiedostan että isä on toinen vanhempi. Ei siitä täällä ole keskusteltukaan!
Eikä ole sanalla sanottu että vauva saa traumoja.
Osaatteko te hyvät ihmiset sisäistää mitä te luette????Tässä ketjussa ollaan keskusteltu ap.n tilanteesta,jossa hän haluaa omaa aikaa, mutta vauva ei juo pullosta ja on 5kk vanha ja tarvii vielä nälkäänsä rintaa. Soseet poissuljettu vaihtoehto.
MIKÄ ON TEIDÄN RATKAISU TÄHÄN ONGELMAAN???
Älkää nyt jaksako tulla räksyttämään tänne tollasia. Tässä on ihan aiheellisesti sanottu että ap voisi odottaa vähän aikaa saadakseen sitä OMAA AIKAA!!!
VOI HERRANJESTAS.
vai tuleeko sillä ap.n miehellä tisuista maitoa???
Meillä olen antanu muksuille kiinteide yhteydessä nokkamukin käteen, sellasen mistä pitää imasta että jotain tullee.. Siinä ne on samalla oppinu juomaan ja oon päässy kaupassakin käymään ilman lapsia.. :) Mutta kohta 6 vuoteen en oo missään käyny, viihteellä siis..
Kyllä se siitä helpottuu ku rupee muutakin syömään.. Jaksamista!
T. Tissitakiaisten äiti