Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita foobikkoja?

Vierailija
18.03.2010 |

Mulla on fobia rappusista, näen usein unta hajoavista rappusista ja "ritilärappusista" jotka ovat pahinta mitä tiedän, siis semmoiset metalliset joista näkee alas rappujen läpi. Ennen pelkäsin vielä enemmän mutta sitten ostimme fobiastani huolimatta kaksi kerroksisen talon, ekat kuukaudet kuljin raput täristen kaiteissa roikkuen mutta nyt selviän jo kotirappusista hyvin. Jatkuvasti tulee jo työnkin puolesta rappuhaasteita vastaan, inhottava ongelma. Onko muita foobikkoja? Kukaan kokeillut mitään hoitomuotoja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeen fobia mutta pelkään aivan hulluna hiiriä ja rottia! asutaan vielä maalla ja hiiriä joskus tulee sisälle. mä jähmetyn kauhusta kun nään vaikka olis kuollut.

Vierailija
2/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat menevät aivan veteliksi rappusissa ja päässä tuntuu humahduksia, yritän sitten roikkua kaiteissa ja pakottaa jalkoja liikkumaan, suhteellisen noloa esim. työtilanteissa. Onneksi olen kuitenkin nyt sen verran siedättynyt että okt rappuset harvoin ovat ylitsepääsemättömiä, aiemmin mainitsemani ritiläportaiden lisäksi tosi pahoja on myös kierreportaat ja kaiteettomat portaat. Hullua on että tikapuita voin kiivetä ilman ongelmia vaikka kuinka korkealle;) t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat menevät aivan veteliksi rappusissa ja päässä tuntuu humahduksia, yritän sitten roikkua kaiteissa ja pakottaa jalkoja liikkumaan, suhteellisen noloa esim. työtilanteissa. Onneksi olen kuitenkin nyt sen verran siedättynyt että okt rappuset harvoin ovat ylitsepääsemättömiä, aiemmin mainitsemani ritiläportaiden lisäksi tosi pahoja on myös kierreportaat ja kaiteettomat portaat. Hullua on että tikapuita voin kiivetä ilman ongelmia vaikka kuinka korkealle;) t.ap

Mulla ei ole fobiaa, mutta pelkään rappusissa alaspäin kulkemista. En niin paljoa, ettenkö normaalisti kulkisi, mutta aina kuvittelen mielessäni kuinka kaadun ja kierin ne portaat alas... No, enpä ikinä ole kaatunut kun tarkkailen extra-huolellisesti jokaista askeltani :D

Vierailija
4/4 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joskus kiusaa ja näyttää loukkuun kuollutta hiirtä et kato tällanen oli jääny... Musta tuntuu et mä saan sydärin.

onneks ne pienet vittumaiset otukset ei tiedäet ne vois halutessa tappaa mut sydänkohtaukseen.

En oo menny asiasta hoitoon kun oon ajatellut ettei mun tarvi oppiakaan niitä sietämään kun vaan minä ja jyrsijät pysytään kaukana toisistamme ! T: 2