Olenko ainoa, joka on lapsettomuushoitoja vastaan?
Musta lapsettomuushoidot ovat jotenkin luonnonvastaisia. Siis mielestäni lapsettomuushoidoilla syntyneiden lasten vaan ei koskaan olisi kuulunut syntyä tähän maailmaan. Maapallolla on jo valmiiksi liikaa väkeä, aika kamalaa mielestäni vielä hirveillä hormonihoidoilla (jotka nekin kuormittavat ympäristöä) yrittää saada lapsia maailmaan.
Tiedän että mun on kovin helppo sanoa näin, koska itse olen hoidoitta saanut lapsia, mutta tämä on mielipiteeni. Suokaa anteeksi.
Kommentit (230)
Ja olen joskus harkinnut tehdä aloituksen samasta aiheesta! Ihmettelen miksei tästä saisi keskustella...miksi aihe on tabu...
Ja nyt tulee rankkoja mielipiteita...sori joskus maaima saattaa satuttaa...enkä ole uskovainen tai muuten tunteeton ihminen..keon omaavani npormaaalin tunnemaailma!!
Pariskuntien jotka eivät saa lapsia ei vaan ole tarkoitus saada niitä! Ja väitän myös näkeväni ihmisestä jo etukäteen saako sen kanssa normaaleja ja terveitä lapsia...
Jos valitset puolisoksesi miehen jonka silmät ei mahdu kuoppiin ja kieli suuhun ni miksi teette sellaisten kanssa lapsia...ja osuin oikeaan Daun syntyi! Luonto on joskus julma mutta näin meidät on rakennettu vain hyväkuntoiset, terveet ja oikeat geenit omaavat lisääntyvät luonnosakin...ja se on käsittääkseni juuri sitä evoluutiota!
Uskon että esim ne alkikset saavat lapsia hyvien geenien tähden...ehkä lapsilla on tarkoitettu rankempi elämä josta vahvistuu ja kasvaa sitten oman elämänpolkunsa kulkeva jälkikasvu...joka voi sitten olla äitiään ja isäänsä viisaampi ja muita kanssaeläjiään ohjastava?
Tiedän muutaman lapsettoman pariskunnan ja uskon että heille ei tarkoitettu lasta! Mies hidasälyinen ja täysin vaimonsa pompoteltava ja vaimo hermoheikko entinen huumeiden käyttäjä ...pelkää kaikkea normaaliin elämään liittyvää!!! Ja sori vaan ei kuulosta siltä että hyvä tulisi jos yhdistäisi! Hormoonihoidot nyt menossa. Ja toinen oli toi yllä oleva pullosilmäkala jonka geenit ei mitään tervettä! Ja kolmas pariskunta on vanhemman puoleinen rouva teki ikävuosillaan nuoremman kanssa hoidoilla pojan nyt ei taida psyyke kestää..valittaa ja vaikuttaa melko väsyneeltä...tässäkin voisin sanoa että sori parasta ennen päivä meni jo!
Ja tiedän että huutia tulee...mutta tähän minä uskon ja mielestäni tästä pitääkin keskustella...ehkä nämä nykyiset virhehoidot opettaa meitä uskomaan että luontoäidin touhihin ei pidä mennä liikaa sorkimaan ja vältämme tulevaisuudesta muutamia muitakin pelottavia juttuja kuten geenimanipoloitu ruoka tai terveydenhoito joka takaa ikuisen elämän tai liian pitkän elämän jota ihmiset eivät itse enää halua elää vaan väkisin läkkeillä elossa pidetään!
Tiedän että kirjoitin nyt ilkeästi...mutta ei ne lapsettomatkaan aina ole minua ymmärtäneen...heille suorastaa ollut kirous jos omistani puhun eli ovat juuri näitä jotka loukkaantuu joulukortista jossa on lapseni nimi lapsen itse kirjoittamana!!
onko tämä parodia idiootista vai pesunkestävä idiootti ja tulin siihen tulokseen että aito taidat olla.
niin tuskin tätä kauan jatketaan jos vain samaa mieltä olevat jatkaa. banni ehdotus nyt on ihan tyhmä. älä tule tähän ketjuun enää. muutenkaan av:n keskuteluja kannata niin vakavasti aina ottaa. tässä mailmassa mielipiteitä on yhtä paljon kuin ihmisiä.
Ja nyt tulee rankkoja mielipiteita...sori joskus maaima saattaa satuttaa
Antaisin vauvanteko-oikeuden koska tahansa, siis KOSKA TAHANSA mieluimmin fiksulle ihmiselle, kun näin he-le-ve-tin typerälle yksilölle, vakka sillä fiksulla olisi miten tahansa suuria lisääntymisongelmia. Sen kanssa pärjää että lapsia pitää tehtailla koeputkessa, mutta mitä tehdä kun tällainen ääliö saa jotain päähänsä. Siinä ei kauhat auta kun on lusikalla annettu.
mutta nyt kyllä meni pieleen. Et ole yliempaattinen. Johan sinun kirjoituksistasi sen huomaa. Jos olisit yliempaattinen, et tänne tällaisia kirjoittelisi. Sinulla ja minulla ei ole kokemusta lapsettomuudesta, joten on aivan turha edes yrittää vähätellä/teilata hoitoja.
Pikemminkin samalla viivalla noi hoidot on vaikkapa plastiikkakirurgian kanssa. Se, että jollain on "tissit" kokoa AA saattaa jollekin olla oikeasti musertava taakka. Henkisesti siis. Muttei kaikille. Jos se joku sit menee ja ottaa implantit, niin mun puolestani. Mä selviydyn elämästä ihan hyvin näillä olemattomillakin. Sen enempää pienet tissit tai iso nenä kuin lapsettomuuskaan ei ihmistä tapa. Btw, mm. osa kuuroista on itse hyvin kuuloimplanttivastaisia!
Eli, sun mielesta rintojesuurennus on sama asia kuin tukossa oleva munatorvi ja siita johtunut lapsettomuushoito, anna mun kaikki kestaa!
Entä jos on menettänyt sen tissinsä rintasyövän seurauksena?
Tiedän muutaman lapsettoman pariskunnan ja uskon että heille ei tarkoitettu lasta!
Tällaisen typeryyden edessä menee niin hiljaiseksi, ettei tietenkään pitäisi vastata yhtään mitään. Mutta pakko todeta: ehkä ne tuntemasi lapsettomat parit nyt vain sattuvat edustamaan yleisesti sitä porukkaa, jossa itse hengaat. Omassa tuttavapiirissäni ei ole "pullosilmäkaloja" tai hermoheikkoja ex-nistejä. Turha tehdä päätelmiä omista kavereistasi.
Sen sijaan et todellakaan ole kukaan väittämään, ettemmekö minä ja mieheni olisi oikeutettuja lisääntymään. Eikä ole ap:kaan. Te ette tiedä meistä mitään - ja hyvä niin. Toivottavasti emme koskaan tapaa.
Ap sulattaa syöpähoidot mutta jos mennään ihan simppeliin, kuten hammaslääkäri. Jos syö 5 krt päivässä välttäen happohyökkäyksiä, pesee hampaat aamulla ja illalla, ei tule reikiä hampaisiin. Jos reikä tulee, sen on itse aiheuttanut, pitäiskö Ap.n mielestä poistaa hammas, kun kerran reiän on itse aiheuttanut.
On ikävää että ihmiset kertovat mielipitäitä näin isoista jutuista ilman että heillä on yhtään mitään oikeaa tietoa asioista.
Ja mä olen sitä mieltä, kun kerran adoptio Suomessa on hankalaa, tälläisten ap.n kaltaisten ihmisten pitäis ryhtyä sijaissynnyttäjiksi.
Tämä on ihan väärä foorumi tälle keskustelulle. Mene ap parantamaan maailmaa vaikka politiikkaan ja yritä saada oikeita muutoksia näihin ajamiisi asioihin. Väärä foorumi tämä on siksi, että täällä juuri on lapsettomia ja lapsettomuushoidoilla lapsensa saaneita. On tosi julmaa heitä kohtaan näin perustavalla tasolla hyökätä.
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi minun pitäisi pahastua, ihastua, kiukustua, hermostua jne. jonkun ihmisen mielipiteestä. Sittenhän saisin olla toisten mielipiteiden vietävänä koko ikäni. Harvoin löytyy kumppaneita, jotka olisivat joka asiasta samaa mieltä.
Toiseksi miksi avaatte näitä aloituksia, joiden otsikossa selvästi kerrotaan mistä on kyse? Eikö ne kannattaisi jättää omaan arvoonsa?
Tulee vain mieleeni, että kuikahan monta ihmistä olen loukannut tahtomattani, kun olen sanonut, että tykkään metvursti voileivistä aivan erityisesti rasvallisen maidon kanssa - siinä on tainnut jo vegaanit, laktoosiallergiset ja keliaakikot vetään herneen nenään!
Pointtina kirjoituksessani oli lähinnä, että minä en näe juuri eroa sen välillä, että sinä yleisellä tasolla tuomitset abortin täällä vauvapalstalla ja sillä, että minä teen samoin lapsettomuushoitojan kanssa. Jos jotenkin onnistut selittämään minulle, miksi sinun oikeutesi tuoda mielipiteesi julki olisi suurempi kuin minun, kuuntelen mielenkiinnolla.
Ap