Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Biologisen äitisi pituus/oma pituutesi?

Vierailija
18.03.2010 |

Katselin vain MeNaiset-lehdestä, että Kiti Kokkonen on miltei päätä lyhyempi äitiään Titta Jokista, joka kaiketi hänen oma äippänsä.



Taitaa olla aika harvinaista, että tytär jää äitiään lyhyemmäksi?



t. 170/178



Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärestäni tulee todennäköisesti hieman minua lyhempi.

Vierailija
2/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

150/162, yleisempää tietysti noin päin, kun ihmisten keskipituushan kasvaa koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän, että äidin pituuteen on varmasti vaikuttanut lapsuutensa köyhyys ja huono ravinto (kahviin kastettu pulla oli kuulemma pääruokaa vauvana...)

Vierailija
4/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus menee näinkin päin. :)

Vierailija
5/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole kuullutkaan moisesta teoriasta aiemmin.

Vierailija
6/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikkusiskoni 172 cm, joten jonkun (en nyt muista kirjoittajan numeroa) teoria siitä, että isosisko olisi aina lyhyempi, ei kyllä pidä paikkaansa.



Mä olen kohtalaisen varma, että oma tyttäreni jää mua lyhyemmäksi, miehen suku (molempien vanhempien puolelta) on lyhyttä väkeä, ja mies itse on mua 5 cm lyhyempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä useimmiten tyttäret ohittaa äitinsä. Mutta Kiti onkin musta muutenkin enemmän isänsä näköinen ja vartalonmallinen.

Vierailija
8/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti 162cm, minä 156



tokko tuo nyt niin harvinaista on? Toki omalle tyttärelleni toivon muutamaa senttiä enemmän kuin äidillään :D



usein olen kyllä huomannut että ISOSISKO on sisaruksista lyhin, myös oamssa lapsuuden perheessäni. Lopullista "tulosta" en omien lapsten kohdalta osaa vielä varmaksi sanoa, mutta esikoistytär on neljästä lapsesta kasvanut pienimpänä jos vertaa sisarusten neuvolakortteja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkusiskoni 165

Vierailija
10/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on vähän päälle 150cm ja minä 175cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mun kolmesta tyttärestä tuleekaan ;-D

Vierailija
12/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut isän suvussa onkin 2-metrisiä hujoppeja... ELi siihen nähden mä jäin vähän kääpiöksi :D



Omilla tytöillä kasvuennusteet "vähän" eroaa toisistaan. Toisesta olis näillä näkymin tulossa vähintään 175cm ja toinen saa olla onnellinen jos kasvaa edes likipitäen 160-senttiseksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esikoinen 163cm kenkä 36

Keskimmäinen sisko 163cm kenkä 39

Kuopus sisko 170cm kenkä 46



Minä ja keskimmäinen siskoni olemme kuin samasta puusta, mutta kuopus on ihan omaa luokkaansa. JA sama isä siis kaikilla.

Vierailija
14/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 163cm

Ja siskoni 174cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit saatiin mummoltamme joka oli 150cm

Vierailija
16/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, kyllähän te mummon hyvin päihititte kuitenkin : )

Vierailija
17/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on n.155 cm, meitsi 173 cm. Lisäksi molemmat siskoni ovat äidin pituusluokkaa, olen siis kaikkia päätä pidempi. :D

Vierailija
18/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm ja minä 175cm.

Vierailija
19/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä isäsi on?

Vai miten "teorioit" pituutesi?

Vierailija
20/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin kuitenkin, että aina ei tosiaankaan tyttäret ole äitejään pidempiä. Mitenhän pitkää tämä maailman väestö jo olisikaan?!

Kohti keskivertoa mennään yleisesti. Eli jos äiti lyhyt, kasvaa lapset helpommin pidemmiksi, jos äiti pitkä, jää tytär helpommin lyhyemmäksi. Kohti keskiarvoa mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän