Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Biologisen äitisi pituus/oma pituutesi?

Vierailija
18.03.2010 |

Katselin vain MeNaiset-lehdestä, että Kiti Kokkonen on miltei päätä lyhyempi äitiään Titta Jokista, joka kaiketi hänen oma äippänsä.



Taitaa olla aika harvinaista, että tytär jää äitiään lyhyemmäksi?



t. 170/178



Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä isäsi on? Vai miten "teorioit" pituutesi?

mutta hänen suvusta pituuteni varmaan "tulee" koska tätini on reilusti yli 170cm.

t.30

Vierailija
22/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti 175 cm ja minä 170 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän sitten neuvolan kasvukäyriä uudistetaan laskemalla yläkäyrää alemmas?

Vierailija
24/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta isosiskoni 176cm

Vierailija
25/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti n. 162 cm, minä 173 cm.



(ei-biologinen tyttäreni jäänee mummonsa mittaiseksi :)

Vierailija
26/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainoa suvussani, joka jäänyt "näin lyhyeksi", jos mummiani ei lasketa tai sitä aikaisempia sukupolvia. Ei haittaa ollenkaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kärsii noin isosta jalan koosta

Minä esikoinen 163cm kenkä 36

Keskimmäinen sisko 163cm kenkä 39

Kuopus sisko 170cm kenkä 46

Minä ja keskimmäinen siskoni olemme kuin samasta puusta, mutta kuopus on ihan omaa luokkaansa. JA sama isä siis kaikilla.

Vierailija
28/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isosisko 163

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 175 cm

Vierailija
30/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muitakin perheitä, joissa äiti pidempi kuin tytär, joten en oikein usko tuohon ap:n ideaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa kengät ostettua kun koko on 46? Varmaan kärsii noin isosta jalan koosta

Minä esikoinen 163cm kenkä 36 Keskimmäinen sisko 163cm kenkä 39 Kuopus sisko 170cm kenkä 46 Minä ja keskimmäinen siskoni olemme kuin samasta puusta, mutta kuopus on ihan omaa luokkaansa. JA sama isä siis kaikilla.

Vierailija
32/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun isosisko on lyhyempi kuin äitimme, minä pidempi

mun vanhin tytär on vielä ja tod näk jääkin lyhyemmäksi kuin minä

nuorempi varmaan menee mun ohi

yleensä toiset tai kolmannet tytöt on pidempiä kuin eka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/71 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti 158 pikkusisko 160 minä 165

Vierailija
34/71 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini 157cm/ minä 164cm/ tyttäreni 158cm, 168cm ja 175cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/71 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

158 molempien pituus

Vierailija
36/71 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini 162, minä 168 ja aikuinen tyttäreni 162.

Vierailija
37/71 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti 163 cm, minä 171 cm, sain pituusgeenit isältä mutta vartalonmallin äidiltä.

Vierailija
38/71 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on 160cm

Minä (vanhin siskoista) 165cm

Toinen sisko 162cm

Kolmannella kasvu vielä kesken, joten vaikea sanoa.. tällä hetkellä taitaa olla äidin pituinen.

Vierailija
39/71 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on 168 cm. Minä olen 175-senttinen, toinen sisko 171 ja nuorin sisko 176.

Vierailija
40/71 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti 153, minä 158

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi