G: Biologisen äitisi pituus/oma pituutesi?
Katselin vain MeNaiset-lehdestä, että Kiti Kokkonen on miltei päätä lyhyempi äitiään Titta Jokista, joka kaiketi hänen oma äippänsä.
Taitaa olla aika harvinaista, että tytär jää äitiään lyhyemmäksi?
t. 170/178
Kommentit (71)
Miksihän sitten neuvolan kasvukäyriä uudistetaan laskemalla yläkäyrää alemmas?
Äiti n. 162 cm, minä 173 cm.
(ei-biologinen tyttäreni jäänee mummonsa mittaiseksi :)
Olen ainoa suvussani, joka jäänyt "näin lyhyeksi", jos mummiani ei lasketa tai sitä aikaisempia sukupolvia. Ei haittaa ollenkaan ;)
Varmaan kärsii noin isosta jalan koosta
Minä esikoinen 163cm kenkä 36
Keskimmäinen sisko 163cm kenkä 39
Kuopus sisko 170cm kenkä 46Minä ja keskimmäinen siskoni olemme kuin samasta puusta, mutta kuopus on ihan omaa luokkaansa. JA sama isä siis kaikilla.
Tunnen muitakin perheitä, joissa äiti pidempi kuin tytär, joten en oikein usko tuohon ap:n ideaan.
Mistä saa kengät ostettua kun koko on 46? Varmaan kärsii noin isosta jalan koosta
Minä esikoinen 163cm kenkä 36 Keskimmäinen sisko 163cm kenkä 39 Kuopus sisko 170cm kenkä 46 Minä ja keskimmäinen siskoni olemme kuin samasta puusta, mutta kuopus on ihan omaa luokkaansa. JA sama isä siis kaikilla.
mun isosisko on lyhyempi kuin äitimme, minä pidempi
mun vanhin tytär on vielä ja tod näk jääkin lyhyemmäksi kuin minä
nuorempi varmaan menee mun ohi
yleensä toiset tai kolmannet tytöt on pidempiä kuin eka
Äitini 157cm/ minä 164cm/ tyttäreni 158cm, 168cm ja 175cm
Äitini 162, minä 168 ja aikuinen tyttäreni 162.
Äiti 163 cm, minä 171 cm, sain pituusgeenit isältä mutta vartalonmallin äidiltä.
Äiti on 160cm
Minä (vanhin siskoista) 165cm
Toinen sisko 162cm
Kolmannella kasvu vielä kesken, joten vaikea sanoa.. tällä hetkellä taitaa olla äidin pituinen.
Äiti on 168 cm. Minä olen 175-senttinen, toinen sisko 171 ja nuorin sisko 176.
mutta hänen suvusta pituuteni varmaan "tulee" koska tätini on reilusti yli 170cm.
t.30