Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muille tuttu tällainen kuvio parisuhteessa:

Vierailija
17.03.2010 |

Mies tekee jotain ajattelematonta/typerää/ilkeää > sinä mainitset asiasta > mies suuttuu, kun häntä "aina" syytetään > sinä olet inhottava akka

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomautan asiasta, jossa hän on mokannut (ja tietää sen itse ja tietää, että minä tiedän). Muuten yleensä yrittää salata kämminsä, siinä melko harvoin onnistuen. :)

Asian vierestä, ihan kaikesta ei aina kannata huomauttaa.

Vierailija
2/4 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee jotain ajattelematonta/typerää/ilkeää > sinä mainitset asiasta > mies suuttuu, kun häntä "aina" syytetään > sinä olet inhottava akka

Mainitsen/huomautan siitä huolimatta... asioista pitää saada sanoa. Tämä nyt koskee oikeasti typeriä hölmöilyjä. Toki on totta, ettei ihan kaikesta tarvitse sanoa. Loppupeleissä parempi antaa olla jos toinen laittaa tiskirätin väärällä tavalla kuivumaan tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex teki tuommoista.

Erona vaan se, että alkoi syyttämään minua vastaavasta. Ja tietysti hänellä oli siinä sitten hyvä syy suuttua.

Jos mainitsin esim. ulkonäköni arvostelun loukkaavan minua, alkoi hän väittää minun loukanneen häntä vielä paljon pahemmin =o

Nykyisen miehen kanssa pystyy kommunikoimaan normaalisti, eikä hän loukkaa minulla millää typerällä ilkeilyllä.

Vierailija
4/4 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioita itseäsi äläkä ala ovimatoksi.

Kommunikaation on tärkeää, puhukaa asiasta. Älä kuitenkaan ole mikään viemäri, joka vaan ottaa vastaan kaikenlaista paskaa jatkuvalla syötöllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä