Miksi naiset ei voisi ottaa kokematonta miestä harjoittelukumppanuuteen, haasteena?
Näin sen aloituksen, olin jo kirjoittanut mietityn vastauksen siihen.
Hyvä että aloittaja tiedostaa, että on kehitettävää.
Hän kertoo että hänen kanssaan eläminen olisi otettava "haasteena" - tämä ei siis tiedä hyvää. Ongelma on miehen käyttäytymisessä ja toisen kohtelemisessa, niin sanallisesti kuin miten vaan, ilmeisesti.
Mitä sellainen ns harjoittelusäkiksi joutuminen tekee toiselle, ottaa henkisiä iskuja vastaan ja sitä, että mies ei ota hänen tunteitaan ja ajatuksiaan huomioon, kun on tarve purkaa itseään toiseen jne.
Ihmiset eivät ole täydellisiä, mutta se on ydinongelma, jos ei halua tai pysty kohdella toista hyvin, suhteessa.
Ja joo kyllä suhteet auttavat kehittymään, mutta lähtökohtaisesti, jos tiedät että toinen joutuisi lähinnä uhrin asemaan suhteessa, niin se ei ole ok, ensin sinun tulisi opetella käyttäytymään ja kohtelemaan muita ok.
Esimerkiksi menemällä terapiaan, jos oma muutos ei lähde käyntiin tahdonvoimalla ja prosessoinnilla.
Sitten kun haet kumppania, niin vinkiksi sellaista, että hae sellaista, jolle käy needy mies, tällaisiakin naisia on, itse tiesin aikoinaan yhden - rempseä, vanhemman puoleinen, s seks uaalisesti paljon kokenut nainen joka viehättyi vähän epävarmemmista miekkosista.
Sinulle ei käy siis herkkä kumppani, yhdistelmä ei toimi. Itselleni s eksuaalinen kokemattomuus ei olisi juurikaan ongelma, mutta huono ja satuttava käytös ON 100% ongelma ja kynnysjuttu. Sydän ei kestäisi sellaista.
Joten, tiedosta ja kehitä, sinulla ei ole tie seis, se on hyvää. 🧡
Kommentit (17)
Uskoisin, että sellaistakin palvelua löytyy kyllä rahalla.
Mulle on sattunut ainakin kaksi täysin kokematonta miestä eikä kokemattomuus ollut mikään huono juttu. Hiljaa hyvä tulee.
Voisin ottaa kokemattoman, jos olisi sopivan palveluhenkinen asenne ja haluaisi mua miellyttää.
En ota, minulla on jo kumppani. Muut vastaavat omista valinnoistaan.
Ensin käytös kuntoon, esim terapian (tai muuten) avulla, sitten suhteeseen. S eksuaalinen kokemattomuus ei ole ongelma. Lisäksi kannattaa tiedostaa omat ja muiden tarpeet, katsoa yhdistelmää, ja sitä onko kumminkin päin hyvä olla!
Tuossa lyhyesti mitä yritin sanoa, ap.
Miksi naiset sitten haluavat korjata ja parantaa jännnnämiehen?
Jokainen ihmissuhde on haaste. Mutta tuossa olisi kyse jostain erityislapsimiehestä, joten kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Eivät halua. Mutta en olekaan jännänainen, jolla on pula diileristä kun edellinen on vankilassa.
Jännämiesjankkaaja on ite tosi jännä. Jännäkakka housussa pusertaa jänniä kommenttejaan ja kihertää kimeällä äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Tuota sun on kysyttävä niiltä pirih**rilta, jotka noita miehiä diggailee.
Ei sitä tiedä monenko harjoittelukumppaneita jokainen lopulta on.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin näette ihan turhaa kirjoittaa mitään mietittyjä puheenvuoroja ja vinkkejä. Tämäkään kirjoittaja ei saanut aloituksesta irti MITÄÄN. Hän hakee puhtaasti vain tilaisuutta uhriutua ja olla tekemättä mitään tilanteensa parantamiseksi.
Herkkä/suloinen ja tyly eivät sovi yhteen. Tyly ei arvosta, "lässyttämistä", joten miksi edes hakisi suloisia suhteeseen.
Se että haluaa "feminiistä" on hölynpölyä, jos ei tiedosta omaa suhtautumista siihen ja ymmärrä, mitä oikeasti tarvitsee ja mikä käy yks yhteen.
Pointtia siis siinäkin (muun ohella), että kannattaa tiedostaa omat piirteet ja tarpeet ja synkata niitä toisen kanssa, onko kummallekin ok.
Mikä on se olo, minkä toinen saa aikaiseksi sinussa? Kumminkin päin. Jos vain sinä saat tarpeet tyydytettyä ja toinen on luhistunut kuiviin, homma ei toimi.
Minä voisin ottaa. En tosin mitään elähtänyttä peräkammarin poikaa.
N42
Aika usein esimerkiksi seksuaaliselle kokemattomuudelle on syy. Jos se on vaikkapa estyneisyys ja matala libido, niin on siinä haastetta joo. Ei kiinnosta.
Vanhemman naisen neuvo, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi aikuisen ihmisen terapoimiseen. Jokaisella on velvollisuus hoitaa päänsä kuntoon itse, ammattilaisen avulla jos ja kun tarpeen. Kumppania on turha velvoittaa terapeutiksi eikä hän edes kykene siihen.
Ei todellakaan kiihota yhtään alkaa kenenkään opettajaksi tai kouluttajaksi.