Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mietin soittaisinko anopille yhdestä asiasta, että tietäisin onko mies puhunut totta.

Vierailija
08.03.2010 |

jos soitan ja asia paljastuu, perheeni hajoaa lopullisesti. Eikö perheeni ole niin tärkeä, että haluan pitää sen koossa?

Voisiko teidän mielestä anoppi loukkaantua, jos kysyisin onko hänen siskonsa poika ollut vankilassa/rikollinen? Entä jos anoppi sanoisi "EI", mieshän voisi sanoa, että hän on sitten käsittänyt väärin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon.

Vierailija
2/9 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut vankilassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut vankilassa?

jatkaa valehteluaan. Miten sellaista kestää? Tai kestää, mutta enhän minä voi uskoa mieheni sanoja yhtään, niin mitä sellaisesta suhteesta tulee! Tässä on toinen ketju, missä niitä valheita on lueteltu:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1131924/mitas_mielta…

Niin ja ettei sekoitu tekaistuun serkkuun, niin oikeakin Helsingin serkku jopa on olemssa.

Vierailija
4/9 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut vankilassa?

niin tajuan, että mies vaan jatkaa valehteluaan. Miten sellaista kestää? Tai kestää kyllä, mutta enhän minä voi uskoa mieheni sanoja yhtään, niin mitä sellaisesta suhteesta tulee! Tässä on toinen ketju, missä niitä valheita on lueteltu:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1131924/mitas_mielta…

Niin ja ettei sekoitu tekaistuun serkkuun, niin oikeakin Helsingin serkku jopa on olemssa.

Vierailija
5/9 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelee kumppanilleen, että hänellä on lapsi, vaikka ei ole, niin se ihminen on sairas. Siis sairas. Joko patologinen valehtelija tai jopa psykoottinen.

Normaalit ihmiset valehtelevat menevänsä ylitöihin kun menevät kaljalle Pertin kanssa ja olettavat, että vaimo tykkää kyttyrää koska lumet ovat vielä katolta tiputtamatta. Ja kaikista härskeimmät valehtelevat olevasa ylitöissä, kun pettävät vaimojaan sihteeriensä kanssa. Tällainen valehtelu kertoo isommasta tai pienemmästä itsekkyydestä ja epäkunnioituksesta, mutta on tietyllä tapaa "normaalia". Motiivit ovat selvät ja valheiden härskeys vaihtelee sitten ihmisen moraalittomuuden puitteissa.

Mutta ihmisten keksiminen. Sukulaisten ja jopa oman lapsen keksiminen ja sellaisista asioista valehtelu omalle kumppanille ei kuulu normaaliin valehteluun. Se on sairaalloista. Minäkin haluaisin, että minulla olisi iso hulppea omakotitalo ja rahaa matkustaa maailman ympäri, mutta en silti valehtele miehelleni ja ystävilleni, että näin tekisin. - Onko sinun mielestäsi siis se, että kuvittelit miehesi halunneen lapsen exänsä kanssa jokin järkeen käypä syy tekaista tällainen lapsi? Sehän on psykoottista. Etkö todellakaan tajua miehesi tilan vakavuutta?

Minusta sinä olet nyt ihan väärillä jäljillä, kun haluat tietää, onko joku tietty serkku nyt ollut vankilassa vai ei. Sehän on vain yksityiskohta. Selvää on, että miehesi on valehdellut PALJON ja pitkin vuosia. Selvää pitäisi myös olla, ettei tuo ole millään tavalla normaalia. Ei parisuhteessa eikä missään muussakaan suhteessa. Lisäksi sanot vielä, että miehellä on alko-ongelma.

Minä en ainakaan näe mitään muuta vaihtoehtoa, kuin eron TAI VÄLITTÖMÄN TERAPIAN. Toisaalta en olisi kyllä koskaan jäänytkään liittoon - saati tehnyt siihen lapsia - miehen kanssa, joka valehtelee minulle omista olemattomista lapsistaan ja vielä ryyppää. Ainoastaan jos ja kun mies olisi hakenut ja saanut asiantuntijan vahvistamasti toimivaa apua, olisin voinut harkita liiton jatkamista.

Vierailija
6/9 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelee kumppanilleen, että hänellä on lapsi, vaikka ei ole, niin se ihminen on sairas. Siis sairas. Joko patologinen valehtelija tai jopa psykoottinen.

Normaalit ihmiset valehtelevat menevänsä ylitöihin kun menevät kaljalle Pertin kanssa ja olettavat, että vaimo tykkää kyttyrää koska lumet ovat vielä katolta tiputtamatta. Ja kaikista härskeimmät valehtelevat olevasa ylitöissä, kun pettävät vaimojaan sihteeriensä kanssa. Tällainen valehtelu kertoo isommasta tai pienemmästä itsekkyydestä ja epäkunnioituksesta, mutta on tietyllä tapaa "normaalia". Motiivit ovat selvät ja valheiden härskeys vaihtelee sitten ihmisen moraalittomuuden puitteissa.

Mutta ihmisten keksiminen. Sukulaisten ja jopa oman lapsen keksiminen ja sellaisista asioista valehtelu omalle kumppanille ei kuulu normaaliin valehteluun. Se on sairaalloista. Minäkin haluaisin, että minulla olisi iso hulppea omakotitalo ja rahaa matkustaa maailman ympäri, mutta en silti valehtele miehelleni ja ystävilleni, että näin tekisin. - Onko sinun mielestäsi siis se, että kuvittelit miehesi halunneen lapsen exänsä kanssa jokin järkeen käypä syy tekaista tällainen lapsi? Sehän on psykoottista. Etkö todellakaan tajua miehesi tilan vakavuutta?

Minusta sinä olet nyt ihan väärillä jäljillä, kun haluat tietää, onko joku tietty serkku nyt ollut vankilassa vai ei. Sehän on vain yksityiskohta. Selvää on, että miehesi on valehdellut PALJON ja pitkin vuosia. Selvää pitäisi myös olla, ettei tuo ole millään tavalla normaalia. Ei parisuhteessa eikä missään muussakaan suhteessa. Lisäksi sanot vielä, että miehellä on alko-ongelma.

Minä en ainakaan näe mitään muuta vaihtoehtoa, kuin eron TAI VÄLITTÖMÄN TERAPIAN. Toisaalta en olisi kyllä koskaan jäänytkään liittoon - saati tehnyt siihen lapsia - miehen kanssa, joka valehtelee minulle omista olemattomista lapsistaan ja vielä ryyppää. Ainoastaan jos ja kun mies olisi hakenut ja saanut asiantuntijan vahvistamasti toimivaa apua, olisin voinut harkita liiton jatkamista.

Lapset olitiin jo tehny (tai siis toista olin odottamassa) kun jäi ekaa kertaa valheistaan kiinni. Itse haluan vaan uskoa, että mies muuttuu ja ilman terapiaa, mihinkään terapiaanhan hän ei suostu menemään. (Kävi tosi terapiassa alkoholismin takia niihin aikoihin kun jäi ekaa kertaa kiinni valehtelusta ja muka oli jutellut sen tädin kanssa, myöhempien kokemusten perusteella, tuskinpa) Ehkä siksi haluaisin tietää, serkusta, että sitten saisin viimeisen niitin (syyn tavallaan miksi ei enää uudelleen yrittää). Niin mieshän on päässyt alkosta hyvin eroon; 6 vuodessa noin 3 pientä (tyyliin 1 päivä) repsahdusta. Uskon kyllä että ne keksityt henkilöt ovat liittyneet miehen aivotoimintaan, kun hän on käyttänyt liikaa alkoholia, mutta nykysinkin mies valehtelee sellaisia asioita missä pitäisi olla täysin rehellinen (muuten tämä suhde ei toimi).

Niin tuli ero tai ei, niin mieshän ei terapiaan mene, koska ei näe valehtelussaan mitään pahaa eli jos voisin vaikka kaikki omat valheensa hänen niskaan kaataa, niin minä olisin aina se suurempi rikollinen.

Vierailija
7/9 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi selväksi, että onko se parisuhde nyt siinä, jos anoppi sanoo, että ei. Tai jos ja kun saat miehesi vielä valehtelusta kiinni.

Ihan hyvin voit soittaa anopille nyt tai odottaa sen valheen. Täysin sinua ja miestäsi tuntematta voin luvata, että se päivä tulee, kun miehesi jää selvästä valheesta taas kiinni. Ja sekin päivä tulee, kun tulet kuulemaan, miten kaikki on ollut väärinkäsitystä. Sinä olet käsittänyt väärin tai mies on käsittänyt väärin tai mies on sanonut asian jotenkin epäselvästi.

Ja kuten tuolla toisessa ketjussa sanoin, niin ne valheet eivät lopu eroonkaan.

Mutta ihmisen elämää tuo ei ole enää, jos kaiken aikaa pitää varmistella toisen sanomisia ja tekemisiä jostain muualta kuin henkilöltä itseltään. Ja se ei ole NORMAALIA, vaikka se sinulle onkin jo ollut normaalia. Se on sinulle ollut jo niin pitkään normaalia, että et enää huomaakaan, ettei se ole normaalia.

Vierailija
8/9 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi selväksi, että onko se parisuhde nyt siinä, jos anoppi sanoo, että ei. Tai jos ja kun saat miehesi vielä valehtelusta kiinni.

Ihan hyvin voit soittaa anopille nyt tai odottaa sen valheen. Täysin sinua ja miestäsi tuntematta voin luvata, että se päivä tulee, kun miehesi jää selvästä valheesta taas kiinni. Ja sekin päivä tulee, kun tulet kuulemaan, miten kaikki on ollut väärinkäsitystä. Sinä olet käsittänyt väärin tai mies on käsittänyt väärin tai mies on sanonut asian jotenkin epäselvästi.

Ja kuten tuolla toisessa ketjussa sanoin, niin ne valheet eivät lopu eroonkaan.

Mutta ihmisen elämää tuo ei ole enää, jos kaiken aikaa pitää varmistella toisen sanomisia ja tekemisiä jostain muualta kuin henkilöltä itseltään. Ja se ei ole NORMAALIA, vaikka se sinulle onkin jo ollut normaalia. Se on sinulle ollut jo niin pitkään normaalia, että et enää huomaakaan, ettei se ole normaalia.

Eikä soittanut uudelleen. En voi enää jatkaa jos tulee selkeä valhe. Voihan olla, että mies on kuullut väärin, väärinkäsitystä jne.

Mutta jos se päivä tulee, että minun pitää lähteä (jos ei nyt mies halua eroa) ja valheet siis jatkuu eronkin jälkeen, niin miten pääsen mieheni yläpuolelle? Jotenkin uskon, että ei hän lapsilleen valehtele, enkä haluais tehdä niin, että lapset eivät saisi isäänsä nähdä (ellei alkoholisoidu uudelleen).

Kyllä minä tiedän, että se ei ole normaalia. Mutta sanotaanko näin, että suurimmaksi osakaksi mies puhuu totta ja olen kuullut paljon pahemmistakin tapauksista..

Vierailija
9/9 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi