Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tilanteessa sortuisit tutkimaan miehesi kännykän?

Vierailija
16.03.2010 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkin säännöllisesti noin pari-kolme kertaa viikossa.

Sekä jos on erityistä aihetta, esim. menee ulos puhumaan.

Vierailija
2/37 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos sairastuisi niin pahsti että ei voi puhua puhelimessa itse. Sitten kaivelisin puhelimesta työnantajan numeron.

Muuten en. Koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi salaperäisiä viestejä ja puheluja, jotka selvästi yritetään salata minulta! näin ei kuitenkaan ole käynyt.

Vierailija
4/37 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa kännykkänsa ja avata kirjeensä ilman eri lupaa. Tämä siksi, että olen hänen "sihteerinsä". Hän on niin hajamielinen ja leväperäinen asioidensa hoidossa, että näin asiat tulee hoidetuksi jämptimmin.

Vierailija
5/37 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tuota selattua silloin tällöin, kun mies pyytää jotain sieltä hakemaan. Ehkäpä en siksi osaa edes kuvitella mitään ylimääräistä, kun itse oikein käskee puhelimensa saloja tutkimaan. Jospa sieltä onkin juuri aina ennen sitä poistettu minulta kielletty "tieto":) Ei vais, eipä ole syytä epäillä mitään.

Vierailija
6/37 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta sitten ennen lasten syntymää. Olin humalassa. Mies oli käyttäytynyt koko illan omituisesti. Ja syykin selvisi. Oli päissään laittanut viestiä eräälle naiselle.

Vierailija
7/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkaisuutta, mene hoitoon! Mä puhun joka viikko puhelujani ulkona lähinnä työjuttuja), niin että vaimoni ei kuule, eikkä myöskään kaksi pientä poikaamme. Ja ihan vaan sen takia että välillä meteli on sellainen, ettei itse kuule mitään mitä puhelimen toisessa päässä puhutaan. Vaimoni ei koskaan kysele kuka soitti. Enkä minäkään kysele kenen kanssa hän puhuu, jos menee ulos puhumaan. Mitä helvataa se mulle kuuluu, mä kunnioitan vaimoni yksityisyyttä ja hän minun. Eikä ikinä ole ollut mitään riitaa tästä. Ja siksi avioliittomme toimiikin täydellisesti!

Vierailija
8/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilisin että mies salaa multa jotain niin tuntuisi luontevammalta kysyä kuin kaivella sen kännykkää. Jos tuntuisi että mies valehtelee niin saattaisin ehkä oikein epätoivoisessa tilanteessa pyytää anteeksi pessimististä mieltäni ja kysyä voisinko vielä omin silmin nähdä hänen kännykästään että se yöllinen kuiskuttelupuhelu todellakin oli anopille niin kuin hän väittää... Mieluummin kävisin sen keskustelun naamatusten heti kuin kaivelisin yksinäni kännykkää ja spekuloisin.

Jos mulla olisi suhde jota eläisin mm. kännykän välityksellä niin en tasan jättäisi sinne mitään kiihkeitä tekstiviestejä vaan deletoisin kaiken sellaisen.

Vierailija
9/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies esim. kuolisi tai sairastuisi todella pahasti ja minua pyydettäisiin etsimään sieltä joku numero. Muuten tuskin koskaan.

Luotan mieheeni ja hänen yksityisyyteensä kuuluu myös hänen puhelimensa. Meillä on kotona myös omat laatikot, joihin toinen ei saa mennä. En ole koskaan edes ajatellut meneväni. En usko, että mies on käynyt minunkaan laatikollani.

Vierailija
10/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteen mitenkään. Mä en voi ymmärtää naisia, joiden rutiineihin kuuluu miehen puhelimen ratsaus.

Vierailija
11/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jalo ja ylevä en ole, ettei edes mieli ikinä tekisi (vaikken todellakaan edes epäile, mutta ois mielenkiintoista...), mutta itseni tuntien, saisin niin järkyttävän paskan fiiliksen siitä ja inhoaisin itseäni, niin enpä usko että pystyisin. Vaikka olisi "tyrkylläkin". Toiselle pitää pystyä olla rehellinen, mutta niin myös itselleen. Eli en halua tehdä jotain, mistä MULLE tulisi paska olo ja joutuisin itselleni "selittämään". Ihminen on itsekäs like that. :D

Vierailija
12/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilyttävästi, ja jäi valheesta kiinni monta kertaa. Tutkiminen tuotti tulosta, ja sain totuuden selville = toinen nainen. Lopputulos oli hyvä.

Vierailija
13/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nähdä itseäni tonkimassa ukon tavaroita, enkä mieheni käyvän mun rojuja.

Sen verran luotetaan toisiimme että puhutaan asiat läpi. Jos löytyy toinen niin me puhutaan siitä. Ei mitään kaksoiselämää, toista pitää kunnioittaa niin että tämä tietää missä mennään.

Vierailija
14/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään salattavaa niin mitä pahaa siinä on että lukee niitä viestejä?

Ja kyllä minä rehellisesti myönnän että olen mustasukkainen. Tuolla kun joku sanoi että "mene hoitoon", valitettavasti se ei mee millään pillerillä pois...

Vierailija
15/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. eikä tarvii olla mitään "tilannetta" minulla on sinne lupa. Samoin kuin sähköpostiin ja fb:hen.

Vierailija
16/37 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kyllä ne naisetkin niitä tekstareita laittaa. Ja ei aina sille kaverille, vaan. Aika yllätys muuten, että naisetkin pettää. Vai.

Vierailija
17/37 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies naputtelee viestiä yhteisessä sängyssämme. Ja kuitenkin paljastuu että oli "yhteistyökumppanille" vastaus viestiin:".. "Voi Jari, Jari, Luin rivien välistä että kaipaat jotakin.. Haluatko vielä minua??" Mitä tuosta voi ajatella? Mies kiistää, että ei ole tapahtunut mitään mutta muitakin merkkejä on ilmassa ollut jo pitkään työmatkoja, pitkiä iltoja töissä. Ja kääntääkin pettämisen siihen, että minä olenkin ollut epäilyttävä ja jopa uskoton??

Surusilmä

Vierailija
18/37 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v tuntemisella osaa jo "haistaa" asioita.. ja sitten tuli txtari perjantai-iltana klo 11.00 johon piti mennä vastaamaan toiseen huoneeseen. Seuraavan kerran kun oli puhelin pöydällä, kävin sen läpi: Bingo, sieltähän niitä sitten alkoi löytymään... ja sen jälkeen olen muutaman kerran tehnyt ratsian uudelleen ja kerran saatiin taas keskustelu aikaiseksi samasta aiheesta eli toisesta naisesta.. nyt on paperit käräjäoikeudessa.

Vierailija
19/37 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk moinen.

Vierailija
20/37 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en missään tilanteessa.

Mutta nuorena ja epävarmana olen syyllistynyt kalenterin/päiväkirjan/muistion selaamiseen siis e.K. (ennen kännyköitä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi