Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asumisoikeusasuntoon laina ILMAN LUOTTOTIETOJA kukaan saanut?

Vierailija
16.03.2010 |

Onko mahdollista?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastaus vielä tuohon, että "pankkivirkailija tekee virheen, jos myöntää lainaa luottotiedottomalle" että ihmeesti meidän pankin virkailija on edennyt urallaankin, vaikka antoi lainaa meille luottotiedottomille, jotka näköjään olemme edelleen maailmassa ne rikollisimmat ja pahamaineisimmat ihmiset. Ihan te täälä puhutte, niin kuin murha, raiskaus, mummojen ryöstöt ja muu väkivalta olisi ihan pikkujuttuja luottotietojensa menettäneen rinnalla =( Voih, kun se maailma teitäkin vielä vähän ojentaisi...

ei se nyt varmaan kovin yleistä ole, että luottotiedoton saisi lainaa. Ainakaan ilman kunnon takaajaa. Miksi maailman pitäisi ojentaa henkilöitä, joilla ei ole luottotiedot menneet? Tuskin ne muut, järkevästi raha-asiansa hoitaneet, mitään mummojenpotkijoita tai rikollisia ovat. Ihan järjetön viesti.

Vierailija
42/49 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pankista saa luottotiedoton lainaa mm.asunnonostoon mikäli lyhentää säännöllisesti ulosottojaan ja on osottaa että tienaa hyvin. Se ei ole virkavirhe vaan todennäköisesti pankin mielestä luotettavampi takaisinmaksaja kuin henkilö jolla on luottotiedot mutta pienet tulot...! Itse tiedän useamman vastaavan tapauksen eikä edes puhuta pienistä asuntolainoista. Edelleen, nykytilanteen tulot puhuvat, ei menneisyyden mokien takia sattuneet velat. Ottaisitte hyvät ihmiset selvää asioista ennen kuin alatte täällä avautumaan. En tiedä mitä edes näillä sivuilla teen kun ei onneksi lapsiakaan ole mutta näitä juttuja lukiessani pakko todeta että en niitä nyt hetkeen edes toivo kun elämä on noin tylsää teillä kotiäiteillä (ajankuluksi haukutaan ja arvostellaan ihmisiä ketä ei edes tunneta). Hahhah sanon minä. Hatunnosto kaikille kenellä luottotiedot ovat tallella! Se on joko sitä että osaatte käyttää rahaa tai sitten ette uskalla koskaan elämässä ottaa riskejä mutta siinä olette oikeassa että luottotietojen menettäminen on aina huono juttu - oli syy mikä tahansa. Se ei kuitenkaan ole maailmanloppu, edes lainansaannin kannalta eikä myöskään tarkoita tyhmyyttä vaan monesti huonoa tuuria tai riskin ottoa väärässä kohtaa. Hyvää jatkoa teille kaikille, kyllä se elämä myös teitä herjaajia vielä opettaa! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä välitä näistä "pappa betalar" ihmisten kommenteista, että luottotietojen menetys olisi aina omaa tyhmyyttä. Mulla on tuttavapiirissä yritteliäitä ja fiksuja ihmisiä, joita on elämä kolhinut ja luottotiedot menneet. Sitten on näitä rikkaiden vanhempien mussukoita jotka säätää ja soheltaa ja luottotiedot olisi menneet jo 100 kertaa, ellei joku rikas sukulainen aina pelastaisi tilanteesta.

Mun mies on velkajärjestelyssä vielä tämän vuoden, mutta saatiin aso-laina molempien nimiin. Hän on koko velkajärjestelyn ajan käynyt töissä ja hoitanut maksut ajallaan ja pankki otti tämän asian huomioon. Kyllä se siitä : )

Vierailija
44/49 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu että vihaan teitä ihmisiä jotka ootte eläny koko elämänne pumpulissa!!! mitä jos oot nuorempana tehny huonoja ja vääriä asisoita nii niistä sitte rangaistaan pitemmän mukaan!

Vierailija
45/49 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa moralisointia aiheen vierestä

Vierailija
46/49 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kovin fiksulta yrittäjätoiminnalta kyllä kuullosta. Sitäpaitsi miten muka yrittäjä voi saada työvoimatoimistosta päivärahaa?

Eipä tämä suomen valtio sitä yrittäjää kovinkaan paljon ajattele, eikä johdu välttämättä yrittäjästä itsestään jos firma kaatuu. Helppoa se on ihmisten jotka eivät näistä asioista tiedä ****** vertaa leukojansa lonksuttaa. Ja kyllä ne luottotiedot voi menettää vaikka kaikkesi yrittäisitkin kokemusta on, tosin nyt ovat taas jo kunnossa. Minulla oli jokunen vuosi sitten hyvä työ joka loppui pitkäaikaissairauden vuoksi!!! säästöjä oli kertynyt 26000euroa, mutta sairauden hoito vei paljon rahaa joten säästöt loppuivat. Kelasta rahaa saa todella vaikeasti ja monen mutkan kautta aina tarvitsee lisä selvityksen!!!!!!!!!!

Vierailija
47/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks merkintä, minkä hankin ihan omaa tyhmyyttäni. Tai no ei nyt ihan, olin sillon sairas ja jäi lasku maksamatta. Nyt mietin voinkohan saada asumisoikeusasuntoa, kun lainaa en siihen tarttis vaan asomaksu olis jo kasassa.

Vierailija
48/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan saat, kokeile ihmeessä.

Ne on sosiaalisen tuotannon kämppiä. Onnea!

Vierailija
49/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iainaa netistä ilman vakuuksia - https://hespac.com/crefi.htm Palvelu oli nopea ja sujuva. Rahan sain tililleni puolessa tunnissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan