Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ruutu.fi, pystyykö muut katsomaan

Vierailija
03.10.2009 |

unelmien poikamiehen ruutu.fi palvelun kautta? Mulle herjaa jotain jostain mainosten esto-ohjelmasta.. Ei ole eikä siltikään näy. Voisiko joku käydä testaamassa näkyykö, sitten tiedän että vika on täällä eikä palvelun tarjoajalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuja pyydetään ajattelematta sitä, että kaikilla ei ole sama selain vaan niitä on hulvattomasti. Ja niistäkin vielä useita kehitysversioita.



Jokaiselle käyttämälleni on yhteistä, että valikoista löytyy kohta, usein kohteen Ohje alla, jossa on Tietoja...

Siitä löytyy selaimen merkki ja tarkempi versio.

Ne tiedot on syytä aina ilmaista.



Eikä sen oman selaimeen suhteen muutenkaan pidä vain imeä peukkua. Ei se siitä tutkimisesta rikki mene.

Toki, jos harkitsemattomasti tykittää apinan raivolla asetusmuutoksia vain mielessä puukkohippanen miehen kanssa, niin jotkin toiminnot voivat häiriintyä.

Vierailija
2/9 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ATK-blondi, mutta tämän version löysin, ohjeittesi mukaan selain on IE ja versio 8.0.6001.18702 (voiko versio oikeesti olla noin pitkä)



:-D



KiitosKiitosKiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystynyt edes siihen.



Käsittämätöntä kuraa. Varsinainen prinssi, juupajuu.

Vierailija
4/9 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tässä sokea auttaa toista.

IE8 merkintä riittää.

Täällä sama versio ja toimi ilman mitään säätöjä.



Pystytkö katsomaan ruudusta mitään muuta esitystä vai koskiko ongelma vain tätä UP:ta?

Oletko aikaisemmin pystynyt tällä selaimella katsomaan ruudun esityksiä?

Osaatko tyhjentää selaimen väliaikaiset tiedostot?

Mikä palomuuri on käytössä?

Mikä virustorjunta?

Onko jotain muita haittaohjelmien tarkistus ja esto-ohjelmia kuten Spyware Doctor, AdvancedSystemCare..., joiden säädöt voisivat estää?



Sivulta löytyi FAQ



Miksi jakso ei lähde pyörimään ruutu.fi:ssä?

Mikäli sarja ei lähde käyntiin (vaikka mainosvideot mahdollisesti toimivatkin), saattaa sinulla olla ohjelmavideoiden kanssa epäyhteensopiva versio Flash-soittimesta asennettuna koneellesi. Suosittelemme, että käyttäjät päivittävät uusimman Flash-version itselleen osoitteessa http://get.adobe.com/flashplayer/



Ohjelmien katselu sujuvasti edellyttää myös riittävän nopeaa laajakaistayhteyttä. 1Mbps yhteysnopeuden pitäisi olla riittävä videoiden katseluun, mutta suosittelemme kuitenkin 2Mbps tai nopeampia yhteyksiä. Mikäli tietokoneella pyörii yhtäaikaisesti muita sovelluksia, jotka käyttävät samaa yhteyttä, on yhteyden oltava minimivaatimusta selvästi nopeampi.



Jos käytät palomuuria tai yrität käyttää ruutu.fi:tä yritysverkosta, saattaa palomuuri estää ruutu.fi -videoiden välittämisessä käytetyn RTMP-liikenteen portissa 1935. ruutu.fi -palvelu käyttää porttia 1935 välittäessään streamattua video- ja äänisisältöä käyttäjän Internet-selaimen Flash-soittimeen.



Tämän ruutu.fi -videoiden katselussa vaadittavan portin toimivuuden voi tarkastaa seuraavan linkin avulla: RTMP-testi (adobe.com)



Kun RTMP-testisivu on latautunut, klikkaa "Start tests" -nappia. Muutamien sekuntien päästä RTMP-liikenteen toimivuutta tarkastelevan testin tulokset näkyvät napin alapuolella. Jos esimerkiksi katselussa vaadittava RTMP-liikenne on palomuurissa sallittu, tulisi ruudulla näkyä sininen teksti "RTMP 1935 Success". Jos sen sijaan yksi tai useampi testeistä epäonnistuu, saattaa palomuuriasetuksia olla tarpeen muuttaa tarvittavien porttien avaamiseksi ja ruutu.fi -katselun mahdollistamiseksi.



Ruutu.fi antaa minulle ilmoituksen ”Virhe ladattaessa mainoksia”. Miksi?



Virhe voi johtua mainonnan esto-ohjelmasta tai mahdollisesta häiriöistä tietoliikenteessä. Mikäli käytössäsi on joku mainonnan esto-ohjelma, kytke se pois päältä ja yritä uudelleen. Mikäli et käytä mainonnan esto-ohjelmaa tai sen pois päältä kytkeminen ei korjannut ongelmaa, lue myös FAQ:n kohta ”Miksi jakso ei lähde pyörimään ruutu.fi:ssä?”. Mikäli mistään näistä ei ole apua ongelmaasi, niin ole yhteydessä alla olevan palautelomakkeen kautta.



4

Vierailija
5/9 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhe ladattaessa mainoksia. Virhe voi johtua mainonnan esto-ohjelmasta tai mahdollisesta häiriöstä tietoliikenteessä.

Tätä herjaa ruudussa. Mitä tehdä

Vierailija
6/9 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ongelma ruudussa eri selaimilla !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onse saakutin kumma että netistä ei vielä tämmölseen ruuutuongelmaan saa apua, kaikkeen muuuhun kylläkin

Vierailija
8/9 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tämä sama ongelma. Ei ole adblock käytössä eikä mitään ongelmaa netin toimivuudessa, eikä sivusto anna mitään lisätietoja virheestä. Chromea käytän ja käyttis OSX 10.10.5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on tämä sama ongelma. Ei ole adblock käytössä eikä mitään ongelmaa netin toimivuudessa, eikä sivusto anna mitään lisätietoja virheestä. Chromea käytän ja käyttis OSX 10.10.5.

Löysin ohjeet, että pitää tyhjentää selaimen välimuisti ja sulkea selain.. En olisi halunnut tehdä tätä mutta teinpä nyt kuitenkin. Eikä auttanut mitään.

Taitaa sitten jäädä nelosen ohjelmat jatkossa katsomatta. Televisiota en omista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi