Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kateellinen niille, joilla on lastenhoitoapua!

Vierailija
16.03.2010 |

Kuopus on sairastellut vuoden verran, ollut pariin otteeseen sairaalassakin, samoin itse olen ollut sairaana, ja alamme olla todella poikki eikä parisuhdekaan tietenkään enää kummoisesti kukoista. Onkohan joku tutkinut, että eroavatko ne parituseammin, joilla ei ole lastenhoitoapua? Mies on ollut paljon pois töistä ja siitäkin alkoi jo tulla sanomista esimieheltä.

Minun vanhempani ovat niin vanhoja ja huonokuntoisia, ettei heiltä voi pyytää, ja miehen vanhemmat eivät vain halua hoitaa lapsiamme. Miehen siskon lapsia kyllä hoitavat ja ryntäävät oitis avuksi jos heillä on sairautta ettei vain siskon miehen tarvitse olla pois töistä. MLL:n hoitajia on täällä vähän ja vaikea saada, eikä saa ainakaan silloin jos äkkiä tarvitsisi, joten siitä ei ole ollut apua.

Olen todella kateellinen kaikille niille, joilla mummot ja papat tulevat riemumielin hoitamaan lapsia ja jotka saavat joskus edes pienen hengähdystauon. Tai edes joskus nukkua vaikka 3 tuntia yhteenmenoon. Olkaa onnellisia te kellä näin on! Tiedän että varmasti tämä helpottaa kun lapset kasvavat, mutta juuri nyt tuntuu joskus liian rankalta. Toki olen itse valinnut saada nämä ihanat lapset, mutta näitä vastoinkäymisiä en ole pyytänyt.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tylsintä on, että nämä "paljon autetut" vanhemmat eivät näytä useinkaan tajuavan avun suurta merkitystä...

Vierailija
22/24 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sitä mieltä että koska itse olemme lapsemme hankkineet niin itse ne pitää myös hoitaakin, AINA.

Koska hänen piti selvitä ilman lastenhoitoapua (sukulaiset asuivat kaukana) niin ei meitäkään tarvitse auttaa - IKINÄ. En välttämättä kaipaakaan, että "huvin vuoksi" ottaisivat lapsia hoitoon, mutta joskus on ollut hätätilanteita, jolloin olisi luullut, että voisi joustaa periaatteistaan - mutta kun ei niin ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittää jonkun muun hyvinvoinnista? Miksi ottaa huomioon ketään muuta kuin oma napansa? Jokainen hoitakoon omat asiansa. Tätäkö tarkoitit?

Miksi ihmeessä isovanhempien pitäisi hoitaa sun lapsia????

Vierailija
24/24 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun lapsia koska sä olet niiden lapsi. Miten sydämetön ihminen voi olla että jättää omat jälkeläisensä täysin oman onnensa nojaan heti kun nämä alkavat itse lisääntyä. Tätä en pysty käsittämään. Vastuu seuraavista sukupolvista ei pääty siihen kun omat kakarat ovat täyttäneet 18 vee. En nyt tarkoita mitään jatkuvaa varallaoloa vaan normaalia kanssakäymistä ja vastavuoroista auttamista. Mun mielestä lapsia ei pitäisi hankkia lainkaan jollei ole valmis lunastamaan myös niiden mukana tulevaa mahdollista optiota eli lapsenlapsia.