EN AJELE ENÄÄ IKINÄ PIMPPIÄNI!
AV:n keskustelut saivat minut ymmärtämään, että naisen tulee siistiä majavaansa. No, ostin kalliin naisten terän ja ajelugeeliä. Ajelin ohjeen mukaan koko alapään ja au au auuuuu!!! Siitä tuli karhea, ärsyttävän tuntuinen, ei ollenkaan sileä, kun silittää vastakarvaan on kuin siili jalkovälissä. Alushousut tuntuu pahalta jalassa kun karheat kohdat osuu niihin. Ajelin vaikka miten kauan, vastakarvaan, myötäkarvaan, sivuttain, kostutin ihoa, laitoin lisää geeliä... Kaikkea. Mutta silti tuli tosi huono tulos!!! Buu!! En tee sitä enää ikinä! Tuijottakaa vaan uimahallissa mutta en minä tälläisestä alapäästä tykkää! Tuntuu tosi pahalta!
Kommentit (98)
kanikoiden levittelyt ja pyyhkeet lattialle ja ties mitä.
Kyllä jotkut naiset sitten todella puuhastelevat joutavan päiväisten asioiden parissa. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Ymmärrän naamataulun puleeramisen ja hiuskuontalon väkertämisen mutta menee yli toi alapään tuunaus.
"Seiso päälläsi joka aamu kymmenen minuuttia ja veivaa toisella jalalla lautasta myötäpäivään ja toisella vastapäivään. Pyöritä samalla hulavannetta kaulassa. Sitten otat vaan niittokoneen ja heivautat sillä pari kieppiä ees taas ja loput saatkin pois viilaamalla yksitellen. Voit saada tulehduksia ja perseesi ärtyy ruvelle, mutta kyllä se siitä asettuu. Ehkä. Helppoa kuin mikä!" Aaaaaaiiivaaaannn....
aina hakea täm'ä juttu esille, että saa kunnolla nauraa. Tämä on niiiin hauskaa
pysyvä trimmaus. sen verran mitä uskaltaa pysyvästi poistaa. tuskin kenenkään tulee ikävä niitä haaroja myöten kasvavia haituvia?? maksaa toki mutta kun laskee geelit/apilaattorit ja AJAN mitä ajeluun kuluu (jos siis sellaista ylipäätään harrastaa) niin maksaa itsensä takaisin kyllä...
itselläni kyllä alkoi osa karvoista kasvaa tuon laseroinnin jälkeenkin takaisin mutta pajon heikompina tai pehmeämpinö siis ja vähemmän.
pysyvä trimmaus. sen verran mitä uskaltaa pysyvästi poistaa. tuskin kenenkään tulee ikävä niitä haaroja myöten kasvavia haituvia?? maksaa toki mutta kun laskee geelit/apilaattorit ja AJAN mitä ajeluun kuluu (jos siis sellaista ylipäätään harrastaa) niin maksaa itsensä takaisin kyllä...
itselläni kyllä alkoi osa karvoista kasvaa tuon laseroinnin jälkeenkin takaisin mutta pajon heikompina tai pehmeämpinö siis ja vähemmän.
Nyt on menty ilman karvoja 1 1/2 vuotta ja olen erittäin tyytyväinen. Kainaloista katosivat 99% tuloksella, mutta alapäästä ehkä 90%. Laserlääkärin mukaan kannattaa käydä 3-4v ajan uusintaoperaatiossa vuoden välein jolloin tulos saadaan lähes lopullisesti karvattomaksi.
Minä poistelin pimpulikarvat ennen mutta vihasin sitä sänkeä ja nopeaa uutta kasvua (epilaattori, pinsetit ja vaha olivat liian kivuliaita, hitaita ja sotkuisia, karvanpoistovoide ei tehonnut minun jouhiini.
Tyydyn nykyään lyhentämään vain saksilla ettei ne ole ällön pitkät. Olen oikeastaan aika tyytyväinen, kun olen tajunnut, että minullahan on aika hauskat pimpulikarvat, ne ovat oranssinväriset eikä jokaisella mammalla olekaan oransseja :)
Eli annan niiden rehottaa mutta en valtoimenaan!
miksi ne karvat yleensäkään pitäisi ajaa pois.
Sen verran reisiltä ajelen, ettei tursota uikkareista mutten yhtään enempää.
Hirveästi jotkut naiset näkevät vaivaa ihan turhan takia. Puleeraavatkohan ollenkaan naamaansa samalla innolla ja mahtavatkohan olla edes hoikkia?
Ymmärätisin jos ne karvat edes olisivat näkösällä kuten sääri- tai kainalokarvat. Niitäkään en talviaikaan aja kovin montaa kertaa.
niin paljon aikaa yhtä pinppiä varten!
että on ihanan sileä... mun pakko kosketella, kun tuntuu niin ihanalta... mun masturbointikerrat kolminkertaistui, samoin halut mietä kohtaan
Kyllä jotkut naiset sitten todella puuhastelevat joutavan päiväisten asioiden parissa. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Ymmärrän naamataulun puleeramisen ja hiuskuontalon väkertämisen mutta menee yli toi alapään tuunaus.
Kuuluu päivittäiseen kauneudenhoitoon ja se, miten itseään hoitaa sekä välittää itsestään, huokuu myös ulospäin. Mulle mikään aika, mikä menee itseni hoitamiseen ja esim just sheivailuun eli ole turhaa aikaa. Ja näytän hyvältä, huolitellulta, myös alapäästä :)
Hirveästi jotkut naiset näkevät vaivaa ihan turhan takia. Puleeraavatkohan ollenkaan naamaansa samalla innolla ja mahtavatkohan olla edes hoikkia?
Ymmärätisin jos ne karvat edes olisivat näkösällä kuten sääri- tai kainalokarvat. Niitäkään en talviaikaan aja kovin montaa kertaa.
täällä ihmetellää miksi pitäisi ajella karvoja ja sitten toisessa topikissa naristaan kun mies ei anna suuseksiä tai kun muuten on makkarissa hiljaista.
Tosin asia on sitten eri jos miehenä on joku viidakon-ykä joka kiihottuu seikkailustaan karvalaaksossa.
Suuseksi nyt vaan on huomattavasti miellyttävämpää kun niitä karvoje ei rehota siellä jalkojen välissä. Eikös se kuikin jää niihin krvoihin kun käy vessassa vai pesettekö te alakerran käyntienjälkeen.
Mua oksettaa ajatuskin karvasesta alapäästä, onneksi meillä myös mies ajelee karvat pois.
pahoittelut typoista, liian nopeasti kirjoitin.
Alhaalta vetelen paljaaksi Gilleten Mach3:lla (vai mikä se nyt on) ja intiimisaippualla. Bikinirajat (hyvin reilulla kädellä, eteen jää vain pieni viiva tai kolmio, jos mitään), sääret ja kainalot höylään Intuitionilla.
Muistetaan kuoria ja kosteuttaa sitä ihoa, se auttaa pitämään näpyt poissa ja estää karvaa kasvamasta ihon alle. Ja jos iho ärtyy, sinkkivoide on hyvä apu.
Ja kilpalu miehistä on kova. Naiset pelkää, että miehet keskustelee keskenään heidän pilluistaan ja arvostelee niitä.
Tää ole kuule ihan tuttua myös minun nuoruudessa. Silloin vain ei ollut näitä karvajuttuja.
Jokaisella sukupolvella omat villityksensä ja ne luulevat silti olevansa ainutlaatuisia. Omaa epävarmuttaan vielä haukkuvat toisten pilluja, sillä onhan se sensaatiomaista jos jollain on karvat ja se ei näe sitä kaikkea vaivaa ja silti sillä on miehiä. Eli aatella jos naisia onkin kusetettu ja se kaikki vaivannäkö on turhaa.
Onhan naiset poistattaneet kylkiluitakin miesten takia, miksi ei siis pillunkarvoja.
Tää pillunkarvavillitys menee ohi ja sen tilalle tulee taas joku uusi ja naisrukat sortuu nyppimään ja repimään ja kilpailemaan ja parjaamaan ja pelkäämään saadakseen miehiä.
Ja ihan oikeasti tavallinen suomalainen mies on tyytyväinen kun edes joskus saa pillua. Karvatonta tai karvaista.
Kun kasvaa tarpeeksi aikuiseksi, tajuaa seksuaalisuudessa, että tärkeintä on oppia tuntemaan itsensä ja nauttia ja avautua nautintoon täysillä, eikä ulkoiset seikat. Siksi miehet tykkäävätkin kypsistä naisista, koska nainen on sinut seksuaalisuutensa kanssa. Naisen aika ei mene sängyssä siihen, että kyttää, onko mahamakkaroita, roikkuuko tissi ja huomaako mies, että mun toinen häpyhuuli on isompi.
Mutta sen tajuamiseen menee aikaa ja kaikki ei edes koskaan vapaudu tästä arvostelun pelosta ja pilaavat elämänsä juuri keskittymällä alapäänsä nyppimiseen ja poistattamaan pieniä häpyhuulia ja laitattamalla silikoneja yms.
Jos keskityttäisiin parisuhteesen enemmän kuin siihen karvojen nyppimiseen, seksielämäkin luistaisi monella paremmin. Kun tajuttaisiin, että tärkeintä seksissä on läheisyys ja toisen kuunteleminen, itsensä tunteminen niin, että uskaltaa heittäytyä täysillä matkaan, sujuisi se paremmin.
Nyt on syötetty naisille ajatus, että mitä sileämpi, ulokkeettomampi ja tiukempi reikä on niin mies haluaa useammin ja pysyy parisuhteessa. Kaikesta nyppimisestä ja puleeraamisesta huolimatta nuoret tytöt voivat aina vain huonommin ja kärsivät ulkonäkötraumoista.
Uskokaa tai älkää, tavallinen mies tykkää paljon enemmän kuitenkin siitä, mitä siellä reiän ulkopuolella on. Pelkkä paljas, hajuton ja mauton reikä ei vie pitkällekään parisuhteessa, vaikka se on saatu naisille syötettyäkin.
Ymmärätisin jos ne karvat edes olisivat näkösällä kuten sääri- tai kainalokarvat. Niitäkään en talviaikaan aja kovin montaa kertaa.täällä ihmetellää miksi pitäisi ajella karvoja ja sitten toisessa topikissa naristaan kun mies ei anna suuseksiä tai kun muuten on makkarissa hiljaista.
Tosin asia on sitten eri jos miehenä on joku viidakon-ykä joka kiihottuu seikkailustaan karvalaaksossa.
Suuseksi nyt vaan on huomattavasti miellyttävämpää kun niitä karvoje ei rehota siellä jalkojen välissä. Eikös se kuikin jää niihin krvoihin kun käy vessassa vai pesettekö te alakerran käyntienjälkeen.
Mua oksettaa ajatuskin karvasesta alapäästä, onneksi meillä myös mies ajelee karvat pois.
jos ottasitte sellasen tosimiehen joka ei karvoitusta säikähdä. Tuntuu et monet miehetkin on ärsyttävän akkamaisia tänä päivänä, pitää olla kampaukset ja omatkin karvat ojennuksessa. Keskittykää siihen seksiin eikä ittenne puleeraamiseen hemmetti sentään! :-)
Meikäläisellä ei tunnu missään kun ajelen joka kerta kun käyn suihkussa. Pelkällä höylällä juoksevan veden alla. Sileää jälkeä tulee, ei näppyjä tai kutinaa.
Juuri näin, iho tottuu. Ja niitä teriäkin on monenlaisia, kaikki mallit eivät todellakaan sovi kaikille. Olen törmännyt sellaisiin jotka on joutunut hylkäämään ensimmäisen käyttökerran jälkeen sietämättömän kutinan vuoksi vaikka iho ei normaalisti reagoi ajeluun mitenkään.
Ja hygieniapuoli tässä taas unohdetaan. Jätin kerran posliinini kiillottamatta kolmeksi viikoksi ja lääkärin hoitoa vaatinut sieni-infektiohan siitä tuli. Osa naisista valittaa toistuvia virtsatieinfektioitakin ja siltikin vielä jättää karvat ajamatta.
Meikäläisellä ei tunnu missään kun ajelen joka kerta kun käyn suihkussa. Pelkällä höylällä juoksevan veden alla. Sileää jälkeä tulee, ei näppyjä tai kutinaa.
Juuri näin, iho tottuu. Ja niitä teriäkin on monenlaisia, kaikki mallit eivät todellakaan sovi kaikille. Olen törmännyt sellaisiin jotka on joutunut hylkäämään ensimmäisen käyttökerran jälkeen sietämättömän kutinan vuoksi vaikka iho ei normaalisti reagoi ajeluun mitenkään.Ja hygieniapuoli tässä taas unohdetaan. Jätin kerran posliinini kiillottamatta kolmeksi viikoksi ja lääkärin hoitoa vaatinut sieni-infektiohan siitä tuli. Osa naisista valittaa toistuvia virtsatieinfektioitakin ja siltikin vielä jättää karvat ajamatta.
Pikemminkin päin vastoin. Ainakin muuan gyne oli tätä mieltä.
Karvojen tarkoitus on suojella herkkää aluetta.
Itse en ajele karvojani koskaan enkä kärsi hiivoista enkä vti:stä myöskään. Vesipesu 1-2 kertaa päivässä riittää.
Jos keskityttäisiin parisuhteesen enemmän kuin siihen karvojen nyppimiseen, seksielämäkin luistaisi monella paremmin. Kun tajuttaisiin, että tärkeintä seksissä on läheisyys ja toisen kuunteleminen, itsensä tunteminen niin, että uskaltaa heittäytyä täysillä matkaan, sujuisi se paremmin.
Nyt on syötetty naisille ajatus, että mitä sileämpi, ulokkeettomampi ja tiukempi reikä on niin mies haluaa useammin ja pysyy parisuhteessa. Kaikesta nyppimisestä ja puleeraamisesta huolimatta nuoret tytöt voivat aina vain huonommin ja kärsivät ulkonäkötraumoista.
Uskokaa tai älkää, tavallinen mies tykkää paljon enemmän kuitenkin siitä, mitä siellä reiän ulkopuolella on. Pelkkä paljas, hajuton ja mauton reikä ei vie pitkällekään parisuhteessa, vaikka se on saatu naisille syötettyäkin.
Ymmärätisin jos ne karvat edes olisivat näkösällä kuten sääri- tai kainalokarvat. Niitäkään en talviaikaan aja kovin montaa kertaa.täällä ihmetellää miksi pitäisi ajella karvoja ja sitten toisessa topikissa naristaan kun mies ei anna suuseksiä tai kun muuten on makkarissa hiljaista.
Onneksi mun mies ei ole mikään pissis vaan sille kelpaa luonnollinen nainen.
Jätän yleensä ns. tupsun, eli siis sheivaan vaan häpyhuulet ja siistin sivuilta. Tosin en olekaan mikään musta kikkarakarvainen.